Prewalkers i vuggestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.057 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. november 2011

MetteS81

Ella er lige startet i vuggestue og idag sagde en af pædagogerne til mig at det ville være en god ide at købe et par sko til hende, fx til hvis hun er i sandkassen. Hun har sorte futter (dem man kan få i babysam, bilka, osv) men de er ikke vandtætte, fik jeg at vide, så de kan ikke bruges derude....

Hun er 10 mdr og kan ikke gå endnu, men hun kan bevæge sig lidt rundt på rumpen....

Altså..en vandtæt sko der kan bruges udenfor til et barn der ikke kan gå...

Hvad ville I købe her? Prewalkers?? Andet??

Er helt lost her, hun er mit først barn så aner ik noget om det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Janni.

Jeg vil nok overveje sådan nogen overtrækssko, men bare et bud. 

Jeg følger lige med her i din tråd. 

Håber der er nogen skønne kvinder/mænd der har et rigtig godt bud. 

Anmeld

21. november 2011

MetteS81

Ja, sådan nogle der når lidt op ad benet med elastik og velcro, ik? Det er dem jeg kalder futter...ved ik om det var det rigtige ord at bruge

Men dem har hun, og de mente ikke det var nok fordi de ikke er vandtætte...

Hmmm, håber der er nogle der kan hjælpe os her så

Anmeld

21. november 2011

MetteS81

Vent...har lige googlet dem og de er vandtætte! Må lige høre vuggeren imorgen så... 

Anmeld

21. november 2011

VIPpigen

Jeg fik at vide at futter var rigtig godt til Lilje fordi hun kravler og ikke går heller... Vi har indtil nu ikke haft nogen problemer med dem jeg har købt nede i name it....

Anmeld

21. november 2011

Janni.

MetteS81 skriver:

Ja, sådan nogle der når lidt op ad benet med elastik og velcro, ik? Det er dem jeg kalder futter...ved ik om det var det rigtige ord at bruge

Men dem har hun, og de mente ikke det var nok fordi de ikke er vandtætte...

Hmmm, håber der er nogle der kan hjælpe os her så

Kan man ikke bruge sådan noget imprægnering (staves?) på dem? og gøre dem vandtætte? Eller evt høre i en sko butik om de har noget der kan sprayes på dem? 

Jeg har lidt kig på dem her til Silas, og der står de er vind og vandtætte

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=310&products_id=8521

Anmeld

21. november 2011

MetteS81

Janni. skriver:

Kan man ikke bruge sådan noget imprægnering (staves?) på dem? og gøre dem vandtætte? Eller evt høre i en sko butik om de har noget der kan sprayes på dem? 

Jeg har lidt kig på dem her til Silas, og der står de er vind og vandtætte

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=310&products_id=8521

Det er præcis sådan nogle jeg har...hun har vist bare ikke vidst at de ER vandtætte ...og det gjorde jeg så heller ikke... Nå, men må høre ad imorgen og se om de ik er gode nok..

Anmeld

21. november 2011

MetteS81

VIPpigen skriver:

Jeg fik at vide at futter var rigtig godt til Lilje fordi hun kravler og ikke går heller... Vi har indtil nu ikke haft nogen problemer med dem jeg har købt nede i name it....

Det er også sådan nogle vi har...men hun har nok ikke vidst at de ER vandtætte. Jeg må høre ad imorgen...

Anmeld

21. november 2011

dpb

MetteS81 skriver:

Det er også sådan nogle vi har...men hun har nok ikke vidst at de ER vandtætte. Jeg må høre ad imorgen...

Altså de er ikke vandtætte som en gummistøvle men vand"tætte" som en flyverdragt ville være det... Men nu regner jeg med at de kan nå hende inden hun finder en vandpyt og sætter sig i

Så jho, jeg vil mene de er fine de futter du har til hende Det er også det vi har brugt til vores tre drenge i den alder

Qnuz

Anmeld

21. november 2011

Janni.

MetteS81 skriver:

Det er præcis sådan nogle jeg har...hun har vist bare ikke vidst at de ER vandtætte ...og det gjorde jeg så heller ikke... Nå, men må høre ad imorgen og se om de ik er gode nok..

Mon ikke de er vandtætte så.. Det vil jeg tro  

Håber du finder ud af det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.