Hejsa de damer..
Min mand og jeg bor i en ret lille lejlighed (knap 70 kvm) og vi har sååå mange ting.. Og alt for lidt plads. Vi er desværre tvunget til at bo her minimun 6 måneder endnu, og derfor er vi blevet enige om at optimere lejligheden så her bliver rarere at være. Stuen og køkkenet går ud i et, stuen har en pæn størrelse. Vi har i forvejen en skænk, tvbord+tv, sofa og en reol med legetøj. Sofaen står op af stuen største væg (ca 3-4 meter lang) og her er en masse vægplads, men vi kan ikke hænge reol eller hylder op, her er gipsvægge uden nogen form for støtte så det skvatter ned.. MEN, nu til mit spørgsmål, hvad synes I om at have en reol BAG sofaen? Det er en 3 personers med chaiselong (Ikeas Ektorp) og reolen jeg har i tankerne er denne http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80208652/ .. Tror i det kan fungere, eller bliver det for klodset og voldsomt? Der kan være ca 50 cm mellem reolen og sofaen.. Jeg er i vildrede, og manden siger; Gør som du ønsker.. Så er det pludselig svært! Kom med alle jeres kreative inputs
Mange hilsner
Caroline. 
Anmeld