Prewalkers i vuggestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

merichs

MetteS81 skriver:

Ella er lige startet i vuggestue og idag sagde en af pædagogerne til mig at det ville være en god ide at købe et par sko til hende, fx til hvis hun er i sandkassen. Hun har sorte futter (dem man kan få i babysam, bilka, osv) men de er ikke vandtætte, fik jeg at vide, så de kan ikke bruges derude....

Hun er 10 mdr og kan ikke gå endnu, men hun kan bevæge sig lidt rundt på rumpen....

Altså..en vandtæt sko der kan bruges udenfor til et barn der ikke kan gå...

Hvad ville I købe her? Prewalkers?? Andet??

Er helt lost her, hun er mit først barn så aner ik noget om det...

Chanel har overtræksfutter som hun bruger i dp. De er vandtætte og også lidt varme om de små fusser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

MetteS81

dpb skriver:

Altså de er ikke vandtætte som en gummistøvle men vand"tætte" som en flyverdragt ville være det... Men nu regner jeg med at de kan nå hende inden hun finder en vandpyt og sætter sig i

Så jho, jeg vil mene de er fine de futter du har til hende Det er også det vi har brugt til vores tre drenge i den alder

Qnuz

Ja håber det, for synes også det er lidt vildt at skulle ud og købe sko til en lille en på 10 mdr der ikke kan gå...

Anmeld

21. november 2011

K&S

Ja håber det, for synes også det er lidt vildt at skulle ud og købe sko til en lille en på 10 mdr der ikke kan gå...

Jeg synes det lyder helt vildt, at de vil have hende i sko - overtræksfutterne er da mere end rigeligt - hun hopper jo ikke i vandpytter

De er jo samme materiale som flyverdragten, så vil da mene, de kan klare en del vådt vejr

Meeeen - det er jo heller ikke deres beslutning

Anmeld

21. november 2011

MetteS81

merichs skriver:

Chanel har overtræksfutter som hun bruger i dp. De er vandtætte og også lidt varme om de små fusser

Det er det samme min datter har, men pædagogen mente ikke det var nok, at de ikke var vandtætte....en anden herinde har skrevet at de er vandtætte, ikke som en gummistøvle, men som en flyverdragt.

Hmmm, må lige høre ad igen imorgen og se hvad hun siger...

Anmeld

21. november 2011

MetteS81

K&S skriver:

Jeg synes det lyder helt vildt, at de vil have hende i sko - overtræksfutterne er da mere end rigeligt - hun hopper jo ikke i vandpytter

De er jo samme materiale som flyverdragten, så vil da mene, de kan klare en del vådt vejr

Nemlig! Jeg prøver også lige at høre ad igen imorgen, måske skifter hun mening når hun hører at de er vandtætte....og ja, medmindre de sætter hende direkte i en vandpyt, så burde de være fine nok indtil hun kan gå

Anmeld

21. november 2011

merichs

MetteS81 skriver:

Det er det samme min datter har, men pædagogen mente ikke det var nok, at de ikke var vandtætte....en anden herinde har skrevet at de er vandtætte, ikke som en gummistøvle, men som en flyverdragt.

Hmmm, må lige høre ad igen imorgen og se hvad hun siger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.