Råd til at holde jul i år ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. november 2011

baby012

Er jeg den eneste som bare SLET ikke kan finde penge til at købe gaver og diverse andre ting til jul i år ???  

jeg har lige betalt 20.000 kr i indskud og mangler en del til lejligheden, samt skylder x'en 1050 kr.  .. så jeg kan slet ikke se hvordan det skal kunne lade sig gøre at købe gaver til hele familien og alle de venner jeg plejer at købe til ØV hvor er det altså bare træls, elsker julen, og det bedste for mig ved juleaften vil altid være at se de andre blive glade for det jeg har fundet til dem.. 

nogen der har nogen kreative ideer til hvad jeg kan gøre ? kan man godt være bekendt at lave gaverne selv ?? 

andre i samme situation ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Carina:-)

Self. kan du være bekendt at lave gaverne selv -Det er tanken der tæller.

Og så kan jeg anbefale at lave en konto med opsparing allerede i januar.

Den kan nå at blive dejlig stor inde næste jul

Anmeld

21. november 2011

Bassemor<3

selvfølgelig kan man lave gaverne selv ! ) 

Jeg laver nogle af Cernit )  http://www.cchobby.dk/cernit-sortiment-25x65-g.aspx

Anmeld

21. november 2011

baby012

Carina:-) skriver:

Self. kan du være bekendt at lave gaverne selv -Det er tanken der tæller.

Og så kan jeg anbefale at lave en konto med opsparing allerede i januar.

Den kan nå at blive dejlig stor inde næste jul

det plejer jeg også at gøre, for ellers er det da slet ikke til at få til at hænge sammen hehe.  men pengene til jul er jo gået til barnevogn, tøj og diverse andre ting til den lille ..  .. havde jo ikke planlagt at skulle have barn nu, så det kan man vist kalde en meget stor uforudset udgift hehe .. 

Anmeld

21. november 2011

BinaMor

jeg syntes det er en god idé at lave af gaverne selv. du kan også aftale med noget familie at i i år ikke giver hinanden gaver. istedet laver i en hyggelig billig julefrokost evt med en pakkeleg med gaver fra Tiger.

du kan feks bage småkager og putte dem i sytetøjs pyntede glas.

du kan købe tasker/dækkeservietter i Tiger hvor man kan putte billeder i. genialt til bedsteforældre.

kan du sy så fidnes der jo et hav af muligheder.

det blir bare så skønt og personligt med hjemmelavet sys jeg.

Anmeld

21. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, du er absolut ikke den eneste! Vi har også problemer med at finde penge til det hele

Anmeld

21. november 2011

baby012

babyboy2012 skriver:

selvfølgelig kan man lave gaverne selv ! ) 

Jeg laver nogle af Cernit )  http://www.cchobby.dk/cernit-sortiment-25x65-g.aspx

hehe, sejt  

kunne da være man skulle overveje det  

Anmeld

21. november 2011

camillakrath

gravid20 skriver:

Er jeg den eneste som bare SLET ikke kan finde penge til at købe gaver og diverse andre ting til jul i år ???  

jeg har lige betalt 20.000 kr i indskud og mangler en del til lejligheden, samt skylder x'en 1050 kr.  .. så jeg kan slet ikke se hvordan det skal kunne lade sig gøre at købe gaver til hele familien og alle de venner jeg plejer at købe til ØV hvor er det altså bare træls, elsker julen, og det bedste for mig ved juleaften vil altid være at se de andre blive glade for det jeg har fundet til dem.. 

nogen der har nogen kreative ideer til hvad jeg kan gøre ? kan man godt være bekendt at lave gaverne selv ?? 

andre i samme situation ?? 

Vi har heller ikke særlig mange penge i år. Så vi giver kun til børnene - og har meldt ærligt ud hvorfor.

Tror du ikke dine venner og familie vil forstå?  Især når det er sådan en fantastisk uforudset udgift

Anmeld

21. november 2011

Bassemor<3

gravid20 skriver:

hehe, sejt  

kunne da være man skulle overveje det  

det er i hvert fald rigtig sjovt at lege med  man kan både lave pynteting, perler til armbånd, vedhæng til halskæder, køleskabsmagneter osv  så skal man bare købe nogle andre småting også, så som ringe man kan komme i, til vedhæng. Magneter til at lime på bagsiden til magneter, evt. lædersnor så man kan lave armbånd  der er uanede muligheder ! og sådan en pakke rækker ret langt. 

Generelt er den side bar fantastisk og der er en milliardmillion ting man kan købt til billige penge som man kan lave gaver af 

Anmeld

21. november 2011

VIPpigen

Jeg ville blive rigtig glad for hjemmelavet gaver... Jeg syer som regel tøj til de små i familien her, og forældrene syntes det er skønt... Med du kan sagtens købe lidt til fekt at lave armbånd og øreringe til veninderne, det ville jeg være rigtig glad for. For mig handler det ikke så meget om selve gaven, men tanken. Bare det er noget jeg kan bruge til noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.