De der omtalte babypakker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Emily2012<3

Jeg ville egentlig bare lige hører om i kunne hjælpe mig lidt..

Jeg er lidt i tvivl om hvad for nogle babypakker der "hænger sammen" hvis i forstår.. (Vil jo helst ikke bestille flere end en enkelt)

Jeg har bestilt og skal hente den fra babysam (babybox)

Så har jeg bestilt ved matas og skal hente der.

Så har jeg PRØVET på at bestille ved Rema 1000, men kan ikke da der skete en fejl første gang jeg oprettede mig. (Har kontaktet pr mail)

Og så har jeg også prøvet på at bestille ved Libero, men der går også et eller andet galt.. (har kontaktet dem pr mail)'

Og er der nogen der kan fortælle mig hvad de forskellige pakker indeholder?  

OG er der flere pakker? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Emily2012<3

20. november 2011

jeanett1988

BJNGJ. skriver:

Jeg er lidt i tvivl om hvad for nogle babypakker der "hænger sammen" hvis i forstår.. (Vil jo helst ikke bestille flere end en enkelt)

Så har jeg PRØVET på at bestille ved Rema 1000, men kan ikke da der skete en fejl første gang jeg oprettede mig. (Har kontaktet pr mail)

Og så har jeg også prøvet på at bestille ved Libero, men der går også et eller andet galt.. (har kontaktet dem pr mail)'

Kan da fortælle hvad der var i dem jeg fik  

Babysam:

Blespand plus poser dertil. Masser af små vareprøver på f.eks. bleer, vaskemiddel, creme, sut,  ammeindlæg og lidt flere ting. Egentlig ikke det helt vilde. 

Libero: 

En lille bi fra Lamaze, prøver på bleer, ammeindlæg, en pakke vådservietter, engangsunderlag til puslebord, vaskemiddel og lignende. 

Rema1000:

En HEL pakke bleer (Ikke kun 2 -4 stk som i de to andre pakker) 2 bamser, en bog, en pakke vådservietter, og mener også der var noget vaskemiddel, men kan ikke huske det.

Har desværre ikke selv fået hentet den fra Matas af.

Anmeld

20. november 2011

Emily2012<3

jeanett1988 skriver:

Kan da fortælle hvad der var i dem jeg fik  

Babysam:

Blespand plus poser dertil. Masser af små vareprøver på f.eks. bleer, vaskemiddel, creme, sut,  ammeindlæg og lidt flere ting. Egentlig ikke det helt vilde. 

Libero: 

En lille bi fra Lamaze, prøver på bleer, ammeindlæg, en pakke vådservietter, engangsunderlag til puslebord, vaskemiddel og lignende. 

Rema1000:

En HEL pakke bleer (Ikke kun 2 -4 stk som i de to andre pakker) 2 bamser, en bog, en pakke vådservietter, og mener også der var noget vaskemiddel, men kan ikke huske det.

Har desværre ikke selv fået hentet den fra Matas af.

Tak det er sødt af dig..

Hold da fast..

Det var da alligevel en del der er med i den fra rema..

Håber jeg kan få den igennem på en eller anden måde.. får bare sådan en standart mail retur.. :/

Anmeld

20. november 2011

jeanett1988

BJNGJ. skriver:

Tak det er sødt af dig..

Hold da fast..

Det var da alligevel en del der er med i den fra rema..

Håber jeg kan få den igennem på en eller anden måde.. får bare sådan en standart mail retur.. :/

Du ikke den første som jeg kender til som har haft problemer med at bestille pakken fra Rema. Men mon ikke du nok skal få den, på en eller anden måde 

Anmeld

20. november 2011

Emily2012<3

jeanett1988 skriver:

Du ikke den første som jeg kender til som har haft problemer med at bestille pakken fra Rema. Men mon ikke du nok skal få den, på en eller anden måde 

Der gik koks i det fordi den blev bestilt "før tid" og så fik jeg bare en tom mail.. Så mailede jeg til dem og fik besked på jeg kunne genbestille efter 14 dage.. Så gik der nok 3 uger hvor jeg så prøvede, og der fik jeg besked på at jeg havde bestilt.. Så skrev jeg igen og fik svaret at jeg ville få en mail om at jeg blev afmeldt 7 dage efter, og dette er stadig ikke sket.. Så nu har jeg kontaktet dem igen.. 

Synes det er mystisk.. Men hun skrev godt jeg bare skulle skrive igen hvis det ikke gik iorden..

Anmeld

20. november 2011

jeanett1988

BJNGJ. skriver:

Der gik koks i det fordi den blev bestilt "før tid" og så fik jeg bare en tom mail.. Så mailede jeg til dem og fik besked på jeg kunne genbestille efter 14 dage.. Så gik der nok 3 uger hvor jeg så prøvede, og der fik jeg besked på at jeg havde bestilt.. Så skrev jeg igen og fik svaret at jeg ville få en mail om at jeg blev afmeldt 7 dage efter, og dette er stadig ikke sket.. Så nu har jeg kontaktet dem igen.. 

Synes det er mystisk.. Men hun skrev godt jeg bare skulle skrive igen hvis det ikke gik iorden..

Ja det lyder mystisk, men det er i hvert fald den bedste gratispakke jeg har fået 

Anmeld

20. november 2011

Emily2012<3

jeanett1988 skriver:

Ja det lyder mystisk, men det er i hvert fald den bedste gratispakke jeg har fået 

Det er godt at hører..

Håber jeg kan få den så..

Anmeld

20. november 2011

camillakrath

BJNGJ. skriver:

OG er der flere pakker? 

Vi fik fra Libero, Matas, Babysam og Coop. Men ved coop skal man være medlem

Ved libero får man igen når de er 6 måneder.

I de fleste er der vådservietter, små sæber, cremer, osv til baby. Masser af blade, og varerprøve fra forskellige firmaer der laver babystuff I en fik vi også shampoo, bind. Og nåhh ja - en MASSE prøver på ammeindlæg

Anmeld

20. november 2011

4xGreve

BJNGJ. skriver:

OG er der flere pakker? 

hvor bestille man fra matas og babysam?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.