Nogle med store "dele-børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Toshiba

SilasMor skriver:

ja det kan jeg forestille mig. 

men synes da i hvert fald du skal gøre hvad du kan for at din søn bliver hørt i sagen også. For det gavner ikke at han 'tvinges' til at holde jul sammen mad hans far, hvis han ikke vil.

spørgsmålet er bare hvor 'træls' faren vil være i sagen

ja det er jo lige det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Lone Jakobsen

Toshiba skriver:

ja det tænker jeg også... og så er det næsten dumt at starte en stor ballade - da jeg jo ikke vil have drengen kommer i klemme

nej for børn vil bare gerne gøre sine forældre glade, så det kan blive rigtigt ubehageligt for ham.

Anmeld

18. november 2011

Toshiba

nej for børn vil bare gerne gøre sine forældre glade, så det kan blive rigtigt ubehageligt for ham.

ja lige præcis - og det ønsker jeg jo for intet i verden....

Anmeld

18. november 2011

Lone Jakobsen

Toshiba skriver:

ja lige præcis - og det ønsker jeg jo for intet i verden....

nej det kan jeg sørme godt forstå. det må være svært nok at være delebarn, uden at sku komme i klemme mellem mor og far (ved desværre præcis hvad du gennemgår)

Anmeld

18. november 2011

Toshiba

Lone Jakobsen skriver:

nej det kan jeg sørme godt forstå. det må være svært nok at være delebarn, uden at sku komme i klemme mellem mor og far (ved desværre præcis hvad du gennemgår)

det har aldrig været et problem - vi har delt ham i over 10 år nu - men forstår da godt han tænker sådan når han nu er så lidt ved hans far

Anmeld

18. november 2011

Lone Jakobsen

Toshiba skriver:

det har aldrig været et problem - vi har delt ham i over 10 år nu - men forstår da godt han tænker sådan når han nu er så lidt ved hans far

flot at i har klaret det uden problemer så længe

Anmeld

18. november 2011

Toshiba

Lone Jakobsen skriver:

flot at i har klaret det uden problemer så længe

arh små problemer har der da været.. men vi har holdt os meget nøje til samværsplanen netop for at undgå konflikter - men nu er min søn så stor at jeg syntes det er ok han selv tager valg.... men spørgsmålet er bare om statsforvaltning mener det samme

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Toshiba skriver:

er her VIRKELIG ingen med store dele-børn - eller blot delebørn hvor julen er "afskaffet" ????

Mine unger har ALTID holdt jul sammen med mig.

Med min ældste, var faderen og hans nye kone ikke med, med nr 2 mand, var han med hos os indtil han døde for snart 4 år siden.
Det har aldrig været oppe til diskussion, om børnene skulle holde jul andre steder end sammen med mig, da jeg er modstander af at børn skal splittes ad ved sådanne højtider og kastes frem og tilbage mellem to hjem.

Og jeg vil da helt klart sige, at når dit barns far ikke har ham mere end han har, så må det være fair at du snakker med faderen om at du har barnet frem over til jul.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. november 2011

Toshiba

SussieThyssen skriver:

Mine unger har ALTID holdt jul sammen med mig.

Med min ældste, var faderen og hans nye kone ikke med, med nr 2 mand, var han med hos os indtil han døde for snart 4 år siden.
Det har aldrig været oppe til diskussion, om børnene skulle holde jul andre steder end sammen med mig, da jeg er modstander af at børn skal splittes ad ved sådanne højtider og kastes frem og tilbage mellem to hjem.

Og jeg vil da helt klart sige, at når dit barns far ikke har ham mere end han har, så må det være fair at du snakker med faderen om at du har barnet frem over til jul.

Kærligst
Sussie

se dét mener jeg jo også - og føler det skal være sådan - når drengen ønsker det - og med den alder jeg har - syntes jeg jo han er stor nok til at have en mening om tingene..

meeeeeeen jeg VED bare ikke hvordan statsforvaltningen ser på det???

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Toshiba skriver:

se dét mener jeg jo også - og føler det skal være sådan - når drengen ønsker det - og med den alder jeg har - syntes jeg jo han er stor nok til at have en mening om tingene..

meeeeeeen jeg VED bare ikke hvordan statsforvaltningen ser på det???

Hvis du og faderen kan enes om det, så blander statsforvaltningen sig jo ikke i det, men hvis du skal gennem statsforvaltningen fordi faderen ikke er forhandlingsvenlig, jamen så må du jo gå den vej og så se hvad de siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.