Kan I se en forskel? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

He he tak

Jeg tror ikke vi skal prøve at klippe katten, så stopper han nok med sine fjollede smil

Daniel klipper vi nu heller ikke selv, han skriger som en stukket gris hvis vi prøver, men sidder helt stille hos frisøren

Jeg tror af en eller anden grund heller ikke det ville være så godt for det stakkels dyr

'Amen det er jo også luksus at der står sådan en dame og nusser om en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Jeg tror af en eller anden grund heller ikke det ville være så godt for det stakkels dyr

'Amen det er jo også luksus at der står sådan en dame og nusser om en 

Nej, har med vilje valgt en korthårs kat denne gang

Jeg tror mere at han stadig undrer sig over hvad det der klipperi skal gøre godt for, og så virker hun jo nok mere sikker på hvad hun gør, end når vi prøver

Anmeld

20. november 2011

Happiness

Nessie skriver:

Tusind tak  Ja, vi synes jo selv han er den smukkeste dreng på jorden - og den klogeste og dygtigste

Og han charmer sig ind på alle han kommer i nærheden af, så opmærksomhed savner han i hvert fald ikke

Han har altså også de smukkeste krøller! Og han kan charme sig igennem min skærm, så kan lige forestille mig hvordan han er i real life

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Nej, har med vilje valgt en korthårs kat denne gang

Jeg tror mere at han stadig undrer sig over hvad det der klipperi skal gøre godt for, og så virker hun jo nok mere sikker på hvad hun gør, end når vi prøver

Smart

Og han har jo lidt ret 

Anmeld

20. november 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Smart

Og han har jo lidt ret 

Og havde han været en pige, havde krøllerne jo bare fået lov at vokse

Anmeld

20. november 2011

Nessie

Han har altså også de smukkeste krøller! Og han kan charme sig igennem min skærm, så kan lige forestille mig hvordan han er i real life

Han er så sød, når han lige er kommet ud af badet, og håret rigtig krøller, og endnu ikke er ligget fladt

Han er egentlig begyndt at blive lidt genert, men tøer ret hurtigt op, og så får den hele armen

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Og havde han været en pige, havde krøllerne jo bare fået lov at vokse

Haha det tror jeg ikke du skal sige, så kunne det være han tog kjole på eller noget

Anmeld

20. november 2011

Zeus

Nessie skriver:

Ja, kan I se en forskel på de 2 første billeder? Det ene taget torsdag, og det andet fredag

Daniel er jo 2 år og 1 1/2 mdr. nu, og udviklingen går bare stærkt. Han efterligner alt vi gør og siger, kan tælle til ti (hvis han gider ) og kan kende rigtig mange bogstaver. Så lige nu der øver vi alfabetet på livet løs, hver gang han ser et bogstav siger han hvad det er, eller spørger. Han er bare så dygtig, og moren er kun en LILLE smule stolt

Så er der lige et billede af Daniel og hans yndlingssovemakker, et med ørepropper - tror han er lidt træt af at høre på os en gang i mellem, et fra hans fødselsdag hvor han spiste en halv snøffel (så var den ikke spændende mere), og et par billeder af Coco den smilende kat

Hvor er han bare dejlig

Anmeld

20. november 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Haha det tror jeg ikke du skal sige, så kunne det være han tog kjole på eller noget

Det er nok næste step, han elsker at gå med hårspænder, så en kjole må være det næste

Anmeld

20. november 2011

Nessie

Zeus skriver:

Hvor er han bare dejlig

Ååårrrhh, tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.