De der omtalte babypakker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

camillakrath

BJNGJ. skriver:

Uha da.. Fantasktisk..

Åååh hvor træls..

Da jeg stod op forleden der havde jeg en lille plet på blusen ved siden af den ene babs.. Men har kunne klemme noget ud af begge babser de sidste mange uger.. Så tror ikke der går lang tid før jeg skal begynde at bruge ammeindlæg..

Det er mærkeligt - jeg synes tit det kommer når man sover

Da Benjamin kom til verden var mine trøjer sjaskvåde  Men da jeg ikke skulle amme, så stoppede de produktionen. Jeg havde helt vildt meget mælk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

OverTheRainbow

altså..

jeg er medlem af club matas og club baby matas meeeen hvordan bestiller jeg en pakke fra dem? går jeg derned eller hvad..? Kan ik finde information inde på min side hos Matas...

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

BJNGJ. skriver:

Jeg ville egentlig bare lige hører om i kunne hjælpe mig lidt..

Jeg er lidt i tvivl om hvad for nogle babypakker der "hænger sammen" hvis i forstår.. (Vil jo helst ikke bestille flere end en enkelt)

Jeg har bestilt og skal hente den fra babysam (babybox)

Så har jeg bestilt ved matas og skal hente der.

Så har jeg PRØVET på at bestille ved Rema 1000, men kan ikke da der skete en fejl første gang jeg oprettede mig. (Har kontaktet pr mail)

Og så har jeg også prøvet på at bestille ved Libero, men der går også et eller andet galt.. (har kontaktet dem pr mail)'

Og er der nogen der kan fortælle mig hvad de forskellige pakker indeholder?  

OG er der flere pakker? 

Apoteket skulle også gerne have en pakke... 

Anmeld

20. november 2011

camillakrath

Smilo skriver:

altså..

jeg er medlem af club matas og club baby matas meeeen hvordan bestiller jeg en pakke fra dem? går jeg derned eller hvad..? Kan ik finde information inde på min side hos Matas...

Du skal bare medbringe dit medlemsnummer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.