Forkølelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

sne190810

twinny skriver:

Jamen jeg synes de er så varme med det tøj på...

Uld går ind og holder kropstemperaturen stabil, og regulerer.

Så det er ikke fordi det som sådan går ind og gør dem varmere Som jeg tror, at du tror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Zeus

twinny skriver:

Ihh mange tak... håber snart det er på vej tilbage... Synes bare det virkede bare som rigtig lang tid..

Det er også laaaaang tid.. Nogen gange når hun lige at være snotfri i en uges tid, måske halvanden, også render den igen i 3 uger

Jeg læste engang at der var 142 forskellige slags forkølels virus, og jeg tænkte dengang "det var da ikke særligt mange".. Det var så inden jeg fik småbørn

Anmeld

20. november 2011

twinny

Uld går ind og holder kropstemperaturen stabil, og regulerer.

Så det er ikke fordi det som sådan går ind og gør dem varmere Som jeg tror, at du tror

Jeg må prøve..  tak, søde..

Anmeld

20. november 2011

twinny

Zeus skriver:

Det er også laaaaang tid.. Nogen gange når hun lige at være snotfri i en uges tid, måske halvanden, også render den igen i 3 uger

Jeg læste engang at der var 142 forskellige slags forkølels virus, og jeg tænkte dengang "det var da ikke særligt mange".. Det var så inden jeg fik småbørn

Hahaah... hun har haft alle 142 slags...

Anmeld

20. november 2011

twinny

Zeus skriver:

Anmeld

20. november 2011

sne190810

twinny skriver:

Jeg må prøve..  tak, søde..

Det var så lidt  

hvis i vælger at prøve det, så har jeg en 3 stk jeg kan sende uden omkomstninger. I drengefarver (ja, jeg er ret ligeglad med hvad farve de er, når de bare er inde under tøjet) Jeg brugte dem sidste vinter til min datter, de er fine og fra Føtex.

Anmeld

20. november 2011

Zeus

twinny skriver:

Jeg er i hvert fald overbevist om, at hun er startet fra en ende, og har tænkt sig at gå igennem dem ALLE mens hun går i dagpleje! Og hun er en ret stædig lille dame, så det skal nok lykkedes hende

Anmeld

20. november 2011

twinny

sne190810 skriver:

Det var så lidt  

hvis i vælger at prøve det, så har jeg en 3 stk jeg kan sende uden omkomstninger. I drengefarver (ja, jeg er ret ligeglad med hvad farve de er, når de bare er inde under tøjet) Jeg brugte dem sidste vinter til min datter, de er fine og fra Føtex.

Hvilken str er de?

Anmeld

20. november 2011

twinny

Zeus skriver:

Jeg er i hvert fald overbevist om, at hun er startet fra en ende, og har tænkt sig at gå igennem dem ALLE mens hun går i dagpleje! Og hun er en ret stædig lille dame, så det skal nok lykkedes hende

hahaha..... Bestemt..... Det håber jeg ikk drengene har tænkt sig at gøre kunsten efter..

Anmeld

20. november 2011

Zeus

twinny skriver:

hahaha..... Bestemt..... Det håber jeg ikk drengene har tænkt sig at gøre kunsten efter..

Håber i hvert fald på en snarlig bedring for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.