Ny herinde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. november 2011

mulle85

hejsa!!

er ny herinde, jeg står i en rigtig træls situation lige nu, ved ikke helt hvor jeg skal begynde eller hvad man skriver, men nu førsøger jeg!!

for 5 uger siden fik jeg foreteget en kirukisk abort, er imod aborter og havde aldrig troet at jeg blev nød til og få foretaget en selv, men som tingene er nu havde vi intet valgt, har i forvejen jordens skønneste dreng, min kæreste er under udd nu og skal selv i gang med en til Januar, men føler mig godt nok som jordens dårligste person, at jeg ku vælge det her barns liv fra, synes det er svært og forholde sig til, og de reaktioner jeg har fået fra imverden er heller ikke de fedeste, føler mig virkelig alene med det her!!:/

nu er mit spørgsmål om der andre herinde der har prøvet det og hvordan klarede i det efter?? håber på nogle svar!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Happiness

Først: Velkommen til - Håber du bliver glad for siden

Dernæst: Det er kun JER der ved hvad der er bedst for jer Og hvis I mener det er det bedste, så er det det

Jeg kan godt forstå jeres valg! Det er fornuftigt og velovervejet.

Så op med hovedet, du har ikke gjort noget forkert. Du har derimod været ansvarlig for jeres fremtidige liv!

(det skal ikke lyde som om jeg er fortaler for aborter, men jeg mener at det er for det bedste i nogle situationer, men skal selvf. ikke anvendes som prævation!)

Anmeld

19. november 2011

Lilje82

mulle85 skriver:

hejsa!!

er ny herinde, jeg står i en rigtig træls situation lige nu, ved ikke helt hvor jeg skal begynde eller hvad man skriver, men nu førsøger jeg!!

for 5 uger siden fik jeg foreteget en kirukisk abort, er imod aborter og havde aldrig troet at jeg blev nød til og få foretaget en selv, men som tingene er nu havde vi intet valgt, har i forvejen jordens skønneste dreng, min kæreste er under udd nu og skal selv i gang med en til Januar, men føler mig godt nok som jordens dårligste person, at jeg ku vælge det her barns liv fra, synes det er svært og forholde sig til, og de reaktioner jeg har fået fra imverden er heller ikke de fedeste, føler mig virkelig alene med det her!!:/

nu er mit spørgsmål om der andre herinde der har prøvet det og hvordan klarede i det efter?? håber på nogle svar!!

har desværre ingen erfaringer på det punkt!

ville da lige øsnke dig velkommen til

Anmeld

19. november 2011

Muhmi

Velkommen til siden

Bare luk de kommetare ud af hovedet igen... Det er jeres valg og jeres valg alene... Det er ikke sjovt at gå igennem en abort også selvom man selv har valgt den... Men hvis i føler i har gjort det rigtige, så har i....

Anmeld

19. november 2011

mulle85

tusind tak fordi i gider bruge tid på og svare

det var det valg vi se som det eneste fornuftige lige nu i hvertfald, håber jeg en dag er i stand til og tænke på det var det rette og se mig selv i øjene og tænke jeg gjorde det rette for os alle!!

Anmeld

19. november 2011

Isabella_mor

velkommen til håber du bliver glad for at være her.

Det du beskriver og har været igennem har jeg ikke selv prøvet så der kan jeg ikke være behjælpelig... 

Anmeld

19. november 2011

mulle85

mange tak skal du have

det er helt i orden

Anmeld

19. november 2011

.....

Har ikke selv prøvet din situation, men ville blot sige velkommen til

Et lille råd herfra: For at folk kan se hvad du svarer dem, skal du trykke på "Citer indlæg" oppe i højre hjørne af deres besked, så de får notikationer (staves? ) om at du har svaret.

Anmeld

19. november 2011

mulle85

mulle85 skriver:

hejsa!!

mange tak skal du have

tror nok jeg har fået det gjordt nu, skal lige lære det hele herinde jo

Anmeld

19. november 2011

Benjamins'mor

Rigtigt hjertelig velkommen til!

Ved ikke hvad jeg skal svare til det andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.