At gi en lotto/skraber i gave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne du gi en lotto/skraber i gave?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.772 visninger
35 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Ville du kunne gi et skrabelod eller en lotto kupon i gave?? 

Personligt tror jeg næsten ik jeg kunne. Eller jo, til kæresten eller det aller nærmeste familie!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

sne190810

Det kan jeg ikke se problemet i.

Jo, hvis jeg til jul får en gave til min datter og det så er en lottokupon, så tror jeg måske jeg ville syntes det var lidt weird.

Men ellers nej, intet problem her. Har også prøvet at få en gave hvor der var lusket en lotto/skraber med som en lille bonusgave. Syntes både det er ldit sjovt/hyggeligt

... MEN TÆNK NU HVIS MAN VANDT!!! Ville man som giver af kuponen ikke ærge sig gul og blå? Jeg ville, haha. VIlle tænke "Satans!"

Anmeld

21. november 2011

dpb

Tilmeldt skriver:

Personligt tror jeg næsten ik jeg kunne. Eller jo, til kæresten eller det aller nærmeste familie!

Stine og Lisa.

Nej, for tænk hvis der var en miliongevist på... kan sagtens unde folk de "små " præmier selvom jeg havde givet dem lottoen/skraberen, men med mit held ville jeg bare ende med at forære en miliongevist væk og så ville jeg selvf. blive glad på modtageren vegne, men for h...... hvor ville jeg samtidig gå og bande mig selv langt væk over at have foræret den kupon væk

Tror simpelthen det kunne give så meget splid, så hellere finde en mere personlig gave

Qnuz

Anmeld

21. november 2011

SussieThyssen

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

Nej bestemt ikke.
Måske som en lille sjov biting men bestemt ikke som en gave som sådan.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. november 2011

Wimmie

SussieThyssen skriver:

Nej bestemt ikke.

Kærligst
Sussie

Enig 

Ikke som hovedgaven men som en lille ekstra ting - eller som til- og fra-kort (man kan få til-og-fra-skrabelodder til en 10'er)

Anmeld

21. november 2011

lio

"Her er en gave... lad os se om du får noget".

Det synes jeg ikke holder, det er kun ok hvis man vinder 100 kr, vinder man intet er det en lam gave, vinder man meget er det heller ikke så fedt... for giveren...

Anmeld

21. november 2011

Isabella_mor

jeg kunne finde på at lægge en skrabelod ved den faktiske gave, eller evt i pakkekalendergave eller i pakke i et pakkeleg spil..

Anmeld

21. november 2011

sne190810 skriver:

Det kan jeg ikke se problemet i.

Jo, hvis jeg til jul får en gave til min datter og det så er en lottokupon, så tror jeg måske jeg ville syntes det var lidt weird.

Men ellers nej, intet problem her. Har også prøvet at få en gave hvor der var lusket en lotto/skraber med som en lille bonusgave. Syntes både det er ldit sjovt/hyggeligt

... MEN TÆNK NU HVIS MAN VANDT!!! Ville man som giver af kuponen ikke ærge sig gul og blå? Jeg ville, haha. VIlle tænke "Satans!"

Ja, det er jo lige præcist det jeg mener!! Ha ha...

Stine og Lisa.

Anmeld

21. november 2011

SussieThyssen skriver:

Nej bestemt ikke.

Kærligst
Sussie

Ja, det var også så'n jeg mente, som en bi-ting!! Dårlig formulering!!

Stine og Lisa.

Anmeld

21. november 2011

dpb skriver:

Nej, for tænk hvis der var en miliongevist på... kan sagtens unde folk de "små " præmier selvom jeg havde givet dem lottoen/skraberen, men med mit held ville jeg bare ende med at forære en miliongevist væk og så ville jeg selvf. blive glad på modtageren vegne, men for h...... hvor ville jeg samtidig gå og bande mig selv langt væk over at have foræret den kupon væk

Tror simpelthen det kunne give så meget splid, så hellere finde en mere personlig gave

Qnuz

Det er lige præcist det jeg mener!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.