Rose 6 uger + video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Ja for pokker hun kan skrige! Mad nu, nej ikke nu, men NU! Haha

Men lige så sur som hun kan være, lige så rålækker er hun når hun smiler og gør sig til. Ihh altså!

Tak for i dag!

Haha ja, er du sunshine hun har nogle effektive skrige-lunger, det må man give hende

Og selv tak søde! Altid dejligt at ses med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Hvor er hun skøn

Tak!

Anmeld

22. november 2011

Frøken J.

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold kæft hun er kær..
Og itilfælde af der ikke er flere der har sagt det.:
HOLD KÆFT HUN VAR SMART DEN DAG!...

Taaak!

Og jeg skal lige give beskeden videre. Altid godt at booste deres selvtillid fra en tidlig alder, ikke?

Anmeld

22. november 2011

Frøken J.

Mettemus skriver:

Lille smuksak  Hvor ser hun bare dejlig ud! Det er svært at forestille sig hvor meget lyd der kan være i sådan et lille englebarn, når man kun ser billeder af hende. Dejligt at der var så gode og umiddelbare resultater efter kíropraktorbesøg, det lyder som om det har været mere end tiltrængt!

Knus herfra

Tusind tak!
Og ja, det er ikke til at tro, men lyd er der. Hører dog noget mindre til den efter kiro, nu er der meget med pludren, og det kan man da ikke andet end elske!

Anmeld

22. november 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Haha ja, er du sunshine hun har nogle effektive skrige-lunger, det må man give hende

Og selv tak søde! Altid dejligt at ses med dig

Anmeld

22. november 2011

Frk-Lotusblomst

Frøken J. skriver:

Taaak!

Og jeg skal lige give beskeden videre. Altid godt at booste deres selvtillid fra en tidlig alder, ikke?

Ja for katten. Det er altid (næsten) godt at booste selvtilliden.. Men det kan ldrig være dårligt når de er små. haha

Anmeld

22. november 2011

ledermus

Hun er da bare en rigtig smuksak...lækker lille baby

Anmeld

22. november 2011

Frøken J.

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja for katten. Det er altid (næsten) godt at booste selvtilliden.. Men det kan ldrig være dårligt når de er små. haha

Får faktisk dårlig samvittighed, når jeg kalder hende en lille tyksak Må huske at holde op, når hun begynder at kunne forstå den slags

Anmeld

22. november 2011

Frøken J.

ledermus skriver:

Hun er da bare en rigtig smuksak...lækker lille baby

Tak!

Anmeld

22. november 2011

Frk-Lotusblomst

Frøken J. skriver:

Får faktisk dårlig samvittighed, når jeg kalder hende en lille tyksak Må huske at holde op, når hun begynder at kunne forstå den slags

Hahahaha.. Ja det kan jeg godt forestille mig jeg selv vil få - men også at jeg nok vil kalde den bette for tyksak. ¨S¨er der ikke nadet for, end du selv siger, at stoppe med tyksak snakken når hun begynder at forstå det.haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.