Hvornår begyndte jeres piger at kravle/krybe..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.423 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Sitrani

Hej damer

ja, som overskriften lyder, hvornår begyndte jeres små piger at kravle? Jeg spørg kun til piger, da jeg har erfaret at drenge KAN være en anelse langsommere end tøserne, og da jeg selv har en pige, vil jeg sammenligne med andre piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

LinLin

Er overbevist om at du vil få en lige så stor spredning, som hvis du spurgte til begge køn

Anmeld

20. november 2011

MelikkazMoar

Hej damer

ja, som overskriften lyder, hvornår begyndte jeres små piger at kravle? Jeg spørg kun til piger, da jeg har erfaret at drenge KAN være en anelse langsommere end tøserne, og da jeg selv har en pige, vil jeg sammenligne med andre piger

jeg kigger spændt med

min datter er 6 mdr. og hun prøver allerede at holde ballancen på knæerne.. men hun er vidst lidt for hurtig, hun har endnu ikke lært at vende fra ryg til mave..

jeg jeg vil også gerne kunne samligne lidt

Selvom børn ikke kan samlignes

Anmeld

20. november 2011

Sitrani

MelikkazMoar skriver:

jeg kigger spændt med

min datter er 6 mdr. og hun prøver allerede at holde ballancen på knæerne.. men hun er vidst lidt for hurtig, hun har endnu ikke lært at vende fra ryg til mave..

jeg jeg vil også gerne kunne samligne lidt

Selvom børn ikke kan samlignes

hehe... min pige kan heller ikke vende sig nogen steder hen, og hun prøver heller ikke endnu, så det er spændende hvornår hun begynder på det

Anmeld

20. november 2011

MelikkazMoar

STN skriver:

hehe... min pige kan heller ikke vende sig nogen steder hen, og hun prøver heller ikke endnu, så det er spændende hvornår hun begynder på det

ja

Anmeld

20. november 2011

Clisolka

STN skriver:

Hej damer

Jeg tror min datter har været omkring 6 mrd., da hun stod på alle 4 - dog var hun først 10½ mrd., da hun kravlede  Hun kunne ikke kravle da hun startede i vuggestue, men 14 dage efter, så kravlede hun som om hun havde gjort det altid (man skal vel følge efter de andre børn) 

Anmeld

20. november 2011

Toshiba

STN skriver:

Hej damer

10 måneder.... en meget mærkelig kravle teknik - men det virker

Anmeld

20. november 2011

Mille82

5 mdr og 4 dage gammel da hun kravlede. Inden da havde hun i ca 14 dage stået i kravle stilling og også taget 4-5 kravletag ad gangen. Men pludselig kravlede hun igennem min fars stue og vi sad alle og gloede .

Som 6 mdr og 17 dage gammel begyndte hun at gå rundt om sofabordet.

Anmeld

20. november 2011

JeNoVa

Jeg har tre piger. Den ældste begyndte at kravle rigtigt, da hun var cirka 9,5 måneder gammel. Den ene tvilling begyndte at kravle, da hun var 7 måneder gammel, og den anden tvilling er lige begyndt at kravle 8 månder gammel.

Anmeld

20. november 2011

Den lykkelige

Min datter kunne bevæge sig rundt i cirkler fra 5 mdr. Hun rokkede på knæene fra 6 mdr. Trække sig frem i armene fra 7 måneder og kravlede "rigtig" da hun var 7,5 måned..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.