Synes lige jeg ville komme med en update.
Jeg var jo til møde på jobcentret fredag i sidste uge. Det viser sig at jeg har jordens sødeste (mandlige) sagsbehandler.
Jeg kom ind og vi snakkede lidt og så fortalte jeg ham at jeg er gravid og har 10 uger til termin. Hans svar: Nå jamen det må vi jo lige se på.
Han spurgte så ind til om jeg har nogle problemer og jeg fortalte ham at jeg har lidt problemer med mit bækken når jeg går/står for meget. Som eksempel kan jeg sige at bare de 10 minutters gang til og fra Silas' dagpleje, gør at jeg er nødt til at ligge en times tid når jeg kommer hjem igen.
Vi snakkede så lidt mere om hvordan og hvorledes.
Han siger så: Ja, der er jo ikke rigtig nogen grund til at sætte dig til at søge job og sådan, for du vil alleigevel ikke få noget når der kun er 6 uger til du kan gå på barsel!
Alt hvad jeg skal er at stå til rådighed ved at have et aktivt CV på jobnet og sørge for at melde mig ledig en gang om ugen frem til jeg går på barsel. Ellers skal jeg bare passe på mig selv og sørge for jeg ikke overbelaster min krop mere end højest nødvendigt 
Det var virkelig ikke lige det jeg havde forventet af det møde. Troede helt sikkert at de ville sende mig på kompetencecenter og helt det 'fis'. Men nej... Så jeg har bare verdens sødeste sagsbehandler, der kan sætte sig ind i at det er hårdt at være gravid. Og så er det endda en mand 
Anmeld