Hvornår begyndte jeres piger at kravle/krybe..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Den lykkelige

Mille82 skriver:

5 mdr og 4 dage gammel da hun kravlede. Inden da havde hun i ca 14 dage stået i kravle stilling og også taget 4-5 kravletag ad gangen. Men pludselig kravlede hun igennem min fars stue og vi sad alle og gloede .

Som 6 mdr og 17 dage gammel begyndte hun at gå rundt om sofabordet.

Hold da op en hurtig pige du har    
Min datter er lige begyndt at "gå" med gåvogn.. og stå op af bordet for nogle uger siden.. hun er 9 måneder på fredag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Talbutikken

Min ældste datter kravlede da hun var 8 mdr.

Min datter på godt 8 mdr. kravlede da hun var 7 mdr. og 9 dage, hun begynde at krybe og komme op i kravle stilling da hun var 5½ måned.

Anmeld

20. november 2011

MaybeBaby

STN skriver:

Hej damer

ja, som overskriften lyder, hvornår begyndte jeres små piger at kravle? Jeg spørg kun til piger, da jeg har erfaret at drenge KAN være en anelse langsommere end tøserne, og da jeg selv har en pige, vil jeg sammenligne med andre piger

Jeg kan lige svare for min veninde, jeg har lavet mødregruppe med. Da hun var 4,5 md. begyndte hun at tage tiltag til at skulle op på knæene, 14 dage efter humpede hun frem på begge knæ på én gang. Og sidst vi sås 14 dage efter igen (hun var 5,5 md. da tog hun den rundt i vores stue, så hun er sindsyg meget fremme i skoene! Min venindes SP troede ikke på hende, så er spændt på at høre hvad SP sagde, da hun var ude ved dem i fredags ps. Jeg har en dreng på knap 9 uger, så jeg kan slet ikke bruges her

Anmeld

20. november 2011

Rosengreen

Min datter begyndte at bevæge sig bglæns da hun var ca. 5 mdr. Hun mavede sif fremad den dag hun blev 6 mdr. og 20 dage senere kravlede kun

Jeg er spændt på at læse svarene, tror også der er ligeså stor spredning ved pigerne som der er ved drenge.

I min mødregruppe var det først en dreng, så en pige, så en dreng og tilsidst to piger der begyndte at kravle 

Men spændende at se hvad folk skriver 

Anmeld

20. november 2011

SukkerDronning

Min pige begyndte at krybe da hun var 7 mdr. samme dag faktisk Hun kunne sagtens kravle da hun var 8/9 mdr. men hun er først begyndt at gøre det sådan rigtig nu (11 mdr.). Vores gulv er meget glat, derfor kravlede hun kun på gras, gulvtæpper ol.

Anmeld

20. november 2011

helle85

STN skriver:

Hej damer

ja, som overskriften lyder, hvornår begyndte jeres små piger at kravle? Jeg spørg kun til piger, da jeg har erfaret at drenge KAN være en anelse langsommere end tøserne, og da jeg selv har en pige, vil jeg sammenligne med andre piger

min datter møvede sig rund på maven som en kålorm fra hun var ca 4 mdr, og kun lærde først at kravle lige før hun gik.

og hun gik da hun var omkring de 10 mdr

Anmeld

20. november 2011

Koen.

5 mdr da hun kunne krybe omkring og kravlede da hun var 7 mdr

Anmeld

20. november 2011

Loa

Isabella var 7 måneder og 6 dage da hun kravlede rigtigt.... Sådan med fart og det hele

Tror hun i en månedstid inden stilte sig op og rokkede på alle fire

Anmeld

20. november 2011

2babygirls

STN skriver:

Hej damer

Madeleine var 7 mdr da hun krøb og 11 mdr da hun begyndte at kravle.

Anmeld

20. november 2011

Mille82

Den lykkelige skriver:

Hold da op en hurtig pige du har    
Min datter er lige begyndt at "gå" med gåvogn.. og stå op af bordet for nogle uger siden.. hun er 9 måneder på fredag..

Vores søn begyndte først at kravle som 10 mdr og nogle dage, og gik 14 dage efter han første gang kravlede. Så vi blev også vildt imponerede af hende . Men både faren og jeg gik begge tidligt, hh 8 mdr og 9 mdr/tæt på 10 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.