Åha, sikke et økonomisk dilemma!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.659 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. november 2011

MaybeBaby

Åha, jeg er i sådan et dilemma! Den fedeste julegave EVER til kæresten ville være den nye IPad 2. Han ville lave saltomortaler om juletræet, løbe rundt om huset, og knuselske mig. Dog koster den 6000, så jeg ved, at jeg aldrig ville kunne få råd til den på én gang. Nu ser jeg så, at man i Elgiganten kan købe den rentefrit og uden gebyrer, så jeg i 10 mdr skal betale 600 kr, men det er vel også en slags penge HVER måned i næsten et år!? Ååååh, what to do, what to do, what to do? Jeg ved slet ikke hvad f****n, jeg ellers skulle give ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

havana

MaybeBaby skriver:

Åha, jeg er i sådan et dilemma! Den fedeste julegave EVER til kæresten ville være den nye IPad 2. Han ville lave saltomortaler om juletræet, løbe rundt om huset, og knuselske mig. Dog koster den 6000, så jeg ved, at jeg aldrig ville kunne få råd til den på én gang. Nu ser jeg så, at man i Elgiganten kan købe den rentefrit og uden gebyrer, så jeg i 10 mdr skal betale 600 kr, men det er vel også en slags penge HVER måned i næsten et år!? Ååååh, what to do, what to do, what to do? Jeg ved slet ikke hvad f****n, jeg ellers skulle give ham!

Køb ham en anden gave, som du har råd til. Det vil lamme din økonomi, hver måned det næste år, hvis du køber den..

Anmeld

21. november 2011

debbie19

MaybeBaby skriver:

Alså min mening er at jeg aldrig vil købe sådan unødvendige ting på afbetaling hver mdr.. kunne forstå vis det var en vaskemaskine eller ligne.. for han bliver jo nok glad for alt du giver ham det er jo tanken der tæller..  håber ikke du bliver støt over mit svar

Anmeld

21. november 2011

hekran

MaybeBaby skriver:

Uha, jeg har lige købt en køkkenmaskine på afbetaling for 500 kroner i fem måneder. Vores økonomi er heller ikke fantastisk, men det er nemmere for mig at finde de 500 om måneden end 2500 her og nu! Men 6000 er selvfølgelig et andet beløb og det gælder også i lidt flere måneder. 

Jeg kunne godt finde på det

Anmeld

21. november 2011

MaybeBaby

havana skriver:

Køb ham en anden gave, som du har råd til. Det vil lamme din økonomi, hver måned det næste år, hvis du køber den..

Ih, du er fandme også så fornuftig! men ja, det er jo nok det, jeg bliver nødt til! Jeg ved jo endnu ikke, hvor meget jeg ender med at få i barselsdagpenge og sådan... Åh, jeg plejer at være så god til at have ham luret for gaveideer igennem året, men er godt nok lost... Tænke tænke tænke...

Anmeld

21. november 2011

ønskebørn74

MaybeBaby skriver:

Giv ham den hvis det er det du i hjertet føler for.. Gjorde det samme for et par år siden, bare med drømme anlæget til bilen til min mand.. Han eeeeelsker det anlæg og det var alle pengene værd.. Men vær sikker på at du kan klare det økonomisk uden problemer.. Ellers kan den gøre livet til helvede for jer i stedet for at være en gave..

Anmeld

21. november 2011

MaybeBaby

debbie19 skriver:

Alså min mening er at jeg aldrig vil købe sådan unødvendige ting på afbetaling hver mdr.. kunne forstå vis det var en vaskemaskine eller ligne.. for han bliver jo nok glad for alt du giver ham det er jo tanken der tæller..  håber ikke du bliver støt over mit svar

Haha, nej nej der skal skam mere til at støde mig og ja, det er jo unødvendigt - tror også bare lige jeg havde brug for at få andres mening ind over, så de kunne minde mig om, hvor fjollet det ville være! Det er ikke sådan, når man slet ikke har andre ideer! tak for svar

Anmeld

21. november 2011

MaybeBaby

Marita skriver:

Uha, jeg har lige købt en køkkenmaskine på afbetaling for 500 kroner i fem måneder. Vores økonomi er heller ikke fantastisk, men det er nemmere for mig at finde de 500 om måneden end 2500 her og nu! Men 6000 er selvfølgelig et andet beløb og det gælder også i lidt flere måneder. 

Jeg kunne godt finde på det

Ja, havde det nu bare været 3000, så havde det været noget helt andet. Tror bestemt at jeg hellere må skyde en hvid pil efter gaven. Vi har jo også en barnedåb i feb.

Anmeld

21. november 2011

MaybeBaby

ønskebarn74 skriver:

Giv ham den hvis det er det du i hjertet føler for.. Gjorde det samme for et par år siden, bare med drømme anlæget til bilen til min mand.. Han eeeeelsker det anlæg og det var alle pengene værd.. Men vær sikker på at du kan klare det økonomisk uden problemer.. Ellers kan den gøre livet til helvede for jer i stedet for at være en gave..

Ja, og jeg ved ikke præcist hvad jeg får i barselspenge, så må nok hellere være fornuftig. Bare en skam når man jo gerne vil give det bedste... men tak for svar

Anmeld

21. november 2011

debbie19

MaybeBaby skriver:

Ja, og jeg ved ikke præcist hvad jeg får i barselspenge, så må nok hellere være fornuftig. Bare en skam når man jo gerne vil give det bedste... men tak for svar

vi vil vidst alle gerne give vores mænd/børn osv det bedste. jeg skulle også havde givet min en computerskærm men det har jeg ikke penge til da jeg skal til tandlæge denne uge men så har jeg fundet nogle andre ting han mangler som han ikke selv opdager han mangler hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.