Maja_4000 skriver:
Vi begyndte ret tidligt :b da vi fik kønnet af vide i 17. uge , væltede det ind med brugt tøj fra vores familie :b så vi måtte ret hurtigt ud og finde en kommode til det 
Jeg vaskede tøjet efterhånden .. Altså når vi fik noget tøj , kom det bare med i den næste vask .. Så var det overstået :b
Og ting vi ikke kunne undvære er ligesom Christina:
Stofbleer ! Tror vi har 100 .. Vi måtte ud og købe flere , da vi fik en gylper (;
Heldragte .. Det ér bare de nemmeste med de små ! Synes dem med trykknapper mellem benene var de bedste , det gør det bare meget nemmere at skifte 
Hjemmesko .. Caroline var super god til at sparke sine sokker af , så hun havde hjemmesko på næsten hele tiden :b den fra melton er gode , for de bliver 'spændt' fast (;
Ja jeg har også fået en masse hjem.. Og det ligger i skabet, men er ikke vasket.. Så det må jeg jo nok snart hellere begynde på.. 
Stofbleer har jeg nok en 40-45 stks af, så det kunne være jeg skulle ud og købe lidt flere, men det kan vel godt vente til efter fødslen?
Har en masse bodyer, både korte og lange ærmer i 56 og 62, så ved bare ikke om jeg skal købe mere i 50, det er der ikke så meget af..
Jeg har også 2 par af de der fløjels futter med elastik som man kan spænde ind.. 
Men ved ikke.. Er der mere jeg mangler? Jeg har en masse baby sengetøj, og lagner til sengen..
Vi har også en autostol til turen hjem fra sygehuset, og en fleecedragt samt 2 baby tæpper.
Åh jeg bliver stresset bare ved at tænke på det.. 
Anmeld