Kan I se en forskel? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Det er nok næste step, han elsker at gå med hårspænder, så en kjole må være det næste

Når han begynder i BH kommer det helt sikkert 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Når han begynder i BH kommer det helt sikkert 

Jeps, jeg har set flere af børnehave drengene løbe rundt i prinsesse kjoler, de er så søde

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Jeps, jeg har set flere af børnehave drengene løbe rundt i prinsesse kjoler, de er så søde

Nemlig, det er bare fint 

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Ih han ser altså bare så skøn ud....  Flot mis... 

Glæder mig til at hilse på Daniel og dig selvfølgelig også... 

Anmeld

22. november 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Ih han ser altså bare så skøn ud....  Flot mis... 

Glæder mig til at hilse på Daniel og dig selvfølgelig også... 

Tusind tak
Jeg er lidt spændt på om katten bliver et stort brød (som den anden vi har) eller et lille nips, men det må tiden jo vise. Han er jo kun 4 1/2 mdr., så han er stadig lille

Jeg glæder mig også til at se jer

Anmeld

22. november 2011

Sees

Han er virkelig den lyshårede udgave af Lille Per - Hvor er han dog en smuk smuk dreng!

Anmeld

22. november 2011

Nessie

Sees skriver:

Han er virkelig den lyshårede udgave af Lille Per - Hvor er han dog en smuk smuk dreng!

Tusind, tusind tak

Anmeld

22. november 2011

babyMark

Han er da en rigtig køn dreng med et dejligt glimt i øjet. Og fuld fart på udviklingen! Min dreng på 2 år og 4 mdr kan tælle til 5, sådan her 1,2,4, 5  Men han har også taget tingene i et meget stille og rolig tempo.....Jeg kan godt forstå du er stolt af din dreng, han ser som sagt rigtig skøn ud

Anmeld

22. november 2011

Nessie

babyMark skriver:

Han er da en rigtig køn dreng med et dejligt glimt i øjet. Og fuld fart på udviklingen! Min dreng på 2 år og 4 mdr kan tælle til 5, sådan her 1,2,4, 5  Men han har også taget tingene i et meget stille og rolig tempo.....Jeg kan godt forstå du er stolt af din dreng, han ser som sagt rigtig skøn ud

He he, det skal lige siges at Daniel tit tæller 2, 3, 4, 5, 10, men han kan godt, hvis han gider.

Han har lært det af at se Hr. Skæg, elsker simpelthen de film, kan se dem hele tiden, men det gider mor og far sjovt nok ikke

Tusind tak, ja vi synes jo selv han er fantastisk, klog og smuk osv., men vi har nok også farvede briller på

Anmeld

22. november 2011

babyMark

Nessie skriver:

He he, det skal lige siges at Daniel tit tæller 2, 3, 4, 5, 10, men han kan godt, hvis han gider.

Han har lært det af at se Hr. Skæg, elsker simpelthen de film, kan se dem hele tiden, men det gider mor og far sjovt nok ikke

Tusind tak, ja vi synes jo selv han er fantastisk, klog og smuk osv., men vi har nok også farvede briller på

det er helt okay med farvede briller  kender det alt for godt. Jeg synes jo stadig min dreng er den smukkeste i hele verden. Så ved ikke hvad jeg gør med den antagelse, hvis jeg får en dreng mere nu her

Og hr Skæg....åh....jeg kan simpelthen ikke holde ham ud ret længe...men ja min søn synes også det er sjovt at se. Min mand havde så sat en cd på i bilen med hr skæg og alfabetet, da vi skulle ud at køre i 1,5 time....jeg fik pænt hurtigt slukket for musikken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.