jeg ville være gravid, men mand kan ikke gør mig det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2014

Wik

Jeg synes du har en kæmpe styret i at du har en mand der tager sig at dit barn, der ikke er hans. Og hvis I elsker hinanden så har du noget at kæmpe for. I dit sted ville jeg ikke gå fra ham!!Og kærligheden mellem jer to må også betyde en del, eller?!

Jeg synes du skal tænke over hvorfor det er så vigtigt at få nummer to nu, at du faktisk er ked af det?! 

Jeg kan SAGTENS forstå du gerne vil have nummer, men måske er det ikke så vigtigt om det er nu, eller efter nogle år, hvis du fungere er det måske ikke den værste og mest omfattende procedure I skal igennem med behandling.

Er du en ældre kvinde, (sorry kvinder, biologisk naturligvis) + 35?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

Rockertand

Wik skriver:

Jeg synes du har en kæmpe styret i at du har en mand der tager sig at dit barn, der ikke er hans. Og hvis I elsker hinanden så har du noget at kæmpe for. I dit sted ville jeg ikke gå fra ham!!Og kærligheden mellem jer to må også betyde en del, eller?!

Jeg synes du skal tænke over hvorfor det er så vigtigt at få nummer to nu, at du faktisk er ked af det?! 

Jeg kan SAGTENS forstå du gerne vil have nummer, men måske er det ikke så vigtigt om det er nu, eller efter nogle år, hvis du fungere er det måske ikke den værste og mest omfattende procedure I skal igennem med behandling.

Er du en ældre kvinde, (sorry kvinder, biologisk naturligvis) + 35?

Det er en meget gammel tråd, så ikke sikkert, at du får svar 

Anmeld

16. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rockertand skriver:

Jeg forstår ikke hvordan de her helt gamle tråde kommer frem. Jeg er ret dårlig til at kigge på dato da jeg oftest kun kigger på de første to sider og derfor regner jeg med det hele er nyt. 

Anmeld

16. november 2014

TNBC

mor:) skriver:

Jeg forstår ikke hvordan de her helt gamle tråde kommer frem. Jeg er ret dårlig til at kigge på dato da jeg oftest kun kigger på de første to sider og derfor regner jeg med det hele er nyt. 

Den her var det hende Eva20(som kun har skrevet det og et andet indlæg siden 2013) der havde fundet det og brokkede sig over hvordan der var blevet skrevet til ts.

Det er sjovt der er nogen der bare kommer ind, for at kigge i de gamle indlæg og så lige brokke sig over hvordan vi skriver og så bare forsvinde igen.

Anmeld

16. november 2014

got2b

Og det er bare så egoistisk. Hun har allerede et barn som er delebarn og så vil hun have et barn til, med en mand hun kun har været sammen med i et år? Og hvad med det barn hun allerede har, som har knyttet bånd til kæresten?

Hun må da vente til de kan få hjælp, men hun beskriver jo absolut ikke noget skønt ved sin mand - eller kærligheden som du taler om. Så spørgsmålet er om den overhovedet er der? -

Vil så understrege man SKAL ikke have været sammen med sin mand/kæreste whatever, i over et år, når jeg skal føde så har vi været sammen i et år. Som min jordemoder sagde " Det er ikke forkert fordi man kun har været sammen i tre/fire måneder og så blevet gravid " intet er forkert når det kommer til hvor længe man har været sammen, det handler om, om man er klar til at skulle være forældre. 

Anmeld

16. november 2014

Krydserfingre

Vil så understrege man SKAL ikke have været sammen med sin mand/kæreste whatever, i over et år, når jeg skal føde så har vi været sammen i et år. Som min jordemoder sagde " Det er ikke forkert fordi man kun har været sammen i tre/fire måneder og så blevet gravid " intet er forkert når det kommer til hvor længe man har været sammen, det handler om, om man er klar til at skulle være forældre. 

Blev du så ikke gravid da i kun havde været sammen i 3 mdr? 3+9 mdr gravid= 1 år? �� Ingen kritik! Bare nysgerrig.  

Anmeld

16. november 2014

Wik

Rockertand skriver:

Haha ha tak hvor er du sød

Anmeld

16. november 2014

got2b

Pigeeeeen skriver:

Blev du så ikke gravid da i kun havde været sammen i 3 mdr? 3+9 mdr gravid= 1 år? �� Ingen kritik! Bare nysgerrig.  

Næsten fire måneder, har termin 4 April og vi fandt samme  20 April. Men jo.

Anmeld

16. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
got2b skriver:

Nej der er ikke noget rigtig eller forkert og der er ingen garantier i livet, men derfor er det da det mest fornuftige at man lærer hinanden at kende til fulde (og det gør man ikke efter få måneder) før man planlægger baby, da der trods alt er større chance for at man så også forbliver sammen. (Ved godt der er undtagelser) 

Anmeld

16. november 2014

got2b

Nej der er ikke noget rigtig eller forkert og der er ingen garantier i livet, men derfor er det da det mest fornuftige at man lærer hinanden at kende til fulde (og det gør man ikke efter få måneder) før man planlægger baby, da der trods alt er større chance for at man så også forbliver sammen. (Ved godt der er undtagelser) 

Chancen er lige store om man planlægger det når man har været sammen i få måneder eller flere år. 

Min far og mor var sammen i næsten 14 år inden de planlagde det, min moster og hendes daværende mand var sammen i 11 år, de hellere ikke sammen idag, man forandre sig når man skal blive forældre. En af mine veninder blev gravid efter fire måneder, og de er stadig sammen idag, og de skal ha et barn mere. Så hvor længe er faktisk ligegydeligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.