For meget opmærksomhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

-Sigrid-

rikkeregnbue skriver:

For mig er det sådan set ligegyldigt  Så længe de "gamle/almindelige" ikke ser ned på mig og dømmer mig på at jeg skal være/er ung mor

Ja, okay, fair nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Ja, okay, fair nok

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Har stemt andet - Vi fik rigtigt meget opmærksomhed af dem de første 4-5 mdr af Benjamins liv, og det var udnødvendigt og er rigtigt glad for det er slut.

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Jeg gik frivilligt i sådan noget ''ung-mødregruppe'' i sundhedshuset her i byen, 2 af mine veninder gik der og det var faktisk rigtigt hyggeligt.. Men sagde så også nej til en rigtig mødregruppe fordi jeg ikke ville have det godt med at skulle sidde sammen med en masse på min mors alder. Så ungmødre gruppe kan anbefales.

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Benjamins'mor skriver:

Har stemt andet - Vi fik rigtigt meget opmærksomhed af dem de første 4-5 mdr af Benjamins liv, og det var udnødvendigt og er rigtigt glad for det er slut.

Ja, det fik jeg lige med i den anden debat

Det er da egentlig rart at se at de fleste er kommet "helskindet" ud fra det

Jeg gør det også mest for at (som du selv skriver i den anden debt) at samarbejde så de hurtigt kan komme ud af mit liv 

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Benjamins'mor skriver:

Jeg gik frivilligt i sådan noget ''ung-mødregruppe'' i sundhedshuset her i byen, 2 af mine veninder gik der og det var faktisk rigtigt hyggeligt.. Men sagde så også nej til en rigtig mødregruppe fordi jeg ikke ville have det godt med at skulle sidde sammen med en masse på min mors alder. Så ungmødre gruppe kan anbefales.

Fornemt  Jeg har også kun hørt godt om det, og selve babyens udvikling må da være den samme, ud over detaljen med at man ikke skal forsvare sine valg i en "ung-mor-gruppe" frem for i en almindelig

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

-Sigrid- skriver:

Ja, det fik jeg lige med i den anden debat

Det er da egentlig rart at se at de fleste er kommet "helskindet" ud fra det

Jeg gør det også mest for at (som du selv skriver i den anden debt) at samarbejde så de hurtigt kan komme ud af mit liv 

Lige præcis, det er det man får mest ud af.

Samarbejder man ikke med dem, så tænker de det er lidt ''mistænkeligt'' og at man må have noget at skjule. Men unødvendigt, det var det.

Anmeld

20. november 2011

Maja_4000

Jeg var 21 da jeg blev gravid .. Føler ikke vi har fået meget opmærksomhed (Heldigvis ) Men jeg har selv valgt et komme i en ung-mor-mg .. Tror måske jeg havde valgt en "almindelig" , hvis jeg kunne vælge om idag

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

-Sigrid- skriver:

Fornemt  Jeg har også kun hørt godt om det, og selve babyens udvikling må da være den samme, ud over detaljen med at man ikke skal forsvare sine valg i en "ung-mor-gruppe" frem for i en almindelig

Lige præcis.

Jeg gad ikke i en rigtig mødregruppe når jeg kunne risikere at få alle de spørgsmål og de ville være nedladende osv. Så er det bedre med et sted hvor de andre står i samme situation.

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Benjamins'mor skriver:

Lige præcis, det er det man får mest ud af.

Samarbejder man ikke med dem, så tænker de det er lidt ''mistænkeligt'' og at man må have noget at skjule. Men unødvendigt, det var det.

Det var også det jeg tænkte, så hellere tage imod og de så selv ender med at trække "tilbudene" tilbage - og hvis der så er noget der ikke går så godt (selvom jeg seriøst tvivler på det  .) så kan man jo sige at det er noget man selv har valgt og at man så er realistisk og det var det rigtige valgt 

Det er det jo heldigvis oftest, men hellere at der er 10 som bliver holdt øje med, og så de får laaangt de fleste "dårlige" forældre opdraget, end at der er 1 barn der vokser op med forældre som ikke kan klare opgaven  - også selvom jeg er en af de 10...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.