Rose 6 uger + video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.612 visninger
41 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Frøken J.

Lige en update! Det er jo ikke så meget jeg får skrevet herinde

Rose er i dag 6 uger gammel. Og det går bare så mega godt! Hun var jo til kiropraktor for første gang for 2 uger siden. Hun havde en nakkehvirvel skæv, med en nerve i, som har forbindelse til maven, så hun derfor fik mavekneb. Efter hun blev rettet i nakken, er hun bare så dejlig. Hun sover om dagen, endda alene i liften. Hun græder ikke lige så meget, kun når der er en grund. Og vi kan hygge og pludre med hende! Hun er begyndt at smile, det er bare så skønt og hjertevarmende. ELSKER det!

Man kan også se, at hun har nået et nyt udviklingstrin. Pludselig er uroen over puslebordet rigtig spændende, og hun skal aktiveres meget mere end før. Derudover er jeg overbevist om, at hun pt. er i gang med et appetitspring. I dag har jeg fx allerede ammet hende 8 gange, hvor hun normalt spiser 6 gange i døgnet. Og dagen er endnu ikke slut! Derudover bliver hun GAL, når hun er sulten. Ikke noget med at pylre lidt, næææh nej, vi SKRIGER! (Spørg selv Laulund87 ).

I dag var sødeste Laulund på besøg. Hun tog med os til kiropraktor. Det var lige et checkup. Hun havde lige lidt, der skulle rykkes på plads samme sted, og så mente kiropraktoren ikke vi behøvede komme igen, med mindre hun blev vrøvlet igen. Dejligt! Så var vi lige et smut i Bruuns galleri og købe lidt ting til dåbsinvitationerne, og så fik vi da lige prøvet deres ammelounge.

Laulund havde også lige en hyggestund med Rose i eftermiddag, hvor hun fik det ene smil efter det andet. Jeg er TOTAL misundelig! Haha

Nå, jeg beklager jeg ikke får skrevet så meget rundt omkring, men jeg nyder tiden med min skønne datter!

Her er lige en video fra i morges med en hyggestund på puslebordet. Hun ligger og stirrer løs på uroen, som hun ELSKER! Før blev hun sur, når hun skulle pusles. Nu bliver hun sur, når man fjerner hende, fordi hun hellere vil kigge på uroen. Og så også lige 3 fotos fra forleden aften

http://www.youtube.com/watch?v=2oENI3_MR54

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

baby012

awh hvor er hun dejlig

ihh nu vil jeg altså også snart have min ! 

Anmeld

21. november 2011

twinny

hvor er hun skøn... Dejligt at hun er blevet samarbejdsvillig efter det er blevet rettet..

Anmeld

21. november 2011

Frøken J.

gravid20 skriver:

awh hvor er hun dejlig

ihh nu vil jeg altså også snart have min ! 

Taark! Der er jo ikke så ælnge til nu, du må være spændt

Anmeld

21. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Uf hvor er hun altså lækker!

"Er der nogen der har fortalt dig du er smart i dag?"

Hahahah, hvor kæææært!

Anmeld

21. november 2011

Frøken J.

twinny skriver:

hvor er hun skøn... Dejligt at hun er blevet samarbejdsvillig efter det er blevet rettet..

Taak Og ja, MEGET!

Anmeld

21. november 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Uf hvor er hun altså lækker!

"Er der nogen der har fortalt dig du er smart i dag?"

Hahahah, hvor kæææært!

Tak

Hihi! Jamen hun skulle jo lige vide, at hun var smart klædt på i anledning af laulunds besøg

Anmeld

21. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken J. skriver:

Tak

Hihi! Jamen hun skulle jo lige vide, at hun var smart klædt på i anledning af laulunds besøg

Det er selvfølgelig rigtigt  Er helt vild med smækbukserne

Anmeld

21. november 2011

Nessie

Hvor er hun bare sød

Og hvor er det bare dejligt at det var en tur til kiropraktoren der skulle til. Glade babyer er nu sjovest

Anmeld

21. november 2011

baby012

Frøken J. skriver:

Taark! Der er jo ikke så ælnge til nu, du må være spændt

Så lidt, ej jeg begyndte at tude da jeg så videoen hehe, dumme hormoner  

nej det er heldigvis ved at være snart nu ! men tror dog først ventetiden bliver RIGTIG træls hvis man går over termin :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.