Indretningshjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Billemyre

Sally-Slingshot skriver:

Åh ja stigereoler, dem har vi også i soveværelset.. Ikke for kønne, men praktiske!

Jeg synes egentlig også Expedit er pænest. Men jeg tror måske at den kommer til at virke for voldsom, med alle de rum og den brede kant hele vejen rundt.. Og hvis vi køber Billy, så kan vi jo bruge dem hver for sig senere hen.. Uhh jeg er i vildrede, men jeg skal til at bestemme mig, skal nemlig afsted i morgen..

Mvh

Kan godt forstå dit dilemma...
Hvad valgte du?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Stine C

Hvis du er bange for, at det bliver for rodet at se på, så vil jeg foreslå dig at købe låger til reolen. Så kan man ikke se alle tingene og det hele bliver mere "roligt" at se på

Anmeld

23. november 2011

Savannah

Billemyre skriver:

Kan godt forstå dit dilemma...
Hvad valgte du?? 

Jeg valgte de smalle billyreoler - 2 stk af 80 cm og 1 stk af 4 cm.. Det ser ret godt ud! Nu mangler vi bare at få sofaen på plads, det bliver spændende.  Jeg giver en opdatering når alt er på plads

Anmeld

23. november 2011

Savannah

Stine C skriver:

Hvis du er bange for, at det bliver for rodet at se på, så vil jeg foreslå dig at købe låger til reolen. Så kan man ikke se alle tingene og det hele bliver mere "roligt" at se på

Hejsa, tak for dit svar!
Det er faktisk en rigtig god idé - Jeg endte med Billy reoler, så kan jeg altid købe låger til

Anmeld

23. november 2011

Billemyre

Sally-Slingshot skriver:

Jeg valgte de smalle billyreoler - 2 stk af 80 cm og 1 stk af 4 cm.. Det ser ret godt ud! Nu mangler vi bare at få sofaen på plads, det bliver spændende.  Jeg giver en opdatering når alt er på plads

Lyder godt 

Der kommer forhåbentlig billeder, når du er færdig? 

Anmeld

24. november 2011

Stine C

Billemyre skriver:

Lyder godt 

Jeg vil også meget gerne se billeder, men forstår godt hvis du ikke er så glad for det...

Anmeld

24. november 2011

SS82

Kan i heller ikke hænge hylder op hvis i bruger de der specielle ravplugs der er beregnet til gips.

Anmeld

28. november 2011

Savannah

Billemyre skriver:

Lyder godt 

Hihi - Tro mig, jeg har lyst til at billedspamme helt vildt ;-) Er lidt stolt af resultatet.. Men men - Det går ikke, hjemmet er for privat til internettet.. Men du skal være velkommen til at kigge forbi ;-)

Jeg (og manden) er rigtig glade for det - Nu har de fleste ting en fast plads og det ser oven i købet pænt ud.. Sikke en lettelse! 

Caroline.  

Anmeld

28. november 2011

Savannah

Slott skriver:

Kan i heller ikke hænge hylder op hvis i bruger de der specielle ravplugs der er beregnet til gips.

Jo det kan vi godt, men det kan ikke bære ret mange kg - Tør ikke risikere at det falder ned :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.