Mine har lavet een hver. Den mindste var dog den værste endnu synes jeg....
Min ældste søn er flere gange smuttet ud af min seng. Rigtig rigtig kedeligt at høre bumpet, og så barnet der græder... Heldigvis ingen skade sket nogen af gangene....
Da han var 3 år gammel og skulle starte i BH måtte han på sin første dag fremvise 3 fine sting i panden, fra han havde hoppet i min seng, og faldet, og slået hovedet ind i studsen på radiatoren. Han fik en flænge i panden, som blødte kraftigt i 1 minuts tid, og så syede vores egen læge det, fordi han var for frisk til at sidde flere timer og vente på skadestuen, med åbent gabende sår i panden, som jo blødte forfra hver gang han fik bevæget det...
Det VÆRSTE var her i sidste uge, da min yngste, på knapt 3 år, snuppede min skarpeste køkkenkniv, og skar sig selv i tommelfingeren, mens jeg var alene hjemme og den store havde legekammerat på besøg. Det lykkedes ham at få skåret 1 sene og 2 nerver over, og han måtte derfor til operation dagen efter.
Det var virkelig hjerteskærende at sidde på skadestuen, med et barn der bare skreg, fordi en ufølsom sygeplejerske på aller mest kluntede vis besluttede at forsøge at lukke skidtet med 3 strips. Og så da hun endelig pakkede hånden ind i gage, sagde drengen hulkende "tak skal du have" flere gange....
Anmeld