Råd til at holde jul i år ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

MelikkazMoar

her har jeg også allerede en ide om at det giver det vildeste underskud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

baby012

camillakrath skriver:

Vi har heller ikke særlig mange penge i år. Så vi giver kun til børnene - og har meldt ærligt ud hvorfor.

Tror du ikke dine venner og familie vil forstå?  Især når det er sådan en fantastisk uforudset udgift

Mine forældre og søster er heldigvis meget forstående, har ikke snakket med venner og veninder om det endnu..   

men det må jeg nok hellere få gjort, kan jo være der bliver mere råd til det næste år  

Anmeld

21. november 2011

baby012

babyboy2012 skriver:

det er i hvert fald rigtig sjovt at lege med  man kan både lave pynteting, perler til armbånd, vedhæng til halskæder, køleskabsmagneter osv  så skal man bare købe nogle andre småting også, så som ringe man kan komme i, til vedhæng. Magneter til at lime på bagsiden til magneter, evt. lædersnor så man kan lave armbånd  der er uanede muligheder ! og sådan en pakke rækker ret langt. 

Generelt er den side bar fantastisk og der er en milliardmillion ting man kan købt til billige penge som man kan lave gaver af 

tror da lige jeg skal have købt et par pakker hehe  

Anmeld

21. november 2011

baby012

MelikkazMoar skriver:

her har jeg også allerede en ide om at det giver det vildeste underskud

det bare rigtig træls, når man ikke føler man har råd til noget så fantastisk som jul  

Anmeld

21. november 2011

MelikkazMoar

gravid20 skriver:

det bare rigtig træls, når man ikke føler man har råd til noget så fantastisk som jul  

nemlig

Anmeld

21. november 2011

camillakrath

gravid20 skriver:

Mine forældre og søster er heldigvis meget forstående, har ikke snakket med venner og veninder om det endnu..   

men det må jeg nok hellere få gjort, kan jo være der bliver mere råd til det næste år  

Ja, det skal jo ikke være for altid  Jeg har ihvertfald fået det meget bedre efter vi har aftalt det med vores nærmeste.

Anmeld

21. november 2011

baby012

camillakrath skriver:

Ja, det skal jo ikke være for altid  Jeg har ihvertfald fået det meget bedre efter vi har aftalt det med vores nærmeste.

Det må jeg jo så lige få gjort  

kan da være det hjælper på den dårlige samvittighed 

Anmeld

21. november 2011

nathja

vi har samme problem med en max månedsindkomst på 13,400 inden regninger,husleje og diverse er der ca. 2,500 tilbage når alt er betalt og med 2 små børn rækker det jo ikke ligfrem til andet end en pebernød til hver, vi har en aftale med min mor  og søster om at give en lille ting på selve dagen også  en større gave når udsalget går igang..her er det især ungerne der skal prioriteres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.