Mor og Phillip hygger (mini billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Sucker for love

Hasselnødden skriver:

Utroligt  og sandt  Har I haft nogen ekspeditioner herover eller noget, syntes bare han virker så meget bekendt at jeg næsten ikke kan tro at jeg ikke har set/mødt din lille dreng i forbindelse med et eller andet.... er han med i reklamer eller...? Det er mærkeligt med ens hukommelse nogen gange. Jeg kan sjældent placere folk nogen steder og har slet ikke samme hukommelse som min far, men indimellem støder jeg på nogen jeg genkender - men ikke hvorfra... ah altså..

Vi er tit i jylland men Tørring har vi ikke været i siden før han blev født, men de nævnte byer har vi været i så kan det tænkes at være der du har set ham? for reklamer er han ikke med i 

Uha det kender jeg godt, min hukommelse er bestemt heller ikke den samme længere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Hasselnødden

Sucker for love skriver:

Vi er tit i jylland men Tørring har vi ikke været i siden før han blev født, men de nævnte byer har vi været i så kan det tænkes at være der du har set ham? for reklamer er han ikke med i 

Uha det kender jeg godt, min hukommelse er bestemt heller ikke den samme længere 

Så er Vejle, Horsens og Give en mulighed - men i hvilken forbindelse finder jeg nok aldrig ud af - og især hvis det viser sig jeg aldrig har mødt din søn eller dig

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Hasselnødden skriver:

Så er Vejle, Horsens og Give en mulighed - men i hvilken forbindelse finder jeg nok aldrig ud af - og især hvis det viser sig jeg aldrig har mødt din søn eller dig

Kan det evt. være i venteværelset på Vejlesygehus for der har vi været hvor vi har siddet meget lææænge og hvor han fik charmet sig ind på en hel del - ellers så ved jeg det virkelig ikke haha

Anmeld

19. november 2011

Hasselnødden

Sucker for love skriver:

Kan det evt. være i venteværelset på Vejlesygehus for der har vi været hvor vi har siddet meget lææænge og hvor han fik charmet sig ind på en hel del - ellers så ved jeg det virkelig ikke haha

Njah.. der har jeg kun været en gang - og det var med et SFObarn på skadestuen, der havde brækket håndleddet så knoglen stak ud  og jordemodercenteret har du vel ikke sat dine ben på?  Ej det er altså for mærkeligt. Jeg tror bare vi må vedtage at jeg jeg sikkert har set ham på et andet billede herinde  og nu tror jeg, har mødt ham

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

Hasselnødden skriver:

Njah.. der har jeg kun været en gang - og det var med et SFObarn på skadestuen, der havde brækket håndleddet så knoglen stak ud  og jordemodercenteret har du vel ikke sat dine ben på?  Ej det er altså for mærkeligt. Jeg tror bare vi må vedtage at jeg jeg sikkert har set ham på et andet billede herinde  og nu tror jeg, har mødt ham

Hehe ja det må vi nok hellere ellers så kommer vi nok aldrig videre alligevel haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.