Anonym skriver:
Ja...
Jeg sidder jo her, alene og forladt! Min kæreste har været hjemme meget lidt i den her uge og når han har været hjemme, så har han været træt, jeg har passet vores barn selv og han har bare brokket sig over at jeg ikke laver noget når jeg alligevel render rundt herhjemme! JEG PASSER VORES SØN! Det kan irritere grænseløst at han tror det bare er så super sjovt at rende rundt herhjemme altid!
Jeg er ellers ikke ked af at være herhjemme, men når man slet ikke bliver værdsat for det man gør så er det altså rigtig nederen!
Han har jo MASSER af fritid, i aften er han til julefrokost og han sover ikke hjemme i nat, det valgte han at fortælle mig kl. 18.30 ja tak for lort siger jeg bare!
Han har hygget med venner og været alle mulige steder hele ugen og ellers ikke været i stand til at lave noget når han kom hjem, andet end at lege lidt med vores barn og så ellers brokke sig!
Og fordi jeg ammer, så kan ikke bare tillade mig at være væk en dag og lade HAM passe huset og så se hvordan det er!
Og endnu mere kedeligt er det, når det er den uge hvor vores ellers meget nemme barn vælger at have en skoduge, med pyldren, morhængeri og sove dårligt om natten!
Havde bare lige brug for at komme af med det... Så er det ude af systemet kan man da håbe!
Ellers, god fredag til jer alle......
jeg havde engang en kæreste der også mente jeg sad i sofaen hele dagen... hvem og hvad der sørgede for indkøb - rengøring - tøjvaske osv osv - meldte historien ikke noget om.
Jeg blev SÅ gal at jeg SATTE mig i sofaen - og lavede INGENTING - så når han kom hjem kunne han starte med at handle - så lave mad - gøre rent - bade børn osv osv.
Havde sat mig for at hvis han mente jeg ingenting lavede - ja så gjorde jeg ikke det - før han indså han havde taget fejl - og sagt undskyld...
Hvilke han var for stolt til.