Baby larmer når han sover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.724 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. november 2011

modesty

Min dejlige bebs der bliver fem uger i dag, larmer når han sover. Og jeg mener ikke at han kommer med søde knirkelyde, jeg mener at han LARMER! Grynter højlydt, råber. SP'en sagde at sådan var der bare nogle børn der var, men problemet er at jeg kan SLET ikke kan sove fra det. Hvis jeg får 2 gange 1 time på en nat, er det en god nat. På en dårlig nat sover jeg slet ikke.

Om dagen kan han godt komme med lyde, men slet ikke i samme omfang som om natten. Det er simpelthen så mærkeligt. Jeg har prøvet at have lyset tændt, at spille radio for ham, musik. Intet virker. Han har lidt problemer med bøvs og gylp der tager lang tid om at komme ud (der kan snildt gå en time fra han har spist til han giver slip på bøvs/gylp). Jeg har overvejet om det hænger sammen med det, men det giver bare ikke mening at det så kun er om natten.

Er der andre der også har en larmende sovebaby? Og evt. kan sige noget om det holder op på et tidspunkt???

Hilsen en søvnløs mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Filippa & Liva

modesty skriver:

Min dejlige bebs der bliver fem uger i dag, larmer når han sover. Og jeg mener ikke at han kommer med søde knirkelyde, jeg mener at han LARMER! Grynter højlydt, råber. SP'en sagde at sådan var der bare nogle børn der var, men problemet er at jeg kan SLET ikke kan sove fra det. Hvis jeg får 2 gange 1 time på en nat, er det en god nat. På en dårlig nat sover jeg slet ikke.

Om dagen kan han godt komme med lyde, men slet ikke i samme omfang som om natten. Det er simpelthen så mærkeligt. Jeg har prøvet at have lyset tændt, at spille radio for ham, musik. Intet virker. Han har lidt problemer med bøvs og gylp der tager lang tid om at komme ud (der kan snildt gå en time fra han har spist til han giver slip på bøvs/gylp). Jeg har overvejet om det hænger sammen med det, men det giver bare ikke mening at det så kun er om natten.

Er der andre der også har en larmende sovebaby? Og evt. kan sige noget om det holder op på et tidspunkt???

Hilsen en søvnløs mor

he he ... jeg kan nikke genkendende til en "larmende" baby, vores datter er 29 dage gammel og hun larmer også når hun sover.

Hun grynter, siger lyde og af og til kan der også komme en højlydt lyd fra hende. Vores sp siger at det er helt normalt og at det som oftest er fordi de små drømmer.

Her gør hun det dog slet ikke hver eneste aften, men kun engang i mellem og det er både om natten og om dagen det kan ske.

Anmeld

19. november 2011

modesty

Ikke andre? 

Anmeld

19. november 2011

Zeus

modesty skriver:

Hilsen en søvnløs mor

Cajsa larmede også en del dengang, jeg tog simpelthen en øreprop i det ene øre

Og ja, det går over, sådan riiiimelig Hun kan stadig larme lidt, men nu sover hun på sit eget værelse

Anmeld

19. november 2011

modesty

Zeus skriver:

Cajsa larmede også en del dengang, jeg tog simpelthen en øreprop i det ene øre

Og ja, det går over, sådan riiiimelig Hun kan stadig larme lidt, men nu sover hun på sit eget værelse

Jeg sover med ørepropper, men det hjælper ikke synderligt, desværre. Rart at høre at der måske er lys for enden af tunnellen. 

Anmeld

19. november 2011

Tona

modesty skriver:

Hilsen en søvnløs mor

Min datter gjorde det samme. Der var ingen der fik noget søvn og til sidst (kombineret med at hendes fars snorken vækkende hende også) valgte vi at hun kom ind at sove i sit eget værelse da hun var en uges tid gammel. Det valg har vi ikke fortrudt, for så kunne alle få deres søvn igen. Det er bare vigtigt at man går der ind så snart den lille græder eller "kalder", så de ikke føler sig forladt.

Min datter elsker sit værelse og sin hyggeligt seng og jeg føler at det var et godt valg

Anmeld

19. november 2011

Nessie

Jeg har ikke rigtig nogen råd, for vi havde det modsatte "problem". Daniel sagde INTET når han sov, trak vejret meget lydløst, og bevægede sig næsten ikke, så man kunne blive helt bekymret for, om han stadig var i live.
Selv min mor blev helt bekymret når han sov til middag, hun siger at hun aldrig har oplevet et barn der sov så stille, og blev så bleg under søvnen (3 børn og 5 børnebørn).

Nå, men kan det være en mulighed at hun begynder at sove på sit eget værelse? Det er jo rimelig vigtigt at moren også får sin søvn

God nat til jer alle

Anmeld

19. november 2011

heidi30

Malte lavede også mange lyde om natten. Han stod i vuggen ved siden af vores seng og jeg kiggede til ham flere gange i timen om natten fordi jeg troede han var vågen og klar til mad.

Jeg fik ikke sovet særlig meget forfi jeg hele tiden troede at det var nu. Da han var ca. 8 uger kunne han ikke være i liften/vuggen mere så han kom over i en tremmeseng. Den kunne dog ikke stå ved vores seng, så den røg ind i vores Walk in closet og fra den dag af sov jeg MEGET bedre.

Så hvis du har mulighed for at stille ham lidt "væk", tror jeg det vil hjælpe meget.

Held og lykke og sov godt 

Anmeld

19. november 2011

Janni.

Jeg synes Silas larmede som en gal om natten. Han vækkede mig, og vi vækkede ham med snorken 

Han flyttede på eget værelse da han var 2 mdr gammel, så sov han og vi andre igennem 

Han larmer stadig ind imellem, men sjældent det går i baby alarmen. 

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

he he ... jeg kan nikke genkendende til en "larmende" baby, vores datter er 29 dage gammel og hun larmer også når hun sover.

Hun grynter, siger lyde og af og til kan der også komme en højlydt lyd fra hende. Vores sp siger at det er helt normalt og at det som oftest er fordi de små drømmer.

Her gør hun det dog slet ikke hver eneste aften, men kun engang i mellem og det er både om natten og om dagen det kan ske.

Det samme her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.