Er det virkelig så forkert?? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Isabella_mor

VIPpigen skriver:

Det er det jeg tænker. Ved godt jeg ikke lige havde det med at vi står for flytning nu her.

Men tænker nemlig at det bare er alt for meget for hende nu her, vi skal flytte, hun skal starte ny pasning (heldigvis fra vuggestue til dp, og ikke omvendt) og så alt det med morfar som ikke kan finde ud af hvad han vil med sit liv.

Jeg er bedøvende ligeglad med hvordan han styre det, det skal bare ikke være noget som kan gå ind og berøre Lilje for meget. Og selvom han siger at forholdet er slut efter jul, så tror jeg ikke der er hold i det. Min far ridder ikke samme dag han sadler, han skal helst have 1-2 år til at løbe på, og så er det lidt at Lilje netop har knyttet sig... Så ja, historien er MEGET længere end bare lige det korte jeg har skrevet

det er der du som mor går ind og vurdere om det er noget du er interesseret i at stå model til.. og det har du jo gjort.. du har jo allerede taget afgørelsen og hvis det er det du føler så er det jo fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

VIPpigen

SussieThyssen skriver:

Så hils du bedstefar fra bedstemor her og sig, at hvis han elsker sit barnebarn, så vil han også forstå og respektere at et så lille barn har brug for så meget tryghed som muligt, og der er ikke nogen grund til at vende hende til en ting for så at flå det fra hende igen.

Det vil jeg sige næste gang vi diskutere om det, for det har godt nok fået nogen diskutioner rundt om i familien...

Anmeld

21. november 2011

VIPpigen

isabellamor skriver:

det er der du som mor går ind og vurdere om det er noget du er interesseret i at stå model til.. og det har du jo gjort.. du har jo allerede taget afgørelsen og hvis det er det du føler så er det jo fint

Præcis... Havde nok bare brug for lige at blive bekræftet i at det var det rigtige, og at jeg kun tænker på mit barn i denne situation, og ikke kan tage mig af hvad andre tænker og føler...

Anmeld

21. november 2011

Isabella_mor

VIPpigen skriver:

Præcis... Havde nok bare brug for lige at blive bekræftet i at det var det rigtige, og at jeg kun tænker på mit barn i denne situation, og ikke kan tage mig af hvad andre tænker og føler...

nemlig

Anmeld

21. november 2011

baby012

Jeg havde gjort det samme, indtil morfar fik styr på sit liv.. 

Anmeld

21. november 2011

VIPpigen

gravid20 skriver:

Jeg havde gjort det samme, indtil morfar fik styr på sit liv.. 

Tak... Det er netop det der er min pointe, han er sq da voksen... Men jeg må tænke på min datter

Anmeld

21. november 2011

baby012

VIPpigen skriver:

Tak... Det er netop det der er min pointe, han er sq da voksen... Men jeg må tænke på min datter

nemlig, så hold du bare barnebarnet lidt fra ham, til han finder ud af det der, for det lyder godt nok meget rodet  

Anmeld

21. november 2011

VIPpigen

gravid20 skriver:

nemlig, så hold du bare barnebarnet lidt fra ham, til han finder ud af det der, for det lyder godt nok meget rodet  

Tro mig... Det er MEGA rodet alt sammen...

Så det er vidst ikke helt galt at vi trækker os lidt indtil han får styr på det

Anmeld

21. november 2011

baby012

VIPpigen skriver:

Tro mig... Det er MEGA rodet alt sammen...

Så det er vidst ikke helt galt at vi trækker os lidt indtil han får styr på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.