Indretningshjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Savannah

Hejsa de damer..

Min mand og jeg bor i en ret lille lejlighed (knap 70 kvm) og vi har sååå mange ting.. Og alt for lidt plads. Vi er desværre tvunget til at bo her minimun 6 måneder endnu, og derfor er vi blevet enige om at optimere lejligheden så her bliver rarere at være. Stuen og køkkenet går ud i et, stuen har en pæn størrelse. Vi har i forvejen en skænk, tvbord+tv, sofa og en reol med legetøj. Sofaen står op af stuen største væg (ca 3-4 meter lang) og her er en masse vægplads, men vi kan ikke hænge reol eller hylder op, her er gipsvægge uden nogen form for støtte så det skvatter ned.. MEN, nu til mit spørgsmål, hvad synes I om at have en reol BAG sofaen? Det er en 3 personers med chaiselong (Ikeas Ektorp) og reolen jeg har i tankerne er denne http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80208652/ .. Tror i det kan fungere, eller bliver det for klodset og voldsomt? Der kan være ca 50 cm mellem reolen og sofaen.. Jeg er i vildrede, og manden siger; Gør som du ønsker.. Så er det pludselig svært! Kom med alle jeres kreative inputs

Mange hilsner
Caroline.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

mulle7430

Sally-Slingshot skriver:

Hejsa de damer..

Min mand og jeg bor i en ret lille lejlighed (knap 70 kvm) og vi har sååå mange ting.. Og alt for lidt plads. Vi er desværre tvunget til at bo her minimun 6 måneder endnu, og derfor er vi blevet enige om at optimere lejligheden så her bliver rarere at være. Stuen og køkkenet går ud i et, stuen har en pæn størrelse. Vi har i forvejen en skænk, tvbord+tv, sofa og en reol med legetøj. Sofaen står op af stuen største væg (ca 3-4 meter lang) og her er en masse vægplads, men vi kan ikke hænge reol eller hylder op, her er gipsvægge uden nogen form for støtte så det skvatter ned.. MEN, nu til mit spørgsmål, hvad synes I om at have en reol BAG sofaen? Det er en 3 personers med chaiselong (Ikeas Ektorp) og reolen jeg har i tankerne er denne http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80208652/ .. Tror i det kan fungere, eller bliver det for klodset og voldsomt? Der kan være ca 50 cm mellem reolen og sofaen.. Jeg er i vildrede, og manden siger; Gør som du ønsker.. Så er det pludselig svært! Kom med alle jeres kreative inputs

Mange hilsner
Caroline.

tror det er nemmere og se vis du har lyst til og smide et for ind af stuen  men kender UDMÆRKET godt det med at bo på lidt plads og have så maaaaange ting  sådan er det også her nogen gange  tænker jeg ud med det hele smiler men gør det jo ikke

Anmeld

21. november 2011

Savannah

mulle7430 skriver:

tror det er nemmere og se vis du har lyst til og smide et for ind af stuen  men kender UDMÆRKET godt det med at bo på lidt plads og have så maaaaange ting  sådan er det også her nogen gange  tænker jeg ud med det hele smiler men gør det jo ikke

Ih ja, du har helt ret.. Men jeg er godt nok ikke meget for at vise mit hjem frem på nettet  Ja hahah, vi har ting nok til et helt hus! Har lige smidt en masse på lager.. Men der er stadigvæk rigeligt med ting. Hihi.

Men kunne du finde på at stille en reol bag sofaen?

Anmeld

21. november 2011

mulle7430

Sally-Slingshot skriver:

Ih ja, du har helt ret.. Men jeg er godt nok ikke meget for at vise mit hjem frem på nettet  Ja hahah, vi har ting nok til et helt hus! Har lige smidt en masse på lager.. Men der er stadigvæk rigeligt med ting. Hihi.

Men kunne du finde på at stille en reol bag sofaen?

ja vis sofaen står lidt udefra den min fætter og hans kone har det i deres hus og det ser altså fed ud

Anmeld

21. november 2011

Billemyre

Vi har vores sofa (som er samme type som jeres) stående ud fra væggen og med en reol bagved. Reolen er dog lidt mindre og der er nok en meters penge imellem den og sofaen, men jeg tror, det kan komme til at se fedt ud 

Anmeld

21. november 2011

Savannah

Billemyre skriver:

Vi har vores sofa (som er samme type som jeres) stående ud fra væggen og med en reol bagved. Reolen er dog lidt mindre og der er nok en meters penge imellem den og sofaen, men jeg tror, det kan komme til at se fedt ud 

Tak for dit svar!

Må man spørge, hvilken reol I har?
Jeg overvejer lidt en Billy-kombination istedet.. Hmm!

Anmeld

21. november 2011

Savannah

mulle7430 skriver:

ja vis sofaen står lidt udefra den min fætter og hans kone har det i deres hus og det ser altså fed ud

Ja det ser ret fedt ud, har nemlig kigget lidt billeder på google.. Det er vist bare at prøve sig frem! Tak for dine svar.

Anmeld

21. november 2011

Billemyre

Sally-Slingshot skriver:

Tak for dit svar!

Det må du gerne.. Men vi har bare det ganske almindelig små-kedelige 70'er/80'er fænomen "stigereolen" 

Anmeld

21. november 2011

Billemyre

Sally-Slingshot skriver:

Tak for dit svar!

Billy er også fin, men jeg tror nu, jeg personligt ville vælge Expedit, som dit link viste..
Men jeg elsker også de der store reoler med kvadratiske rum  

Anmeld

21. november 2011

Savannah

Billemyre skriver:

Billy er også fin, men jeg tror nu, jeg personligt ville vælge Expedit, som dit link viste..
Men jeg elsker også de der store reoler med kvadratiske rum  

Åh ja stigereoler, dem har vi også i soveværelset.. Ikke for kønne, men praktiske!

Jeg synes egentlig også Expedit er pænest. Men jeg tror måske at den kommer til at virke for voldsom, med alle de rum og den brede kant hele vejen rundt.. Og hvis vi køber Billy, så kan vi jo bruge dem hver for sig senere hen.. Uhh jeg er i vildrede, men jeg skal til at bestemme mig, skal nemlig afsted i morgen..

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.