For meget opmærksomhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

-Sigrid-

Maja_4000 skriver:

Altså jeg synes jo det er rart at jeg ikke er i mg med nogle på min mors alder + det er skøønt at vi ikke skal ligge hus til Vi møder bare op , spiser og snakker , og skrider igen .. Super nemt Hehe
Men føler at jeg er for "normal" , ja .. Ej , det lød forkert Hehe

Uh, nummer 2 fordel havde jeg slet ikke set komme

Jeg kan godt forstå dig Vi føler os jo allesammen som "almindelige" mødre, om vi så har fået børn når vi er 17 eller 35, naturligt eller insimenering , singel eller gift osv, men det bliver jo stadig inddelt efter det. Jeg er sikker på at hvis man får barn via donor som kvinde (som singel), så kan man i større byer komme i mødregrupper kun for "dem"... Det svare jo til ung mg. Og hvis man så får kæreste på hører man jo ikke "til" længere, selvom man stadig på papiret gør... Hvis du forstår? 

Ellers vil jeg bare sige at jeg godt kan følge dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Sof

Jeg har intet ekstra fået på noget tidspunkt, til trods for at jeg kun var 18 da jeg blev gravid med Silje 

Jeg fik faktisk færre SP besøg fordi jeg klarede det så flot og skulle derfor selv ringe eller sms hvis jeg havde behov for det 

Anmeld

20. november 2011

Maja_4000

-Sigrid- skriver:

Uh, nummer 2 fordel havde jeg slet ikke set komme

Jeg kan godt forstå dig Vi føler os jo allesammen som "almindelige" mødre, om vi så har fået børn når vi er 17 eller 35, naturligt eller insimenering , singel eller gift osv, men det bliver jo stadig inddelt efter det. Jeg er sikker på at hvis man får barn via donor som kvinde (som singel), så kan man i større byer komme i mødregrupper kun for "dem"... Det svare jo til ung mg. Og hvis man så får kæreste på hører man jo ikke "til" længere, selvom man stadig på papiret gør... Hvis du forstår? 

Ellers vil jeg bare sige at jeg godt kan følge dig 

Hehe .. Det er super dejligt Især fordi de fleste jo bor i små lejligheder :b

Jeg kan godt se hvad du mener

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Det er super dejligt Især fordi de fleste jo bor i små lejligheder :b

Jeg kan godt se hvad du mener

Nå ja! :O Det havde jeg slet ikke tænkt på, vi har 104 m2 

Det er jeg glad for, det vr godt nok noget af en rodet formulering 

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Sof skriver:

Jeg har intet ekstra fået på noget tidspunkt, til trods for at jeg kun var 18 da jeg blev gravid med Silje 

Jeg fik faktisk færre SP besøg fordi jeg klarede det så flot og skulle derfor selv ringe eller sms hvis jeg havde behov for det 

Ej hvor dejligt! 

Anmeld

20. november 2011

Maja_4000

-Sigrid- skriver:

Nå ja! :O Det havde jeg slet ikke tænkt på, vi har 104 m2 

Det er jeg glad for, det vr godt nok noget af en rodet formulering 

Hold da op ! Vi er lige flyttet til en 4-værelses .. Og vi føler at vi har meget plads nu

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Maja_4000 skriver:

Hold da op ! Vi er lige flyttet til en 4-værelses .. Og vi føler at vi har meget plads nu

Jep, vi fylder godt ej vi bor tisse billigt, så det går nok det er en 3 værelses og de 10 m2 er altan - aflukket

Det har I sikkert også 

Anmeld

20. november 2011

Koen.

Sof skriver:

det samme her, bare jeg var 19 år

(har så os en "gammel" mand han var/er bare aldrig hjemme så det tæller ikke )

Anmeld

20. november 2011

Simon's moar <3

Fik ikke tilbudt ekstra scanninger, men opdagede det også først i uge 23.. Mener kun jeg blev scannet 2-3 gange..

Blev tilbudt at komme i en mødregruppe med unge mødre, og det er jeg glad for, at jeg sagde ja til.. Kendte én, som er min nuværende kærestes søster..

Min SP stoppede med at komme her, da Simon var omkring 8 mdr., og det var en fælles beslutning..

Simon's far var med til alt, undtagen jordemoder besøg.. Vi hygge'snakkede alligevel bare

Da Simon var omkring 5-6 mdr., kom der en fra kommunen, der skulle snakke med mig, om opgaven som mor, men det var også min egen beslutning, da jeg kunne mærke, at jeg var på vej ud i en depression.. Hun var ved os 2 gange, og så har jeg ikke set hende siden..

Og så skal de lige siges, at jeg var 18 da jeg blev gravid, og 19 da jeg fødte  

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Simon's moar <3 skriver:

Fik ikke tilbudt ekstra scanninger, men opdagede det også først i uge 23.. Mener kun jeg blev scannet 2-3 gange..

Blev tilbudt at komme i en mødregruppe med unge mødre, og det er jeg glad for, at jeg sagde ja til.. Kendte én, som er min nuværende kærestes søster..

Min SP stoppede med at komme her, da Simon var omkring 8 mdr., og det var en fælles beslutning..

Simon's far var med til alt, undtagen jordemoder besøg.. Vi hygge'snakkede alligevel bare

Da Simon var omkring 5-6 mdr., kom der en fra kommunen, der skulle snakke med mig, om opgaven som mor, men det var også min egen beslutning, da jeg kunne mærke, at jeg var på vej ud i en depression.. Hun var ved os 2 gange, og så har jeg ikke set hende siden..

Og så skal de lige siges, at jeg var 18 da jeg blev gravid, og 19 da jeg fødte  

Tja, så har du jo også fået "ekstra" scanninger, for fra uge 23 var jeg "kun" til scanning 2 gange - altså det samme som dig

Dejligt at høre

Jamen det er jo sådan det skal være 

Haha det lyder dejligt - mit kæreste eeelsker jm besøg - vi lytter jo til hjertelyd

Det var godt du selv kunne sige til så, det meget bedre end hvis andre siger til for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.