Åha, sikke et økonomisk dilemma!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Marts<3

Hej,

først og fremmest, så er du jo en god kæreste og vil gi din kæreste den glæde også selvom det koster;-)

Men man kan godt få en Ipad lidt billigere. Du skal bare lede godt på nettet! Det kommer alt i alt an på GB osv. Så hvis han behov bare er lir og kunne surfe på nettet, så er den lille fin. Vi bruger den lille, og der er stadig masser af plads på.

Ellers kunne du jo lave en aftale med hampom, at i sammen købte den til ham. Så han evt kunne bidrage lidt. Ved godt det ikke er helt det samme. Men hvis i bor sammen og har fælles regninger osv. Så tvivler jeg på han vil syntes om du skal være bankerot i flere mdr for at glæde ham.

Bare alene det du forstår hans ønske og villig til at hjælpe ham på vej, er både en sød gave og tankemæssigt meget kærligt!

Kan kun håbe min kæreste tænker de samme tanker som dig, bare med en Marc Jacobs taske;-)))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

TaAsJu

er også lidt nysgerrig. Hvor mange GB skal den være på.. Her hjemme fik manden en 16 GB i fødselsdags gave og han er lykkelig for den.. der ligger alt mulig på den og der er stadig masser af plads på den..

tjek pricerunner.dk ud de har tilbudene samlet et sted..

Anmeld

21. november 2011

MaybeBaby

Marts<3 skriver:

Hej,

først og fremmest, så er du jo en god kæreste og vil gi din kæreste den glæde også selvom det koster;-)

Men man kan godt få en Ipad lidt billigere. Du skal bare lede godt på nettet! Det kommer alt i alt an på GB osv. Så hvis han behov bare er lir og kunne surfe på nettet, så er den lille fin. Vi bruger den lille, og der er stadig masser af plads på.

Ellers kunne du jo lave en aftale med hampom, at i sammen købte den til ham. Så han evt kunne bidrage lidt. Ved godt det ikke er helt det samme. Men hvis i bor sammen og har fælles regninger osv. Så tvivler jeg på han vil syntes om du skal være bankerot i flere mdr for at glæde ham.

Bare alene det du forstår hans ønske og villig til at hjælpe ham på vej, er både en sød gave og tankemæssigt meget kærligt!

Kan kun håbe min kæreste tænker de samme tanker som dig, bare med en Marc Jacobs taske;-)))

Minimum 32 GB, men der er kun 700 kr eller lign op til 64 og det skal være med wifi og 3. han kører en del nætter, så det er til at have en masse film og musik på og skulle kunne komme på nettet. har tjekket alle steder. Man kan få den billigst i Tyskland, men det er kun 400 kr eller lign. Og der kan man altså ikke får rentefri afbetaling.

Anmeld

21. november 2011

MaybeBaby

Mor til 2, snart 3 skriver:

er også lidt nysgerrig. Hvor mange GB skal den være på.. Her hjemme fik manden en 16 GB i fødselsdags gave og han er lykkelig for den.. der ligger alt mulig på den og der er stadig masser af plads på den..

tjek pricerunner.dk ud de har tilbudene samlet et sted..

Se svar til Marts

Anmeld

21. november 2011

MaybeBaby

Marts<3 skriver:

Hej,

P.s. Hvis han ikke synes tasken er noget, så ønsk Marc Jacobs Daisy! Evt den nyere version: eau so fresh FANTASTISK!

Anmeld

21. november 2011

jydeinden

MaybeBaby skriver:

Åha, jeg er i sådan et dilemma! Den fedeste julegave EVER til kæresten ville være den nye IPad 2. Han ville lave saltomortaler om juletræet, løbe rundt om huset, og knuselske mig. Dog koster den 6000, så jeg ved, at jeg aldrig ville kunne få råd til den på én gang. Nu ser jeg så, at man i Elgiganten kan købe den rentefrit og uden gebyrer, så jeg i 10 mdr skal betale 600 kr, men det er vel også en slags penge HVER måned i næsten et år!? Ååååh, what to do, what to do, what to do? Jeg ved slet ikke hvad f****n, jeg ellers skulle give ham!

hvis jeg må komme med et lille forslag så kig efter ipad 1... den koster ikke andet end det halve næsten, og kan det samme.. eneste forskel er små ændringer i udseendet

Anmeld

21. november 2011

sarahb

jeg ville gøre det, det er 600 kr om måneden og hvis du kan det så hvorfor ikk!?
Jo det er afbetaling og der er INGEN renter. Vi gjorde det med vores ipad. Intet problem!

Anmeld

21. november 2011

sarahb

jydeinden skriver:

hvis jeg må komme med et lille forslag så kig efter ipad 1... den koster ikke andet end det halve næsten, og kan det samme.. eneste forskel er små ændringer i udseendet

og kamera

Anmeld

21. november 2011

jydeinden

sarahb skriver:

og kamera

hehe vidste jeg så ikke

men har så heller ikke personligt noget at bruge kameraet til, da det næppe kan tage bedre billeder end det kamera jeg har

derudover ville jeg personligt ALDRIG vælge at købe en mini computer for kameraets skyld, for er det sjældent godt nok til

Anmeld

21. november 2011

baby012

MaybeBaby skriver:

Åha, jeg er i sådan et dilemma! Den fedeste julegave EVER til kæresten ville være den nye IPad 2. Han ville lave saltomortaler om juletræet, løbe rundt om huset, og knuselske mig. Dog koster den 6000, så jeg ved, at jeg aldrig ville kunne få råd til den på én gang. Nu ser jeg så, at man i Elgiganten kan købe den rentefrit og uden gebyrer, så jeg i 10 mdr skal betale 600 kr, men det er vel også en slags penge HVER måned i næsten et år!? Ååååh, what to do, what to do, what to do? Jeg ved slet ikke hvad f****n, jeg ellers skulle give ham!

personligt ville jeg ikke købe noget på afbetaling.. 

men hvis du kan se at det økonomisk kan lade sig gøre, så skal du da gøre det hvis du føler for det men overvej det meget nøje. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.