Jeres barns værste "stunt"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

IngenKoPåIsen

Der er ikke så meget stunt i det her, men det var ret vildt og uheldigt alligevel! Min datter på 2½ gled forleden herhjemme i stuen, og slog en fortand ud.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

chael

Min søn gik ind i et bål i sommers.

Han fik 1. Og 2. Grads forbrændinger på hænder og fødder.

Vi blev hentet i ambulance og vi sad i vand i over 4 timer.

Har aldrig hørt ham græde og skrige på den måde. Får helt ondt i maven over at skrive det ned. For det var SÅ hæsligt.

Det hele startede med han gik og legede med en bil, den smed han ind i asken, vi alle troede var slukket, da bålet var lille og over 24 timer gammelt. Men det var det så ikke.

Han kunne ikke gå i 14 dage, da hand små dejlige fødder var så medtaget, og han havde store forbindinger på. Vi måtte købe en paraply klapvogn, som vi kunne køre ham rundt i.

Der er intet at se idag, hverken på hænder eller fødder. Men han var chokeret og blev lidt depri over det. Og så havde han forbinding på, i de mest varme uger vi havde i sommers

*Camilla

Anmeld

21. november 2011

Hasselnødden

Det må have været da vi var på bryllupsnavnefestsrejse til Tenerife i juni i år. Vi havde en lejet en fin lejlighed på Sunwing Resort hvor soveværelse og køkken er delt op - hvor feriesengen står i køkkendelen og så er der klinkegulv. Jeg sagde allerede første dag at jeg ikke håbede at han kunne finde på at hoppe ud af feriesengen - det var bare en lyd jeg ikke ville kunne slippe i mine ører igen.. hoved mod klinkegulv  puha. Og ugen den gik, lillemanden som iøvrigt slet ikke rigtig hoppede på det tidspunkt sov godt om natten og der var ingenting hele ugen... MEN selvfølgelig den sidste aften inden vi skal hjem næste formiddag står jeg og pakker kufferter, så vi slap for at tænke på det på afrejsedagen og Elias er blevet puttet for natten, dvs. han står inde i sengen og render frem og tilbage, som han havde gjort hver aften indtil da og jeg er ved at lægge en bluse i kufferten og faren er ude på terrassen hvor han snakker med vores danske naboer med børn og så lyder der bare et "DUMP" og jeg tænker bare.. det skete bare ikke... og går helt i stå et kort øjeblik  og lidt efter Elias grædende i vilden sky og jeg styrter ind og ser ham ligge på langsiden af feriesengen på ryggen... ØV! Moren er nok mere rystet end lillemanden, for han græder da lige lidt, mor træster og kalder på far og så bliver han nusset om og stopper så... men moren blev jo ved at tænke... har han nu fået hjernerystelse, må han sove, skal han ligge hos os, skal jeg ringe til receptionen, kan jeg sove, vil ikke sove for hvad nu hvis.... - der skete intet mere den nat, men tanken om at han var kommet "usynligt" til skade sad da lige under huden og jeg checkede adskillige gange i løbet af natten ind til ham, kunne slet ikke finde ro før det blev morgen og han var lige så glad som han plejer... så det er det værste stunt fra vores drengs side indtil videre.. undrer mig stadigvæk over hvordan han mon gjorde den aften...

Anmeld

21. november 2011

*Sofie*

Hold da op, sikke nogle stunts jeres børn har lavet

Malou er faldet baglæns ned af vores trappe i opgangen
Nej nej nej, hvor hun skreg! Hun får aldrig lov til at gå på den trappe igen, uden jeg er 110% opmærksom

Hun  faldt også over et dørtrin en gang og slog hagen ned i en Duploklods Fik en lang flæng lige under hagen, som lægen på skadestuen forsøgte at klistre sammen med strips.
Sikke noget bøvl det var at holde den flænge ren og tør...når pigen hele tiden savlede

Anmeld

21. november 2011

mariamiss6

Mine har lavet een hver. Den mindste var dog den værste endnu synes jeg....

Min ældste søn er flere gange smuttet ud af min seng. Rigtig rigtig kedeligt at høre bumpet, og så barnet der græder... Heldigvis ingen skade sket nogen af gangene....

Da han var 3 år gammel og skulle starte i BH måtte han på sin første dag fremvise 3 fine sting i panden, fra han havde hoppet i min seng, og faldet, og slået hovedet ind i studsen på radiatoren. Han fik en flænge i panden, som blødte kraftigt i 1 minuts tid, og så syede vores egen læge det, fordi han var for frisk til at sidde flere timer og vente på skadestuen, med åbent gabende sår i panden, som jo blødte forfra hver gang han fik bevæget det...

Det VÆRSTE var her i sidste uge, da min yngste, på knapt 3 år, snuppede min skarpeste køkkenkniv, og skar sig selv i tommelfingeren, mens jeg var alene hjemme og den store havde legekammerat på besøg. Det lykkedes ham at få skåret 1 sene og 2 nerver over, og han måtte derfor til operation dagen efter. 
Det var virkelig hjerteskærende at sidde på skadestuen, med et barn der bare skreg, fordi en ufølsom sygeplejerske på aller mest kluntede vis besluttede at forsøge at lukke skidtet med 3 strips. Og så da hun endelig pakkede hånden ind i gage, sagde drengen hulkende "tak skal du have" flere gange....  

Anmeld

21. november 2011

Rosa

Min søn fik en smule lactulose i starten med en lille pipette for træg mave, og første gang far skulle afsted med arbejdet til udlandet gik der præcis 2 timer før jeg tog fejl af flasken med lactulose og den med Klorhexidin - de var stort set identiske og af en eller anden grund var lactulosen kommet i det forkerte skab så jeg bare tog den forkerte flaske - og sprøjter 3 ml lige ned i halsen på ham - han hostede lidt, og det meste løb ud, men der gik 2-3 minutter før jeg stillede flasken på plads, glanede på etiketten og gik i PANIK!!!!! Jeg havde forgiftet min søn 

Jeg ringede til min mor som det første, fordi vi skulle bruge akut transport til hospitalet, og hun kørte overfor rødt og stod i stuen 4 minutter efter, lige som jeg lagde røret på til vagtlægen der overhoooovedet ikke kunne hidse sig op over det, for det skete der sleeeet ingenting ved og vi behøvede ikke engang komme forbi til observation for man brugte jo hele tiden klorhexidin til at skylle de små i munden med ved infektion, det var slet ikke farligt... 

Jeg brød hulkende sammen på trappen og rystede over hele kroppen i timevis efter... Nøjj, jeg havde det elendigt med det!!!! Det kunne være gået så galt!!!! 

Anmeld

21. november 2011

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

Mine har lavet een hver. Den mindste var dog den værste endnu synes jeg....

Min ældste søn er flere gange smuttet ud af min seng. Rigtig rigtig kedeligt at høre bumpet, og så barnet der græder... Heldigvis ingen skade sket nogen af gangene....

Da han var 3 år gammel og skulle starte i BH måtte han på sin første dag fremvise 3 fine sting i panden, fra han havde hoppet i min seng, og faldet, og slået hovedet ind i studsen på radiatoren. Han fik en flænge i panden, som blødte kraftigt i 1 minuts tid, og så syede vores egen læge det, fordi han var for frisk til at sidde flere timer og vente på skadestuen, med åbent gabende sår i panden, som jo blødte forfra hver gang han fik bevæget det...

Det VÆRSTE var her i sidste uge, da min yngste, på knapt 3 år, snuppede min skarpeste køkkenkniv, og skar sig selv i tommelfingeren, mens jeg var alene hjemme og den store havde legekammerat på besøg. Det lykkedes ham at få skåret 1 sene og 2 nerver over, og han måtte derfor til operation dagen efter. 
Det var virkelig hjerteskærende at sidde på skadestuen, med et barn der bare skreg, fordi en ufølsom sygeplejerske på aller mest kluntede vis besluttede at forsøge at lukke skidtet med 3 strips. Og så da hun endelig pakkede hånden ind i gage, sagde drengen hulkende "tak skal du have" flere gange....  

ja den knivhistorie tror jeg aldrig jeg glemmer..

Anmeld

22. november 2011

Lone Jakobsen

uh det værste min yngste har lavet var en dag hvor han faldt hele vejen ned af vores lange trappe.

han var næsten oppe da jeg siger til hans søster om hun ikke lige vil hjælpe ham helt op. jeg når lige at sige det færdigt, før han får overbalance og slår koldbøtter hele vejen ned. jeg smed alt hvad jeg havde i hænderne og løb skrigende derhen, men når slet ikke derhen før han er faldet helt ned. det var så frygteligt og det nagede mig længe.

Anmeld

22. november 2011

Dot D

Sikke nogle historier, det er dem, der viser, at vi er gode mødre, for vi har jo vildt dårlig samvittighed, når sådan noget sker

Sophus lavede et stunt i Føtex for 1/2 års tid siden. Han vil rigtigt gerne stå i indkøbsvognen, og det er også i orden med mig, bare han står oppe i "håndtagsenden", der er siderne højest. Jeg vender mig om for at tage en pakke pålæg, og høre et "SWUUUUCHHHH", vender mig vildt hurtigt og ser, Sophus tager en baglæns kolbøtte ud over den lave ende af vognen, og han smasker lige ned på ryggen, hold da op, jeg blev forskrækket... Det gjorde Sophus også, og luften blev slået fuldstændigt ud af ham, der gik lige lidt før han kunne skrige, hvilket han så gjorde På vejen ned drejer han rundt i luften, så han slår hovedet op under vognen, så han fik et pænt stort mærke i panden

Behøver jeg sige, at han gerne må SIDDE i vognen nu

Anmeld

22. november 2011

Munder

Tror alle dejlige unger kommer til skade eller giver deres forældre chok indtil flere gange i løbet af deres opvækst.

Det værste jeg har prøvet med Andrea var i påsken, da hun tog en tur ud over kanten af rutchebanen i vores have, hvilket resulterede i 5 uger i gips.:

(hov, så lige det var i kategorien 1-3 år - hun var 4 da det skete - og på billedet er der gået nogle dage, så der var hun ganske kry igen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.