Alle de ting de skal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Ja for det virker da bare lidt mystisk, hvor skal han så sove henne? Håber ikke jeg har gjort dig for nervøs!!!

Det ved jeg ikke, det har han ikke sagt og jeg spurgte heller ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke, det har han ikke sagt og jeg spurgte heller ikke!

Ok det ville jeg nok lige ringe og spørge om, he he.. Er julefrokosten langt væk?

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Ok det ville jeg nok lige ringe og spørge om, he he.. Er julefrokosten langt væk?

For langt ja!

Hmm! Når jeg ringer er den optaget....

Anmeld

18. november 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja...

Jeg sidder jo her, alene og forladt! Min kæreste har været hjemme meget lidt i den her uge og når han har været hjemme, så har han været træt, jeg har passet vores barn selv og han har bare brokket sig over at jeg ikke laver noget når jeg alligevel render rundt herhjemme! JEG PASSER VORES SØN! Det kan irritere grænseløst at han tror det bare er så super sjovt at rende rundt herhjemme altid!

Jeg er ellers ikke ked af at være herhjemme, men når man slet ikke bliver værdsat for det man gør så er det altså rigtig nederen!

Han har jo MASSER af fritid, i aften er han til julefrokost og han sover ikke hjemme i nat, det valgte han at fortælle mig kl. 18.30 ja tak for lort siger jeg bare!

Han har hygget med venner og været alle mulige steder hele ugen og ellers ikke været i stand til at lave noget når han kom hjem, andet end at lege lidt med vores barn og så ellers brokke sig!

Og fordi jeg ammer, så kan ikke bare tillade mig at være væk en dag og lade HAM passe huset og så se hvordan det er!

Og endnu mere kedeligt er det, når det er den uge hvor vores ellers meget nemme barn vælger at have en skoduge, med pyldren, morhængeri og sove dårligt om natten!

Havde bare lige brug for at komme af med det... Så er det ude af systemet kan man da håbe!

Ellers, god fredag til jer alle......

Jeg ved hvordan du har det ... Selv det med julefrokosten kan jeg følge dig i .. Min kæreste tager tit afsted og skriver senere han ikke kommer hjem og sover , dog ved jeg hvor han sover , ellers er han i byen hele natten , men det er så pisse irriterende 

Håber du får snakket med ham , på en måde så han forstår det . Det er svært for mænd og sætte sig ind i , men du kan da prøve .. Det hjælper i hvert fald ikke noget at holde det for sig selv .. 

Anmeld

18. november 2011

Maria-s

Anonym skriver:

Uh....  Det har jeg slet ikke tænkt over......

Rooooolig nu!... Fordi han ikke kommer hjem og sover betyder jo ikke en dyt, andet end at han skal ud og gi den gas og finder det nemmere og hyggeligere at sove hos en af kammeraterne Lav da istedet en aftale med ham om at han bare skal sove ude, men når han så kommer hjem så er bebs altså hans at se efter så DU lige kan få lov til at trække vejret (også lortebleerne er hans! ) Du behøver såmænd ikke tage nogle steder, gå en tur eller lig dig ind i sengen med en god bog og slap lidt af og lad ham få lidt "alenetid" sammen med jeres barn.

Og det der med ikke at blive værdsat? Tror jeg vi er rigtig mange der er igennem De mænd aner faktisk bare ikke hvor meget vi egentlig laver, selvom vi ikke "laver noget" ud over at være der for vores barn med alt hvad det nu indebære af madlavning/ leg/ skiftning/ gåture/ trøstning/ putning mv. Sæt jer ned en aften hvor der er tid til og få snakket om det. Det gjorde vi herhjemme og det var rigtig RIGTIG rart Der ligger (fra begge sider) som regel en masse misforståelser og misfortolkninger bag de ting man går og tygger på

til dig og ta det nu roligt, ok? Man skal huske at gi plads til hinanden. Så må din tid komme når du er færdig med at amme. Man skal stole på hinanden og huske det er vigtigt at vedligeholde venner, så man pludselig ikke står helt alene. Det gælder for begge parter Men jo jeg kender godt at det nogengange kan være svært når man nu "BARE" går derhjemme og savner/ venter på den anden skal kommer hjem

Anmeld

18. november 2011

morethanperfect

Maria-s skriver:

Rooooolig nu!... Fordi han ikke kommer hjem og sover betyder jo ikke en dyt, andet end at han skal ud og gi den gas og finder det nemmere og hyggeligere at sove hos en af kammeraterne Lav da istedet en aftale med ham om at han bare skal sove ude, men når han så kommer hjem så er bebs altså hans at se efter så DU lige kan få lov til at trække vejret (også lortebleerne er hans! ) Du behøver såmænd ikke tage nogle steder, gå en tur eller lig dig ind i sengen med en god bog og slap lidt af og lad ham få lidt "alenetid" sammen med jeres barn.

Og det der med ikke at blive værdsat? Tror jeg vi er rigtig mange der er igennem De mænd aner faktisk bare ikke hvor meget vi egentlig laver, selvom vi ikke "laver noget" ud over at være der for vores barn med alt hvad det nu indebære af madlavning/ leg/ skiftning/ gåture/ trøstning/ putning mv. Sæt jer ned en aften hvor der er tid til og få snakket om det. Det gjorde vi herhjemme og det var rigtig RIGTIG rart Der ligger (fra begge sider) som regel en masse misforståelser og misfortolkninger bag de ting man går og tygger på

til dig og ta det nu roligt, ok? Man skal huske at gi plads til hinanden. Så må din tid komme når du er færdig med at amme. Man skal stole på hinanden og huske det er vigtigt at vedligeholde venner, så man pludselig ikke står helt alene. Det gælder for begge parter Men jo jeg kender godt at det nogengange kan være svært når man nu "BARE" går derhjemme og savner/ venter på den anden skal kommer hjem

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Stoler på ham, det var derfor jeg ikke spurgte om hvor han skulle sove...... Men ja.... Der kom da lige 120 tanker i hovedet på mig fordi der blev tvivlet!

Sikke ellers et dejligt svar du kommer med, for ja, jeg har ikke behov for at være stiv eller noget, vil bare gerne have lidt "MIG-TID"!

Han er lige væltet ind af døren tæskestiv!!

Han ville overraske mig, det var derfor han ikke tog sin telefon og han har fået et lift hjem af min mor....

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg ved hvordan du har det ... Selv det med julefrokosten kan jeg følge dig i .. Min kæreste tager tit afsted og skriver senere han ikke kommer hjem og sover , dog ved jeg hvor han sover , ellers er han i byen hele natten , men det er så pisse irriterende 

Håber du får snakket med ham , på en måde så han forstår det . Det er svært for mænd og sætte sig ind i , men du kan da prøve .. Det hjælper i hvert fald ikke noget at holde det for sig selv .. 

Nytter ikke så meget at snakke med ham nu, han er væltet ind af døren bankelam.... Så DEN tager vi i morgen når han er ædru... Nu kan han vælte rundt på sofaen i nat og sove den ud, mens jeg får dobbeltsengen for mig selv

Anmeld

19. november 2011

Maria-s

Anonym skriver:

Stoler på ham, det var derfor jeg ikke spurgte om hvor han skulle sove...... Men ja.... Der kom da lige 120 tanker i hovedet på mig fordi der blev tvivlet!

Sikke ellers et dejligt svar du kommer med, for ja, jeg har ikke behov for at være stiv eller noget, vil bare gerne have lidt "MIG-TID"!

Han er lige væltet ind af døren tæskestiv!!

Han ville overraske mig, det var derfor han ikke tog sin telefon og han har fået et lift hjem af min mor....

Nåååå Jamen det var da meget sødt

PS: Herhjemme har vi en regel: Den med tømmermænd skal skifte lortebleerne!! -Det er da kun fair!! Du må GERNE låne den

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Der er ingen grund til alarm, heldigvis! Han er hjemme og ligger nu og sover hans ret store rus ud på sofaen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.