Får jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

2721

Nej, det gør han ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

birthee

Nu er Frederik godt nok 4½, men han har endnu ikke haft en chokolade-kalender... ganske enkelt fordi han ikke har efterspurgt det, og så er han rimelig kræsen med chokolade... jeg vil hellere som min mor gør, med at hun laver en advents-kalender til ham...

caroline er 8 mdr. her den 2. december, så hun får af den ene grund ikke en chokolade-julekalender... sidste år fik jeg en af min mor, men har faktisk lige smidt den ud... fik måske spist 2 stykker...

Anmeld

20. november 2011

Brams

Lærke er 2 år og nej hun får helt sikkert IKKE en chokoladejulekalender og hvis hun gjorde så ville vi ikke give hende den, vi synes hun er alt for lille.

Anmeld

20. november 2011

twinny

Nej ikk i år.. Da de kun er 2 måneder.. hihi..

Men når de er gamle nok, så ja...  Det er da vildt hyggeligt og det hører da også jul til..  Det er jo kun en gang om året..

Anmeld

20. november 2011

TrineCT

lisesp83 skriver:

Chokolade julekalender?  

Hjalte får ikke nogen chokolade julekalender. Syntes det er alt for tidligt. Han er kun 20 mdr.

TrineCT

Anmeld

20. november 2011

Kløver

lisesp83 skriver:

Chokolade julekalender?  

JA
Dvs ikke endnu, Han er kun knap 10 mdr men når Han er iammfk nok, så ja. Synes godt børnene må mærke forskel på jul og resten af året, planen er så, Han og lillesøster skal have hver deres julekalender som hører til julekalenderne i tv, eller en de deler, alt efter alder osv og en chokolade julekalender, ligesom jeg også synes det Er ok de får et påskeæg til påske :-)

Anmeld

20. november 2011

Sucker for love

Phillip fyldte et år igår så jeg synes det er alt for tidligt - tilgengæld er han heller ikke så vild med chokolade 

Anmeld

20. november 2011

Mussen2

Min datter er 2½ år og hun får en i år efter megen overvejelse. Jeg har købt ren lidt dyrer en i tyskland, med lidt bedre Chokolade, som hun så får. Men kommer familien slæbende med en masse så er der stop. 

Hvornår får jeres børn lov at åbne den på dagen? Morgen eller efter dagpleje?

Anmeld

20. november 2011

MorTil4<3

lisesp83 skriver:

Chokolade julekalender?  

yep
Nick er 1 ½ år nu og han har fået en af sin far, en af sin mormor, en af sin oldemor og en af sin gudmor, så 4 stks i år får han

som vi siger, det er kun jul en gang om året, og han skal også vide det med hygge og guf

det har jeg selv fået siden jeg var bette og jeg har ikk taget skade

Anmeld

20. november 2011

TineA

Nix. Ingen chokoladekalender, ingen kalendergaver, ingen adventsgaver eller julegaver i hvert fald ikke af os. Stakkels barn, hva'? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.