Får jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

celkt

nej, - det har mine unger endnu ikke fået. jeg kan ikke se hvorfor de skulle have en, det er elendig chokolade...

får de en af deres bedsteforældre, så må vi tage den derfra, men jeg køber i hvert fald ikke til dem.

Men jeg har da ofte puttet en slikkepind eller en pakke tyggegummi i deres pakkekalender, så jeg er ikke fanatisk eller noget... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

MetteT

Ja.. Kathrine blir 3 til december.. Men fik også sidste år..

Knus Mette..

Anmeld

20. november 2011

serinasmor

har på fornemmelsen at serina får af sin farmor ... men ved det ikke .. tror ikke jeg selv ville købe en til hende før tidligst når hun var 5 (eller julen lige før det- hun er fra januar&nbsp

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Tja, min pige tror jeg godt må få en lige inden hun bliver 2 (har termin i januar, så næste år hvor hun kun er lige knap 1 år er for tidligt)  

For mig ligger det sjove i at åbne dem  Ej, en lille ting at glæde sig til hver dag er godt nok 

(BTW, så regner jeg med at købe en både til mig og kæresten iår &nbsp

Anmeld

20. november 2011

Solstrålen

Jeps .. bedstefar og bedstemor har vist købt til dem ..

Anmeld

20. november 2011

IngenKoPåIsen

Ja min datter på 2½ får en Det er et af de dejligste og hygligste juleminder fra min barndom- så JA, Malina skal også have det! Det er hendes første gang i år, da jeg synes hun var for lille sidste år og fra næste år får hun også kalendergaver

Anmeld

20. november 2011

musse1

alle vores 4 drenge for den mindste 15 mdr og den ældste 7 år men vi ville ik kunne lade vær at give den mindste, når de andre 3 også for, men de for kun 1 hver og de må åbne den efter morgenmaden eller om aften 

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Benjamin er godtnok kun 11 mdr når vi går ind i december, men han har fået en chokolade kalender, men han får dog ikke lov at spise sådan et helt stort stykke hver dag, han får måske en lille bid.

Anmeld

20. november 2011

Zeus

Ja det gør de begge 2 Nu har farmor så åbenbart også lige købt en til dem, men dem overtager kæresten og mig, det er nok med én

Anmeld

20. november 2011

sne190810

W.. skriver:

Nix. Ingen chokoladekalender, ingen kalendergaver, ingen adventsgaver eller julegaver i hvert fald ikke af os. Stakkels barn, hva'? 

Uha, ja sådan er det også her.  Her ryger der intet af

'Raaavnemooooar'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.