Lige en update! Det er jo ikke så meget jeg får skrevet herinde

Rose er i dag 6 uger gammel. Og det går bare så mega godt! Hun var jo til kiropraktor for første gang for 2 uger siden. Hun havde en nakkehvirvel skæv, med en nerve i, som har forbindelse til maven, så hun derfor fik mavekneb. Efter hun blev rettet i nakken, er hun bare så dejlig. Hun sover om dagen, endda alene i liften. Hun græder ikke lige så meget, kun når der er en grund. Og vi kan hygge og pludre med hende! Hun er begyndt at smile, det er bare så skønt og hjertevarmende. ELSKER det!
Man kan også se, at hun har nået et nyt udviklingstrin. Pludselig er uroen over puslebordet rigtig spændende, og hun skal aktiveres meget mere end før. Derudover er jeg overbevist om, at hun pt. er i gang med et appetitspring. I dag har jeg fx allerede ammet hende 8 gange, hvor hun normalt spiser 6 gange i døgnet. Og dagen er endnu ikke slut! Derudover bliver hun GAL, når hun er sulten. Ikke noget med at pylre lidt, næææh nej, vi SKRIGER! (Spørg selv Laulund87

).
I dag var sødeste Laulund på besøg. Hun tog med os til kiropraktor. Det var lige et checkup. Hun havde lige lidt, der skulle rykkes på plads samme sted, og så mente kiropraktoren ikke vi behøvede komme igen, med mindre hun blev vrøvlet igen. Dejligt! Så var vi lige et smut i Bruuns galleri og købe lidt ting til dåbsinvitationerne, og så fik vi da lige prøvet deres ammelounge.
Laulund havde også lige en hyggestund med Rose i eftermiddag, hvor hun fik det ene smil efter det andet. Jeg er TOTAL misundelig! Haha

Nå, jeg beklager jeg ikke får skrevet så meget rundt omkring, men jeg nyder tiden med min skønne datter!
Her er lige en video fra i morges med en hyggestund på puslebordet. Hun ligger og stirrer løs på uroen, som hun ELSKER! Før blev hun sur, når hun skulle pusles. Nu bliver hun sur, når man fjerner hende, fordi hun hellere vil kigge på uroen. Og så også lige 3 fotos fra forleden aften
http://www.youtube.com/watch?v=2oENI3_MR54