At gi en lotto/skraber i gave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Zafir

Med mindre man laver en totalt fast aftale på papir om at man skal have halvdelen, hvis heldet skulle være ude Så skal man ikke gøre det.
Ellers ville man ærgre sig gul grøn rød og blå resten af sit liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

chael

Tilmeldt skriver:

Ville du kunne gi et skrabelod eller en lotto kupon i gave?? 

Personligt tror jeg næsten ik jeg kunne. Eller jo, til kæresten eller det aller nærmeste familie!

Stine og Lisa.

Nej for hede hule h...... Da det kunne jeg ikke finde på

Tænk hvid det lige var den der var gevinst på, det ville jeg aldrig komme over

Men køber ikke skrabelodder, kun julekalender skraben til mig og manden.

*Camilla

Anmeld

21. november 2011

chael

Tilmeldt skriver:

Personligt tror jeg næsten ik jeg kunne. Eller jo, til kæresten eller det aller nærmeste familie!

Stine og Lisa.

Nej for hede hule h...... Da det kunne jeg ikke finde på

Tænk hvid det lige var den der var gevinst på, det ville jeg aldrig komme over

Men køber ikke skrabelodder, kun julekalender skraben til mig og manden.

*Camilla

Anmeld

21. november 2011

Ciss

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

I udgangspunktet nej, altså hvis der er snak om fødselsdagsgave eller julegave.

Men hvis det er en mere uformel gave, som f eks en lille overraskelse til nogen eller som del af noget mere som tak for hjælpen. F eks kunne jeg godt finde på at give vennerne, som hjælper mig med at flytte et par skrabelod hver på selve dagen, som tak for indsatsen og en lille overraskelse efter hårdt arbejde - og så ellers lave en god middag til dem senere, når jeg var kommet lidt i orden.  - eller sammen med en blomst til en ven, som trængte til lidt opmuntring.

Anmeld

21. november 2011

Maja_4000

Ja ! Hvis det er til en som ikke har nogle ønsker .. Så kunne jeg sagtens finde på det .. Ellers ikke

Anmeld

22. november 2011

Maja_4000 skriver:

Ja ! Hvis det er til en som ikke har nogle ønsker .. Så kunne jeg sagtens finde på det .. Ellers ikke

Men hvad nu hvis personen vandt 5 millioner!?

Ville du ik ærge dig gul og blå over du ik selv skrabede den??

Stine og Lisa.

Anmeld

22. november 2011

1012lmp

Har svaret nej... altså ville ikke give den som en fødselsdagsgave julegave osv.

men ville godt kunne give den som værtindegave, mandelgave og i den dur så kommer helt an på hvordan og hvornår.

Anmeld

22. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Det fik min mosters kæreste i gave mange år i træk fordi han ikk ønskede sig andet  2 lotto kuponer så var den gave klaret  

Anmeld

22. november 2011

Frk.S

Det kan jeg ikke se problemet i.

Jo, hvis jeg til jul får en gave til min datter og det så er en lottokupon, så tror jeg måske jeg ville syntes det var lidt weird.

Men ellers nej, intet problem her. Har også prøvet at få en gave hvor der var lusket en lotto/skraber med som en lille bonusgave. Syntes både det er ldit sjovt/hyggeligt

... MEN TÆNK NU HVIS MAN VANDT!!! Ville man som giver af kuponen ikke ærge sig gul og blå? Jeg ville, haha. VIlle tænke "Satans!"

Tror det er hele pointen i spørgsmålet!

Nej, det ville jeg aldrig kunne. For ja gud hvor ville jeg ærgre mig hvis det var en vinder!

Anmeld

22. november 2011

Frk.S skriver:

Tror det er hele pointen i spørgsmålet!

Nej, det ville jeg aldrig kunne. For ja gud hvor ville jeg ærgre mig hvis det var en vinder!

Du har forstået mig fuldstændigt rigtigt!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.