Lukas 4 mdr + billedespam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Happiness

Ja så blev Lukas 4 (FIRE!!!) måneder igår! Det er jo helt vildt som tiden flyver afsted!

Vi er kommet igennem tigerspringet og har nu en glad dreng igen, så det er skønt!

Han er begyndt at trille om på siden, så inden længe kan han sikkert trille hele vejen rundt

Grøden er vi også så småt startet op på, og han ELSKER det! Guffer det i sig, dog holder vi lidt igen, så hans lille mave kan følge med

Her er lidt billeder fra den sidste måneds tid. Bl.a. et hvor man kan se de sorte render under mine øjne, som er resultat af en lille uge uden søvn...  De sidste er fra igår da han blev 4 mdr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Becks

Happiness skriver:

Ja så blev Lukas 4 (FIRE!!!) måneder igår! Det er jo helt vildt som tiden flyver afsted!

Vi er kommet igennem tigerspringet og har nu en glad dreng igen, så det er skønt!

Han er begyndt at trille om på siden, så inden længe kan han sikkert trille hele vejen rundt

Grøden er vi også så småt startet op på, og han ELSKER det! Guffer det i sig, dog holder vi lidt igen, så hans lille mave kan følge med

Her er lidt billeder fra den sidste måneds tid. Bl.a. et hvor man kan se de sorte render under mine øjne, som er resultat af en lille uge uden søvn...  De sidste er fra igår da han blev 4 mdr

Mums for en lækkerbidsken  Ham har i lavet godt sæde!

Godt tigeren har forladt ham igen

Anmeld

22. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

nej hvor er han dog sød glæder mig helt til min begynder at trille og spise grød.

Anmeld

22. november 2011

MetteMe

Happiness skriver:

Hvor er han bare dejlig. Og skønt for dig at din "gamle dreng" er tilbage Synes godt nok han ligner dig mere og mere! Især øjnene er klart dine!

Anmeld

22. november 2011

Mother-love

Hehe ja de er stygge de tigerspring, Isabella er også i er nu. Men dejligt at det er ovre nu. Han er godt nok sød

Anmeld

22. november 2011

Darling<3

Nårh, en smuk lille fyr han er!!

Anmeld

22. november 2011

Happiness

Tutter skriver:

Mums for en lækkerbidsken  Ham har i lavet godt sæde!

Godt tigeren har forladt ham igen

Tak smukke! Ja jeg synes også vi har gjort det lidt godt

Anmeld

22. november 2011

Happiness

mor:) skriver:

nej hvor er han dog sød glæder mig helt til min begynder at trille og spise grød.

Tak Han triller ikke helt rundt endnu, men tror ikke der går længe

Og det er bare så hyggeligt at give grød, og se ham drikke vand af et lille glas

Anmeld

22. november 2011

Happiness

MetteMe skriver:

Hvor er han bare dejlig. Og skønt for dig at din "gamle dreng" er tilbage Synes godt nok han ligner dig mere og mere! Især øjnene er klart dine!

Tak søde!

Ja han ligner mig mere nu, og ja, øjnene kan jeg vidst ikke løbe fra Men nu rart at han ikke kun ligner sin far mere!

Anmeld

22. november 2011

Happiness

michelledam skriver:

Hehe ja de er stygge de tigerspring, Isabella er også i er nu. Men dejligt at det er ovre nu. Han er godt nok sød

Ja de er slemme! Håber snart hun er ovre det igen! For det er jo sindsygt hårdt mens de står på! Er også lykkelig over at han er kommet ud af sit!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.