Forkølelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. november 2011

twinny

Drengene er blevet forkølet..

De sover med hovedet højt, altså vi har hævet tremmesengen med bøger....

De får saltvandsdråber..

Når de sover, er det i kortærmet body med heldragt udover og sokker (hvis der ikk er fødder i) og self dyner.

De har været forkølet i 14 dage nu..   Og de sover bare så dårligt af det...

Har I nogle  andre råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Filippa & Liva

Det lyder da ikke godt, søde.

Har I været en tur ved lægen med dem?

Her har Liva lige været forkølet, det begyndte i onsdags men er dog stort set ovre igen.

Anmeld

20. november 2011

twinny

BigBabyWish skriver:

Det lyder da ikke godt, søde.

Har I været en tur ved lægen med dem?

Her har Liva lige været forkølet, det begyndte i onsdags men er dog stort set ovre igen.

Okay... Jaah vi har både været hos lægen og vagtlægen... De sagde det bare var forkølelse... Der var ingenting på lunger eller feber.. heldigvis... Men det er synd for dem.. For de har virkelig svært ved at trække vejret igennem næsen..  

Anmeld

20. november 2011

Filippa & Liva

twinny skriver:

Okay... Jaah vi har både været hos lægen og vagtlægen... De sagde det bare var forkølelse... Der var ingenting på lunger eller feber.. heldigvis... Men det er synd for dem.. For de har virkelig svært ved at trække vejret igennem næsen..  

Ååh, sikke noget da de stakkels små pus.

det er da også længe de har været forkølede nu så?

hvis de er rigtig meget forstoppede i næsen ved jeg at man kan få en såkaldt næsesuger på apoteket til de små, som fjerner al snot fra næsen og hjælper dem til at de igen kan trække vejret.

Anmeld

20. november 2011

twinny

BigBabyWish skriver:

Ååh, sikke noget da de stakkels små pus.

det er da også længe de har været forkølede nu så?

hvis de er rigtig meget forstoppede i næsen ved jeg at man kan få en såkaldt næsesuger på apoteket til de små, som fjerner al snot fra næsen og hjælper dem til at de igen kan trække vejret.

I laang tid 14 dage snart 3 uger...

Jeg har fået afvide af læge og SP at vi ikke måtte bruge den, da det kan give tryk bag øjet og ødelægge deres slimhinder..

Anmeld

20. november 2011

Filippa & Liva

twinny skriver:

Jeg har fået afvide af læge og SP at vi ikke måtte bruge den, da det kan give tryk bag øjet og ødelægge deres slimhinder..

Øv, sikke noget da.

nå for søren, ja så må I da hellere lade være med at bruge den. har ellers kun hørt godt om den fra andre men kan godt forstå I lader være når lægen og sp har frarådet jer det.

Anmeld

20. november 2011

Zeus

twinny skriver:

Når Cajsa er forkølet (og det er hun stort set hver måned, og er det også lige nu), så plejer hun at være det i godt 3 uger.. Mellem 3 og 4 uger, men tættere på de 3 Bare lige så du havde et lille håb om at det snart sluttede

Ellers har jeg ingen gode råd.. Vi plejer ikke at hæve gærdet mere, fordi hun så ligger sig ned i den anden ende

Der er vist ikke andet at gøre end du allerede gør, og så lade tiden hjælpe på sagerne

Anmeld

20. november 2011

twinny

Zeus skriver:

Når Cajsa er forkølet (og det er hun stort set hver måned, og er det også lige nu), så plejer hun at være det i godt 3 uger.. Mellem 3 og 4 uger, men tættere på de 3 Bare lige så du havde et lille håb om at det snart sluttede

Ellers har jeg ingen gode råd.. Vi plejer ikke at hæve gærdet mere, fordi hun så ligger sig ned i den anden ende

Der er vist ikke andet at gøre end du allerede gør, og så lade tiden hjælpe på sagerne

Ihh mange tak... håber snart det er på vej tilbage... Synes bare det virkede bare som rigtig lang tid..

Anmeld

20. november 2011

sne190810

Har du overvejet at bruge uldbodyer?

Uld holder på varmen 4 gange bedre end bomuld, og kan absorbere 30-40 % af sin egen vægt i væske. De kan derfor holde sig bedre varme.

Anmeld

20. november 2011

twinny

sne190810 skriver:

Har du overvejet at bruge uldbodyer?

Uld holder på varmen 4 gange bedre end bomuld, og kan absorbere 30-40 % af sin egen vægt i væske. De kan derfor holde sig bedre varme.

Jamen jeg synes de er så varme med det tøj på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.