jeg ved ikke hvor jeg starter eller slutte, jeg ved min ord kommer til lyde forkert, eller måske rigtige, jeg ved nogen syntes jeg kælling og andre ikke, men bare nød til komme ud med det, så må tag det med i skriver 
men det lægge sådan vi har en datter, eller jeg har, fra et tidligere forhold, men min kærste har altid været far for hende, det jeg super glad for.
jeg elsker min kæreste rigtigt meget, men det gå mig meget på det sidste at jeg ikke kan få nummer to, da han dårlig sædkralitet, og vi har kun været sammen lidt ovet 1 år, så tror skam ikke allerede vi kan få hjælp.. men jeg overvejer nogen gange om jeg skal gå fra ham , da jeg gerne bare gerne ville have nummer to , men ved bare når jeg en dag bliver gravid og hvis gør med ham, så ville jeg ikke være glad, da hans arbejde betyder så meget, at det mig der skal planlægge alt, og det har jeg ikke lyst til jeg skal gør med to børn, når jeg har en mand også, det ville være fint vis jeg var single.. derfor overvejer om jeg skride og bare vær mig selv, og nyde mit liv som det er, eller jeg skal bare skal vær i forhold, hvor jeg få barn nummer 2 nu, som jeg ville have, jeg ked af det næsten hver dag da jeg ikke kan få nummer 2..
ved ikke hvor jeg ville hen med det her
Anmeld