Vinterstøvler eller hvad? Kan kun lige gå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

morethanperfect

heidi30 skriver:

Hej,

Malte er nu 15 mdr. og er godt i gang med at gå. Han er først rigtig kommet igang den sidste mdrs. tid, før var han meget usikker og jeg tror faktisk ikke han havde selvtillid til at prøve .

Jeg er usikker på hvad han har behov for her til vinter af fodtøj. Vi har et par Ecco sko til ham, men de blir jo for kolde hvis der kommer sne.

Hvad har jeres små på, som lige er nybe-gå-gyndere 

Oscar begyndte og gå for ca. en uge siden .. Altså sådan rigtigt ..

V har bare købt nogle varme sko til ham , for vinter støvler blir for voldsomme til ham når han ik er ældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

heidi30

morethanperfect skriver:

Oscar begyndte og gå for ca. en uge siden .. Altså sådan rigtigt ..

V har bare købt nogle varme sko til ham , for vinter støvler blir for voldsomme til ham når han ik er ældre

Det tænker jeg nemlig også lidt på.

Jeg tror jeg venter og ser hvad der sker.

Anmeld

19. november 2011

Sildefisk

Maya har vel gået 2 mdrs tid, har brug for meget støttei fodtøj  og derfor har jeg købt bisgaard til hende- de er så gode!

Dog egner de sig bedst til en smal/ normal fod 

til sønnen har vi ecco vinterstøvler på 2. år, kanon - med dyr støvle 

Anmeld

19. november 2011

Zeus

Hej,

Malte er nu 15 mdr. og er godt i gang med at gå. Han er først rigtig kommet igang den sidste mdrs. tid, før var han meget usikker og jeg tror faktisk ikke han havde selvtillid til at prøve .

Jeg er usikker på hvad han har behov for her til vinter af fodtøj. Vi har et par Ecco sko til ham, men de blir jo for kolde hvis der kommer sne.

Hvad har jeres små på, som lige er nybe-gå-gyndere 

Cajsa begyndte at gå for en måneds tid siden, og vi har købt rigtige vinterstøvler til hende (ikke stive)..

Tror også det kommer lidt an på, om han selv skal ned og gå her til vinter, eller om han skal i barnevogn med dyne over sig? For så er et par alm jo længe nok.. Men hvis han selv skal gå, så skal han helst have rigtige støvler.

Cajsa går allerede rundt i dem, som om hun aldrig havde lavet andet, og elsker simpelthen at få dem på Hun kravler overhovedet ikke mere, men går konstant og meget stabilt - når hun altså ikke er træt

Anmeld

19. november 2011

heidi30

Zeus skriver:

Cajsa begyndte at gå for en måneds tid siden, og vi har købt rigtige vinterstøvler til hende (ikke stive)..

Tror også det kommer lidt an på, om han selv skal ned og gå her til vinter, eller om han skal i barnevogn med dyne over sig? For så er et par alm jo længe nok.. Men hvis han selv skal gå, så skal han helst have rigtige støvler.

Cajsa går allerede rundt i dem, som om hun aldrig havde lavet andet, og elsker simpelthen at få dem på Hun kravler overhovedet ikke mere, men går konstant og meget stabilt - når hun altså ikke er træt

Hej,

tak for dit svar.

Jeg vil tro han skal ud og lege i sne osv. her til vinter, så måske jeg alligevel skulle overveje et par støvler.

God lørdag aften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.