Vinterstøvler eller hvad? Kan kun lige gå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.725 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. november 2011

heidi30

Hej,

Malte er nu 15 mdr. og er godt i gang med at gå. Han er først rigtig kommet igang den sidste mdrs. tid, før var han meget usikker og jeg tror faktisk ikke han havde selvtillid til at prøve .

Jeg er usikker på hvad han har behov for her til vinter af fodtøj. Vi har et par Ecco sko til ham, men de blir jo for kolde hvis der kommer sne.

Hvad har jeres små på, som lige er nybe-gå-gyndere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

K&S

heidi30 skriver:

Hej,

Malte er nu 15 mdr. og er godt i gang med at gå. Han er først rigtig kommet igang den sidste mdrs. tid, før var han meget usikker og jeg tror faktisk ikke han havde selvtillid til at prøve .

Jeg er usikker på hvad han har behov for her til vinter af fodtøj. Vi har et par Ecco sko til ham, men de blir jo for kolde hvis der kommer sne.

Anton tog sine første skridt for 2 1/2 måned siden, han startede også med et par alm. Ecco sko. I weekenden var mine forældre ude med ham og købe et par Ecco vinterstøvler - jeg var meget i tvivl om han ville kunne gå ordentligt i dem, fordi han jo stadig mister balancen ind i mellem, men han går super godt i dem :-) De er meget bløde i det, så de begrænser ikke hans fødders bevægelser :-) 

Men hvis du er i tvivl, så kan han jo bruge et par overtræks futter, dem kan han også sagtens gå i :-) 

Anmeld

19. november 2011

TaAsJu

Vi havde også Ecco vinter støvler til Anna-Sophie da hun var 1 år.. De er super gode Så ja et par vinter støvler ville jeg altså også anbefale

Anmeld

19. november 2011

dorthemus

Min datter er 18 måneder og begyndte at gå for et par måneder siden. Jeg har købt nogle Superfit vinterstøvler som ikke vejer ret meget og er korte i skaftet. De sidder godt på hende og hæmmer hende ikke når hun går.

Anmeld

19. november 2011

heidi30

K&S skriver:

Anton tog sine første skridt for 2 1/2 måned siden, han startede også med et par alm. Ecco sko. I weekenden var mine forældre ude med ham og købe et par Ecco vinterstøvler - jeg var meget i tvivl om han ville kunne gå ordentligt i dem, fordi han jo stadig mister balancen ind i mellem, men han går super godt i dem :-) De er meget bløde i det, så de begrænser ikke hans fødders bevægelser :-) 

Men hvis du er i tvivl, så kan han jo bruge et par overtræks futter, dem kan han også sagtens gå i :-) 

Hej 

tak for dit svar.

Kun overtræksfutter eller sko og futter over?

Jeg overvejer også støvler, men er bare i tvivl.

Anmeld

19. november 2011

heidi30

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi havde også Ecco vinter støvler til Anna-Sophie da hun var 1 år.. De er super gode Så ja et par vinter støvler ville jeg altså også anbefale

Ok, tak for svar.

Anmeld

19. november 2011

heidi30

dorthemus skriver:

Min datter er 18 måneder og begyndte at gå for et par måneder siden. Jeg har købt nogle Superfit vinterstøvler som ikke vejer ret meget og er korte i skaftet. De sidder godt på hende og hæmmer hende ikke når hun går.

Hej,

tak for svar. 

Jeg må lige søge på dem, tak. 

Anmeld

19. november 2011

K&S

heidi30 skriver:

Hej 

tak for dit svar.

Kun overtræksfutter eller sko og futter over?

Jeg overvejer også støvler, men er bare i tvivl.

Bare overtræksfutter

Det ville måske være en god ide at købe et par nu, selvom hun ikke helt kan gå i dem, for du kan risikere at du ikke kan få en støvle i hendes str., når vi kommer længere hen på vinteren.

Anmeld

19. november 2011

heidi30

K&S skriver:

Bare overtræksfutter

Det ville måske være en god ide at købe et par nu, selvom hun ikke helt kan gå i dem, for du kan risikere at du ikke kan få en støvle i hendes str., når vi kommer længere hen på vinteren.

Det er nok en god ide. 

Vi bor i Wales og regner nu ikke med de løber tør for vinterstøvler her 

Anmeld

19. november 2011

gonefishing

heidi30 skriver:

Hej,

Vi fik købt et par Ecco sko på tilbud, de kostede 600kr i skobutikken ved siden af det hvor vi købte dem til 350kr (i fields) det er varme vinterstøvler. 

Min datter er 10 måneder og går selv i sutsko, men er først ved at lære at gå i vinterstøvler nu (11 måneder), men de er bare super gode og dejlig varme selv når vi bare skal handle ind og hun sidder i vognen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.