Børn og kafffe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Fik vores 2 årige lov kunne hun nemt også drikke en latte. Men her hjemme er det også noget vi mener høre til voksen livet. Så hun smager fars engang i mellem.. Men nej det ville jo være det samme som og give hende en skål med slik til morgen mad.. Det forkerte energi!!! Så kan godt forstå dig...

Tak for dit svar

Ja man skal jo have lov at smage lidt på livet, hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

-Sigrid-

Toshiba skriver:

Giver nu ikke mine børn kaffe

Meeen jeg drak selv kaffe som barn - og elskede det (med måde selvfølgelig)

Jeg lever stadig - og er stadig MEGET glad for kaffe

Er cola eks. et hak bedre????

Jep, cola er lige en hak bedre, i hvert fald mht koffein, der er en hel del mere af det stads i kaffe end i cola - ellers er jeg enig

TS:

Syntes ikke det gør noget at børn smager, min lillebror på 6 er fx helt vild med kaffe, og kan han få en lille kop med det så er han bare glad - og så kan det jo fåes som koffeinfri - det er jo ikke kicket børn drikker det for, men smagen  

Har det med kaffe til børn som med slik, tilsætningsstoffer og alt andet der ikke er verdens mest fornuftige ting (til munden); det er okay i begrænsede mængder... Og det gælder egentlig også for voksne 

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

Så må vi slå hovederne sammen en dag og få en kop-tår-kaffe

Jeg er også klar på kaffe, det er nam nam

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jep, cola er lige en hak bedre, i hvert fald mht koffein, der er en hel del mere af det stads i kaffe end i cola - ellers er jeg enig

TS:

Syntes ikke det gør noget at børn smager, min lillebror på 6 er fx helt vild med kaffe, og kan han få en lille kop med det så er han bare glad - og så kan det jo fåes som koffeinfri - det er jo ikke kicket børn drikker det for, men smagen  

Har det med kaffe til børn som med slik, tilsætningsstoffer og alt andet der ikke er verdens mest fornuftige ting (til munden); det er okay i begrænsede mængder... Og det gælder egentlig også for voksne 

Tak for dit svar.

Jeg synes også det er helt ok at smage - Alt med måde. Koffeinfri kunne være et fint alternativ.

Ja, vi har så tralvt med at passe på de små at vi sommetider glemmer os selv

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Fælles; I må meget undskylde hvis jeg har overset et svar eller to - Jeg har lidt problemer med at indlæse siden. Håber det går!
Tak for alle jeres svar, det er rart med nogle input

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

Jeg synes også det er helt ok at smage - Alt med måde. Koffeinfri kunne være et fint alternativ.

Ja, vi har så tralvt med at passe på de små at vi sommetider glemmer os selv

Og hende den lille føler sig nok stor når hun får lov til at komme med på café

Men mon ikke mine holdninger ændre sig når min datter vil smage sin fars kaffe - og så drikker det hele 

Anmeld

20. november 2011

.....

Vil ikke sammenligne det med alkohol . Når dét så er sagt, vil jeg sige at det er ALT for tidligt at give et barn kaffe . Fair nok at de smager, men ikke ligefrem at sidde og drikke det..hmm

Så hellere juice eller mælk..men ikke kaffe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.