Baby larmer når han sover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Rødhætte

modesty skriver:

Min dejlige bebs der bliver fem uger i dag, larmer når han sover. Og jeg mener ikke at han kommer med søde knirkelyde, jeg mener at han LARMER! Grynter højlydt, råber. SP'en sagde at sådan var der bare nogle børn der var, men problemet er at jeg kan SLET ikke kan sove fra det. Hvis jeg får 2 gange 1 time på en nat, er det en god nat. På en dårlig nat sover jeg slet ikke.

Om dagen kan han godt komme med lyde, men slet ikke i samme omfang som om natten. Det er simpelthen så mærkeligt. Jeg har prøvet at have lyset tændt, at spille radio for ham, musik. Intet virker. Han har lidt problemer med bøvs og gylp der tager lang tid om at komme ud (der kan snildt gå en time fra han har spist til han giver slip på bøvs/gylp). Jeg har overvejet om det hænger sammen med det, men det giver bare ikke mening at det så kun er om natten.

Er der andre der også har en larmende sovebaby? Og evt. kan sige noget om det holder op på et tidspunkt???

Hilsen en søvnløs mor

Det lyder fuldstændig som da William var lille.. Han kunne virkelig larme!! Og ja om dagen var det slet ikke slemt. Jeg håber ikke din baby bliver ved lige så længe som William.. Tror han var 3 mdr før det var helt væk, men bare rolig du skal nok vende dig til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

twinny

Det går de også her...

Nogle gange sætter de i et skrig ligesom de græder,, Men de sover..

Anmeld

20. november 2011

modesty

Tusind tak for svar alle, godt at høre at jeg ikke er den eneste, og at det går over på et tidspunkt.

Anmeld

20. november 2011

modesty

Janni. skriver:

Jeg synes Silas larmede som en gal om natten. Han vækkede mig, og vi vækkede ham med snorken 

Han flyttede på eget værelse da han var 2 mdr gammel, så sov han og vi andre igennem 

Han larmer stadig ind imellem, men sjældent det går i baby alarmen. 

Her vil det helt sikkert gå i babyalarmen, desværre...

Anmeld

20. november 2011

modesty

heidi30 skriver:

Malte lavede også mange lyde om natten. Han stod i vuggen ved siden af vores seng og jeg kiggede til ham flere gange i timen om natten fordi jeg troede han var vågen og klar til mad.

Jeg fik ikke sovet særlig meget forfi jeg hele tiden troede at det var nu. Da han var ca. 8 uger kunne han ikke være i liften/vuggen mere så han kom over i en tremmeseng. Den kunne dog ikke stå ved vores seng, så den røg ind i vores Walk in closet og fra den dag af sov jeg MEGET bedre.

Så hvis du har mulighed for at stille ham lidt "væk", tror jeg det vil hjælpe meget.

Held og lykke og sov godt 

Præcis! Han ligger i liften i sengen ved siden af mig, og jeg skal hele tiden op og kigge for at se om han er vågen. Der kan gå flere timer på den måde. 

Altså, den eneste mulighed vi har er at stille ham ind på hans eget værelse, som ligger ved siden af vores, men uden en dør mellem de to værelser. Man skal ud på gangen og så ind i det næste værelse. Jeg ved ikke om jeg vil føle mig helt tryg ved det endnu...

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Min søn gryntede også helt vildt som spæd, min SP sagde det betød de kom til at snorke helt vildt, og tro mig, min søn snorker HELT VILDT!

Anmeld

20. november 2011

modesty

Amandas-mor skriver:

Min datter gjorde det samme. Der var ingen der fik noget søvn og til sidst (kombineret med at hendes fars snorken vækkende hende også) valgte vi at hun kom ind at sove i sit eget værelse da hun var en uges tid gammel. Det valg har vi ikke fortrudt, for så kunne alle få deres søvn igen. Det er bare vigtigt at man går der ind så snart den lille græder eller "kalder", så de ikke føler sig forladt.

Min datter elsker sit værelse og sin hyggeligt seng og jeg føler at det var et godt valg

Bruger I babyalarm eller kan du høre hende når hun græder? Jeg tænker bare at min drengs lyde nærmest er lige så høje som hvis han græder, så hvis jeg skal kunne høre når han græder, kan jeg også høre hans lyde, og så er jeg jo lige vidt...

Anmeld

20. november 2011

Tona

modesty skriver:

Bruger I babyalarm eller kan du høre hende når hun græder? Jeg tænker bare at min drengs lyde nærmest er lige så høje som hvis han græder, så hvis jeg skal kunne høre når han græder, kan jeg også høre hans lyde, og så er jeg jo lige vidt...

Vi bruger ikke babyalarm, men kan høre hende når hun græder uden problemer.

Jeg oplever dog trods alt at hendes "sove-larm" selv om den er høj bliver dæmpet nok til at jeg kan sove for det. Men hvis du får problem med det, så kan du jo evt sætte en babyalarm til

Anmeld

20. november 2011

modesty

Amandas-mor skriver:

Vi bruger ikke babyalarm, men kan høre hende når hun græder uden problemer.

Jeg oplever dog trods alt at hendes "sove-larm" selv om den er høj bliver dæmpet nok til at jeg kan sove for det. Men hvis du får problem med det, så kan du jo evt sætte en babyalarm til

Der er ikke rigtig nogen pointe i at bruge babyalarm, da den vil blive sat i gang hele tiden på grund af hans larm, heheh. Og så vil jeg jo alligevel ikke få sovet. Nå, jeg tror at jeg vil snakke med min SP om han måske skal have sit eget værelse om ikke alt for lange hvis larmen bliver ved...

Anmeld

21. november 2011

heidi30

modesty skriver:

Præcis! Han ligger i liften i sengen ved siden af mig, og jeg skal hele tiden op og kigge for at se om han er vågen. Der kan gå flere timer på den måde. 

Altså, den eneste mulighed vi har er at stille ham ind på hans eget værelse, som ligger ved siden af vores, men uden en dør mellem de to værelser. Man skal ud på gangen og så ind i det næste værelse. Jeg ved ikke om jeg vil føle mig helt tryg ved det endnu...

Det skal du gøre op med dig selv om du er klar til.

Jeg havde også dårlig samvittighed i starten over at han skulle "sove selv" når han var så lille. Men det har virkelig kun været godt for allesammen.

Han kom helt ind på sit eget værelse da han var ca. 5 mdr. og der har aldrig været nogen problemer, måske han har været vant til at sove selv??

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.