Jeres barns værste "stunt"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Camulla

I sommer var jeg i Ikea i Aalborg med min søn på dengang knap 3 år og så min svigermor. Vi går på overetagen på vej mod elevatoren, min svigermor forrest, min søn med indkøbsvognen lidt bagved og så jeg til sidst. Jeg vender mig om for at kigge på noget legetøj og pludselig hører jeg en masse larm, min søn skriger og alle folk råber op! Jeg vender mig om, svigermor også, og min dreng er på veg ned af de kæmpe høje trapper MED indkøbsvognen! Han sad ikke i den, men syntes vel at den skulle skubbes ned af trapperne? Jeg ser bare vognen trille ned og min dreng slå kolbøtter ned af cementtrapperne, jeg når ikke at tænke noget som helst, jeg løber bare efter ham og alle folk står og glor! Det var så dramatisk, jeg har aldrig oplevet noget ligende! Heldigvis var der ikke andre på trappen, indkøbsvognen kunne jo have ramt en gammel dame i ryggen også... Micas græd og skreg og nogle ansatte kom for at hjælpe os og tale med os og fik også styr på vognen, for den skænkede jeg virkelig ikke en tanke.Han kom dog hurtigt til sig selv igen, men var urtolig skræmt, snakkede længe om det, og havde skræmmer på skulder og i hovedet.

Jeg har aldrig vidst hvorfor der midt på trappen er en større flade på et af trinene eller hvad jeg skal kalde det, men det ved jeg nu. Der stoppede faldet nemlig, havde der ikke været det, var han røget hele vejen ned, men nu røg han "kun" halvvejs.

Det tog lang tid før vi var i Ikea igen og tro mig, jeg slipper ikke min søn af syne igen! Og jeg regner bestemt heller ikke med at andre har øje på ham. Det troede jeg lige svigermor havde der og hun sikkert omvendt... Puha, en omgang. Jeg glemmer det aldrig...

Jeg var så stolt inden dette, for han havde aldrig været ude for nogle "stunts", hvor han var kommet til skade...

Nu er jeg så nysgerrig... Hvad er det vildeste jeres barn har været udsat for? Dette er helt sikkert det mest forfærdelige jeg har prøvet og hvor jeg dog stadig føler mig som en dårlig mor efter det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Isabella_mor

ja nu er villads ikke i denne kategori. men selvom han kun er 10 mdr så har han lavet et vildt stunt..

han kravlede selv ud af sin højstol for nogle måneder siden.. og han landede lige på hovedet.. han kom heldigvis ikke noget til og han fik heller ikke hjenerystelse eller noget.. men ihh hvor jeg følte mig som en dårlig mor.. 

så er han svattet ned fra vores seng, han er simpelthen så stærk at han nogen gange vrister sig ud af armene på mig, og det har resulteret i at jeg engang næsten helt mistede grebet på ham og så tabte jeg ham delvist.. hvor jeg stadig havde fat i ham men balancen ville at han alligevel skulle gonge hovedet ned i gulvet..

ej jeg tror vieklig han går i sin fars fodspor med skader. han har haft brækket begge arme og haft alle mulige skader og ja mor her har da heller ikke været så heldig igen..

Da jeg var 7 eller 8 år fik jeg mit hovede i klemme i svingdøren på Esbjergs hovedbibliotek (ja navnet er sgu ikke noget de er så heldige med )  og fik revet mit øre 1/4 af.. og jeg fik nogle gode flænger i hovedet osv..  den svingdør kunne man (jeg ved ikke om det stadig kan lade sig gøre) men man kunne få den til at dreje så hurtigt man havde lyst til. og der var nogle piger der fik mig med ind i den svingdør og så drejede de hurtigere og hurtigere og jeg kunne ikke komme ud, og lige pludselig fik jeg hovedet i klemme mellem selvre en af dørene og ydersiden og så fløj jeg ellers ud på trapperne og besvimede.. det er nok MIT vildeste stunt... og jeg har stadig en bar plet i baghovedet hvor der aldrig kommer til at vokse hår ud igen..  

så villads er godt på vej til at blive en af de største vildbasser.. men jeg syntes nu ikke han skal blive så vild som hans far og jeg var.. men ja. det kan vi jo ikke styre. han er jo en dreng.

Anmeld

21. november 2011

merichs

Camulla skriver:

I sommer var jeg i Ikea i Aalborg med min søn på dengang knap 3 år og så min svigermor. Vi går på overetagen på vej mod elevatoren, min svigermor forrest, min søn med indkøbsvognen lidt bagved og så jeg til sidst. Jeg vender mig om for at kigge på noget legetøj og pludselig hører jeg en masse larm, min søn skriger og alle folk råber op! Jeg vender mig om, svigermor også, og min dreng er på veg ned af de kæmpe høje trapper MED indkøbsvognen! Han sad ikke i den, men syntes vel at den skulle skubbes ned af trapperne? Jeg ser bare vognen trille ned og min dreng slå kolbøtter ned af cementtrapperne, jeg når ikke at tænke noget som helst, jeg løber bare efter ham og alle folk står og glor! Det var så dramatisk, jeg har aldrig oplevet noget ligende! Heldigvis var der ikke andre på trappen, indkøbsvognen kunne jo have ramt en gammel dame i ryggen også... Micas græd og skreg og nogle ansatte kom for at hjælpe os og tale med os og fik også styr på vognen, for den skænkede jeg virkelig ikke en tanke.Han kom dog hurtigt til sig selv igen, men var urtolig skræmt, snakkede længe om det, og havde skræmmer på skulder og i hovedet.

Jeg har aldrig vidst hvorfor der midt på trappen er en større flade på et af trinene eller hvad jeg skal kalde det, men det ved jeg nu. Der stoppede faldet nemlig, havde der ikke været det, var han røget hele vejen ned, men nu røg han "kun" halvvejs.

Det tog lang tid før vi var i Ikea igen og tro mig, jeg slipper ikke min søn af syne igen! Og jeg regner bestemt heller ikke med at andre har øje på ham. Det troede jeg lige svigermor havde der og hun sikkert omvendt... Puha, en omgang. Jeg glemmer det aldrig...

Jeg var så stolt inden dette, for han havde aldrig været ude for nogle "stunts", hvor han var kommet til skade...

Nu er jeg så nysgerrig... Hvad er det vildeste jeres barn har været udsat for? Dette er helt sikkert det mest forfærdelige jeg har prøvet og hvor jeg dog stadig føler mig som en dårlig mor efter det 

Puha, det var da en grim oplevelse

Chanel er kun 13 mdr og har ikke rigtig lavet de vilde stunts. Men hvis hun ligner sin far bare en brøkdel i væremåde, så skal det nok komme

Anmeld

21. november 2011

malo

Det var nok i foråret, da min søn på 3 1/2 havde hentet bilnøglerne og sad ude i carporten med bilen startet (det er jo meget sjovere at sidde og lege når bilen siger noget). Behøver jeg at sige at vores bilnøgler er placeret meget højt nu. (Før hvor de i nøgleskabet, hvor man "bare" kunne skubbe en stol hen og kravle op efter den).

Eller sidste år hvor han lige skulle smage på vaskepulveret, da vi var i farfars sommerhus.... vi havde fat i "Giftlinjen" og en ambulance på besøg.

Heldigvis endte begge ting godt!

Anmeld

21. november 2011

Nemesis

Det var 1 januar hvor hun tuller rundt. Vi har trappe til kælderen og der er låge og lås for. Hendes halvbror kommer så op og lukker ikke lågen efter sig og jeg ser scenariet for mig.

Begynder at løbe vel vidende jeg IKKe når det. Ser Sara tage det første skrift og råber til hende at hun skal stoppe.

Ser hende miste ballancen og så tager hun den ellers på hovedet ned at trappen. Føj det er grimt at se. Farmor var i kælderen og hører mine råb og kommer ud og griber Sara inden hun rammer gulvet, men hun nåede mere end 2/3 ned af trappen.

Det er det værste stunt endnu.

Sisse

Anmeld

21. november 2011

Corn

Min ældste søn "tabte" jeg ud af liften da han var 6 uger gammel og vi var på skejbys børneakutte afsnit til overvågning, men han var bare sulten, sked et par gange og sov... Så vi blev sendt hjem igen, men en kæmpe bule og mega dårlig samvittighed.... (iøvrigt også i Ikea)

Min mellemste søn er vores  "emil"... Han får en hulens masse gode ideer og har mange kræfter, så desværre ender det ofte galt. Som 2 årig havde han smadret en rude i stuevinduet, glasset i døren mellem stuerne, cicsternen på toilettet og rykket toiletsædet af hængslerne, så de var gået itu...

Yngstemand er stille, rolig og harmonisk og han tuller rundt og hverken larmer eller laver frækheder... Men mon ikke det går over

Anmeld

21. november 2011

Camulla

Dejligt at høre jeres historier. Selvfølgelig ked af at jeres små pus kommer til skade, men sådan er livet jo desværre... 

Anmeld

21. november 2011

MorDk

Åh det må være her for leden dag da han faldt på hovede ned af sin Tripp Trapp stol og slog en lille flænge i panden

Anmeld

21. november 2011

merle2010

hmmm merles værste stunt må være da hun var 6 mdr og faldt ned ad sofaen hun fik et blåt mærke i panden, og jeg var knust

Anmeld

21. november 2011

Bare mig..

Min datter har (7-9-13) aldrig haft helt vilde stunts. Hun er faldet ud af min seng nogen få gange, men der er aldrig sket mere ved det, end at både hende og mig blev vildt chokeret..

- Og så har hun selvf. fået en masse blå mærker fra små-ting, men det er der vidst ikke nogen børn der kan sige sig fri for..

Puha, det var da vildt med din søn.. Det lyder godt nok voldsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.