jeg ville være gravid, men mand kan ikke gør mig det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.168 visninger
28 svar
49 synes godt om
20. november 2011

Anonym trådstarter

jeg ved ikke hvor jeg starter eller slutte, jeg ved min ord kommer til lyde forkert, eller måske rigtige, jeg ved nogen syntes jeg kælling og andre ikke, men bare nød til komme ud med det, så må tag det med i skriver

men det lægge sådan vi har en datter, eller jeg har, fra et tidligere forhold, men min kærste har altid været far for hende, det jeg super glad for.

jeg elsker min kæreste rigtigt meget, men det gå mig meget på det sidste at jeg ikke kan få nummer to, da han dårlig sædkralitet, og vi har kun været sammen lidt ovet 1 år, så tror skam ikke allerede vi kan få hjælp.. men jeg overvejer nogen gange om jeg skal gå fra ham , da jeg gerne bare gerne ville have nummer to , men ved bare når jeg en dag bliver gravid og hvis gør med ham, så ville jeg ikke være glad, da hans arbejde betyder så meget, at det mig der skal planlægge alt, og det har jeg ikke lyst til jeg skal gør med to børn, når jeg har en mand også, det ville være fint vis jeg var single.. derfor overvejer om jeg skride og bare vær mig selv, og nyde mit liv som det er, eller jeg skal bare skal vær i forhold, hvor jeg få barn nummer 2 nu, som jeg ville have, jeg ked af det næsten hver dag da jeg ikke kan få nummer 2..

ved ikke hvor jeg ville hen med det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Bassemor<3

jeg bliver faktisk ret forarget over dit oplæg.

Jeg kan godt sætte mig ind i at du gerne vil have en nummer 2, men jeg kan absolut ikke sætte mig ind i at du kun kan se en grund til at blive ved din kæreste, og det er at få et barn. Du ved at det vil være hårdt med lige netop ham og du lyder meget til at du helst bare ville finde en der kunne gøre dig gravid og så kunne du smutte og tage dig af barnet selv. 

i mit hovede er det er udnytte din kæreste. Han har dårlig sædkvalitet, skriver du, dette er han nok ikke skide stolt af og det ville da absolut ikke gøre det bedre for ham hvis han så finder ud af at du kun er sammen med ham for at blive gravid. 

man skal ikke planlægge et barn med en mand man ikke har tænkt sig at leve med resten af sine dage, misforstå mig ikke, man kan jo aldrig vide hvad der sker, men det må være udgangspunktet, ellers er det bare at pisse på manden. 

synes du skulle overveje om du vil være sammen med ham. elsker du ham overhovedet eller er du kun sammen med ham for at få et barn mere. 

undskyld men synes du skulle skamme dig, bare min mening. . .

Anmeld

20. november 2011

SussieThyssen

Hmm..det der slår mig i det du skriver er da, at du ikke kan elske din mand ret meget, siden du overvejer at gå fra ham, hvis du ikke får din vilje mht at få et barn mere.

Så hvorfor bliver du så overhovedet hos ham?

Lad gå med at man finder ud af, at man vil forskellige ting med sit liv, og så ud fra det tager et valg, men hvis man brokker så meget over sin mand som du gør...så kan der ikke være ret megen kærlighed til stede, og så er der slet ingen mening i at blive i sådan et forhold.

Så hvorfor forlader du ham så ikke og finder en ny mand, der gerne vil det samme som du, nemlig at få børn?

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

jeg ved ikke hvor jeg starter eller slutte, jeg ved min ord kommer til lyde forkert, eller måske rigtige, jeg ved nogen syntes jeg kælling og andre ikke, men bare nød til komme ud med det, så må tag det med i skriver

men det lægge sådan vi har en datter, eller jeg har, fra et tidligere forhold, men min kærste har altid været far for hende, det jeg super glad for.

jeg elsker min kæreste rigtigt meget, men det gå mig meget på det sidste at jeg ikke kan få nummer to, da han dårlig sædkralitet, og vi har kun været sammen lidt ovet 1 år, så tror skam ikke allerede vi kan få hjælp.. men jeg overvejer nogen gange om jeg skal gå fra ham , da jeg gerne bare gerne ville have nummer to , men ved bare når jeg en dag bliver gravid og hvis gør med ham, så ville jeg ikke være glad, da hans arbejde betyder så meget, at det mig der skal planlægge alt, og det har jeg ikke lyst til jeg skal gør med to børn, når jeg har en mand også, det ville være fint vis jeg var single.. derfor overvejer om jeg skride og bare vær mig selv, og nyde mit liv som det er, eller jeg skal bare skal vær i forhold, hvor jeg få barn nummer 2 nu, som jeg ville have, jeg ked af det næsten hver dag da jeg ikke kan få nummer 2..

ved ikke hvor jeg ville hen med det her

Men hvis I ved at han ikke kan lave børn, hvorfor så ikke henvende jer til en læge og blive henvist til fertilitetsbehandling? Jo, det kan godt være I ikke kan blive henvist lige med det samme men skal vente lidt tid, men hvis du går fra din kæreste og finder en ny for at blive gravid, så vil der vel alligevel gå et stykke tid med at lære ham at kende, flytte sammen og derefter prøve at få barn... Med mindre du da bare vil finde én udelukkende for at blive gravid, og det lyder bestemt ikke som en ideel idé 

Jeg er altså også en smule undrende... Og hvis I ved at hans sædkvalitet er dårlig (hvis han er blevet testet) så kan I måske endda blive henvist til behandling med det samme; det var dét der skete for min mand og jeg; vi behøvede ikke at prøve i et år i forvejen fordi min mand havde fået testet sit sæd.

Anmeld

20. november 2011

Bassemor<3

Wimmie skriver:

Men hvis I ved at han ikke kan lave børn, hvorfor så ikke henvende jer til en læge og blive henvist til fertilitetsbehandling? Jo, det kan godt være I ikke kan blive henvist lige med det samme men skal vente lidt tid, men hvis du går fra din kæreste og finder en ny for at blive gravid, så vil der vel alligevel gå et stykke tid med at lære ham at kende, flytte sammen og derefter prøve at få barn... Med mindre du da bare vil finde én udelukkende for at blive gravid, og det lyder bestemt ikke som en ideel idé 

Jeg er altså også en smule undrende... Og hvis I ved at hans sædkvalitet er dårlig (hvis han er blevet testet) så kan I måske endda blive henvist til behandling med det samme; det var dét der skete for min mand og jeg; vi behøvede ikke at prøve i et år i forvejen fordi min mand havde fået testet sit sæd.

Enig ! 

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

tak for dem der har svaret. det gav mig lidt at tænke over, jeg super glad for i gav jeres mening til mig.. så kan jeg sætte nogen andre ord og se et andet synspunkt på tingene. tak

Anmeld

14. november 2014

Eva20

Det undrer mig at i kan blive forarget over det indlæg fra den anonyme kvinde! Hun er jo ærlig! Fatter i slet ikke hendes sorg? Synes i er meget ufølsomme. Det er en kæmpe sorg ikke at kunne få et barn hvis man brændende ønsker sig det. Kærligheden til et barn er nu engang større end kærligheden til ens mand, hvis alting i en skriger på det barn! Du elsker måske ønsket om barnet mere end du elsker din mand, det er ærlig snak og det skal du ikke dømmes for Jeg ved det er en del år siden at dette indlæg blev skrevet, men jeg blev så irriteret over deres svar at jeg måtte støtte den anonyme lidt.

Anmeld

14. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Eva20 skriver:

Det undrer mig at i kan blive forarget over det indlæg fra den anonyme kvinde! Hun er jo ærlig! Fatter i slet ikke hendes sorg? Synes i er meget ufølsomme. Det er en kæmpe sorg ikke at kunne få et barn hvis man brændende ønsker sig det. Kærligheden til et barn er nu engang større end kærligheden til ens mand, hvis alting i en skriger på det barn! Du elsker måske ønsket om barnet mere end du elsker din mand, det er ærlig snak og det skal du ikke dømmes for Jeg ved det er en del år siden at dette indlæg blev skrevet, men jeg blev så irriteret over deres svar at jeg måtte støtte den anonyme lidt.

Og det er bare så egoistisk. Hun har allerede et barn som er delebarn og så vil hun have et barn til, med en mand hun kun har været sammen med i et år? Og hvad med det barn hun allerede har, som har knyttet bånd til kæresten?

Hun må da vente til de kan få hjælp, men hun beskriver jo absolut ikke noget skønt ved sin mand - eller kærligheden som du taler om. Så spørgsmålet er om den overhovedet er der? -

Anmeld

15. november 2014

TNBC

Eva20 skriver:

Ja, hun er ærlig og de er ærlige. Hvorfor er hun den eneste der må være ærlig? Hun skal ikke dømmes, men hvorfor skal de dømmes for at komme med en mening?

Der er slet intet I hendes indlæg, der viser kærlighed for manden overhovedet, men at hun BARE vil have et barn. Og hvis hun får et barn, så star hun nok alene med begge to. Hvad er det for en kærlighed hun viser?

Hun har et barn, hvorfor ikke bare nyde det ind til videre, og hvis hun vil have et barn med den mand, så venter hun, de kan få hjælp, men nej nej, lad os bare skride fra det hele.

Han er far for hendes datter, og det vil hun tage fra sit eget barn, bare fordi han ikke lige kan trylle et barn frem. Hun vil forlade en mand hun elsker, og som hendes datter sikkert også elsker, det synes jeg er så egoistisk.

Så du synes det er ok, bare at skride fra en mand, bare fordi han ikke kan gøre en kvinde gravid???  Stakkels mand, det er jo ikke hans skyld, men det skal han da lige have banket oven I hovedet. Du kan ikke få børn, du er ikke god nok.. Farvel..

Anmeld

15. november 2014

Mor til Ella

Eva20 skriver:

Og fordi man gerne vil have et barn er det pludselig iorden st udnytte et andet menneskes følelses Det er sku da langt ude....

og hun skrev i sin tid at hendes datter ser manden som fader figur og st det er hun glad for, og alligevel er hun klar til at skride for at få et barn mere, så skider vi på 2 menneskers følelser og hverdag, ja jeg synes det er TOP egoistisk

Ønsket om børn kan være dræbende stort, men derfor man godt bevare en smule fornuft, det er min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.