Mor og Phillip hygger (mini billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Sucker for love

Hvad kan jeg sige? jeg har virkelig fået smag for det her billedespams fis  Og har lige siddet og hygget lidt med sønnike og mit webcam super hyggeligt - det har vi nu fået mange timer til at gå med i tidens løb men det bliver lige dem vi har taget her til aften der bliver vist frem 

- så kan i jo også lige se mig så i ved hvad jeg er for en tosse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Janni.

Ser ud til i har hygget jer, og i ser da søde ud begge to 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Janni. skriver:

Ser ud til i har hygget jer, og i ser da søde ud begge to 

Dét har vi i hvert fald, ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden ham her til aften 

Anmeld

18. november 2011

Janni.

Sucker for love skriver:

Dét har vi i hvert fald, ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden ham her til aften 

Det er også bare så hyggeligt. 

Her kan vi finde på at se Drømmehaven på youtube før han skal sove. Han elsker Drømmehaven, så det er bare en skam at det kun kommer 1 gang om ugen. 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Det er også bare så hyggeligt. 

Her kan vi finde på at se Drømmehaven på youtube før han skal sove. Han elsker Drømmehaven, så det er bare en skam at det kun kommer 1 gang om ugen. 

Hvor hyggeligt 

ja så er det jo rigtig ærgeligt 

Anmeld

18. november 2011

Muhmi

Sikke en dejlig tosse du er, der sådan kan holde humøret så godt opppe når du har haft sådan en ævdag... Ser bestemt ikke ud til at din lille skat har mærket noget til det!

Du er for sej!

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Muhmi skriver:

Sikke en dejlig tosse du er, der sådan kan holde humøret så godt opppe når du har haft sådan en ævdag... Ser bestemt ikke ud til at din lille skat har mærket noget til det!

Du er for sej!

Jeg tror bestemt ikke jeg havde klaret den uden at have Phillip her lige nu, så havde jeg nok nærmere siddet og stor tudet .. i stedet for at fjolle foran webcam men vi hører Malene (som han da heldigvis ikke forstår )

Anmeld

18. november 2011

Sildefisk

Muhmi skriver:

Du er for sej!

enig! Sejt! 

Anmeld

18. november 2011

Muhmi

Sucker for love skriver:

Jeg tror bestemt ikke jeg havde klaret den uden at have Phillip her lige nu, så havde jeg nok nærmere siddet og stor tudet .. i stedet for at fjolle foran webcam men vi hører Malene (som han da heldigvis ikke forstår )

Hvor er det dejligt at i kan hygge jer sådan!

Ja de gør altså noget ved én sådan nogle dejlige unger... Man kan simpelthen holde humøret SÅ godt oppe for deres skyld... Og så gør de jo én så glade når man er lidt trist, de skal bare smile og så er alting sku godt igen....

Anmeld

18. november 2011

Hasselnødden

Sucker for love skriver:

Hvad kan jeg sige? jeg har virkelig fået smag for det her billedespams fis  Og har lige siddet og hygget lidt med sønnike og mit webcam super hyggeligt - det har vi nu fået mange timer til at gå med i tidens løb men det bliver lige dem vi har taget her til aften der bliver vist frem 

- så kan i jo også lige se mig så i ved hvad jeg er for en tosse 

Hvor ser I skjønne ud - og han er da SÅ meget en hapser! Og sælsomt som han dog virker bekendt? Hvor kommer I fra/bor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.