gå fra hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

synes da klart at du så burde gå fra ham hvis ikke du mener det går, uanset hvad er det jo også synd og holde ham hen, og mon ikke det går godt alligevel, han har vel familie der så kan støtte ham

Det er faktisk lige præcis med hensyn til det jeg er i tvivl om hvor lang tid der skal gå, for hans familie er rigtig dårlige til at håndtere deres følelser, så det har været mine forældre han har søgt en masse trøst ved når det ikke har været ved mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

mulle85

det kan jeg godt se, men på den anden side kan du jo ikke blive af den grund, du fortjener jo trods alt og være lykkelig også ikke?

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

SussieThyssen skriver:

Et par måneder eller 3 eller måske før, alt efter hvordan han egentligt reagerer og opfører sig i dagligdagen.

Det er vigtigt at du understreger at han jo godt vidste, at du ville forlade ham inden dødsfaldet, og den eneste grund til at du blev, var for at hjælpe ham lidt gennem den svære tid...men at du var gået før, hvis dødsfaldet ikke var sket.
Du må også understrege, at det ikke er rimeligt eller værdigt at forsøge at tvinge et andet menneske til at blive, når det ikke elsker en på rette måde, så er det bedre at gå hver til sit.

Kærligst
Sussie

Iihh Sussie altså, du giver bare sådan nogle gode svar...

Ville sige helt det samme, du skriver det bare SÅ meget bedre og når der ikke er børn indvoldveret, så synes jeg godt man kan gøre det tidligere end de 4-6 mdr. jeg ellers ville have foreslået, for hvis der er børn, kan man hurtigt føle at man simpelthen bare mister alle man elsker omkring sig...

Anmeld

20. november 2011

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Iihh Sussie altså, du giver bare sådan nogle gode svar...

Ville sige helt det samme, du skriver det bare SÅ meget bedre og når der ikke er børn indvoldveret, så synes jeg godt man kan gøre det tidligere end de 4-6 mdr. jeg ellers ville have foreslået, for hvis der er børn, kan man hurtigt føle at man simpelthen bare mister alle man elsker omkring sig...

Tak

Og helt sikkert..i dette tilfælde er der heldigvis ingen børn, så det gør det hele lidt lettere.
Det vigtigste er, at gøre det så skånsomt som muligt.

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

SussieThyssen skriver:

Tak

Og helt sikkert..i dette tilfælde er der heldigvis ingen børn, så det gør det hele lidt lettere.
Det vigtigste er, at gøre det så skånsomt som muligt.

Helt sikkert

Anmeld

20. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Hvor lang tid efter et dødsfald i den nærmeste familie skal man vente før det er okay at gå fra sin kæreste? som man har været sammen med i flere år.

hvis du er "gået i tankerne og hjertet" så tag kroppen med..

Ingen grund til at trække pinen..

Jow det er da uheldigt det er oven i et dødsfald - men sådan er livet jo

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres forskellige svar

Anmeld

20. november 2011

Musen5

Jeg mistede min far i dec 2009 og sparkede min idiot af en x ud i marts 2010 sååååå

/Mette

Anmeld

20. november 2011

Talbutikken

Hvis jeg skulle tage det ud fra mit eget synspunkt, står selv i en sorge proces...

Ja så syntes jeg ærligtalt at du skal gå nu og ikke vente, for det kan ikke blive være... Du kan bare gør det værre igen, ved at vente, syntes faktisk ikke det ville være fair at vente, til at han var ovenpå for at evt. give ham et nyt dyk pågrund at du gå fra ham..

Men det er bare mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.