Ny herinde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

mulle85

mulle85 skriver:

hejsa!!

er ny herinde, jeg står i en rigtig træls situation lige nu, ved ikke helt hvor jeg skal begynde eller hvad man skriver, men nu førsøger jeg!!

for 5 uger siden fik jeg foreteget en kirukisk abort, er imod aborter og havde aldrig troet at jeg blev nød til og få foretaget en selv, men som tingene er nu havde vi intet valgt, har i forvejen jordens skønneste dreng, min kæreste er under udd nu og skal selv i gang med en til Januar, men føler mig godt nok som jordens dårligste person, at jeg ku vælge det her barns liv fra, synes det er svært og forholde sig til, og de reaktioner jeg har fået fra imverden er heller ikke de fedeste, føler mig virkelig alene med det her!!:/

nu er mit spørgsmål om der andre herinde der har prøvet det og hvordan klarede i det efter?? håber på nogle svar!!

mange tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Frk-Lotusblomst

Velkommen til. Jeg håber du bliver glad for at være her.

Og ud til højre med de kommentarer. Som mange andre skriver var valget jeres. Ja jeg er bestemt IKKE for abort men jeg blander mig ikke i folks valg medmindre man bruger abort som prævention.

Jeg ved der er rimelig mange herinde der har taget valget med abort og som ikke fortryder det fordi der simpelthen var det bedste for dem. Og det i sig selv er en god ting synes jeg! - at man lever med sine de valg man tager. Og jeg håber du en dag kommer dertil.

Anmeld

19. november 2011

mulle85

Frk-Lotusblomst skriver:

Velkommen til. Jeg håber du bliver glad for at være her.

Og ud til højre med de kommentarer. Som mange andre skriver var valget jeres. Ja jeg er bestemt IKKE for abort men jeg blander mig ikke i folks valg medmindre man bruger abort som prævention.

Jeg ved der er rimelig mange herinde der har taget valget med abort og som ikke fortryder det fordi der simpelthen var det bedste for dem. Og det i sig selv er en god ting synes jeg! - at man lever med sine de valg man tager. Og jeg håber du en dag kommer dertil.

tusind tak for dit svar

jah det er jo bare et spørgsmål om og lære og leve med valget, håber at det med tiden bliver nemmere end det er nu i hvertfald

Anmeld

19. november 2011

Frk-Lotusblomst

tusind tak for dit svar

jah det er jo bare et spørgsmål om og lære og leve med valget, håber at det med tiden bliver nemmere end det er nu i hvertfald

det skal det nok blive. Det er jeg sikker på.

Anmeld

19. november 2011

mulle85

Frk-Lotusblomst skriver:

det skal det nok blive. Det er jeg sikker på.

det ku være skønt i hvertfald

Anmeld

19. november 2011

serinasmor

Velkommen

Jeg har ingen erfaring med abort ... men ved at jeg er 100% for ...

det er jeres valg og kun jeres ... jeg synes ikke du har nogen grund til at have dårlig samvittighed ..

Anmeld

19. november 2011

Clisolka

Velkommen til Baby 

Som de andre skriver, så luk af for de kommentarer - det er alene jeres valg, og ikke de andres 

Jeg håber du bliver glad for at være herinde 

Anmeld

19. november 2011

Nessie

Velkommen til siden  Håber du bliver glad for den.

Hvis det var det bedste og mest fornuftige valg for jer lige nu, så er det sådan det skal være. Andres kommentarer kan I ikke bruge til noget, de sårer kun, og gør ingen gavn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.