Spørgsmål ang. fotovogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Steph_Laurits

Rockertand skriver:

Hvis der ikke har været en sløringskasse ved siden af dit flotte portræt (hos os er det en stor sort prik, host-host, tror jeg nok ), så er det en fejl, det sættes der altid på.

Husker det bare som om der intet var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Nessie

Ingen grund til at være paranoid

Der bliver altid sat en "klat" af en eller anden art ind på passagersædet, for ikke at skabe yderligere problemer i de små hjem 

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ingen grund til at være paranoid

Der bliver altid sat en "klat" af en eller anden art ind på passagersædet, for ikke at skabe yderligere problemer i de små hjem 

Jeg ville nu have foretrukket at de ikke satte en "klat" ind hvis der ikke sidder en medpassager 

Anmeld

19. november 2011

MisMille

Anonym skriver:

Jeg ville nu have foretrukket at de ikke satte en "klat" ind hvis der ikke sidder en medpassager 

Hehe ja, det ville have gjort det nemmer  

Men forestil dig hvor mange penge det koster at skulle sortere alle de billeder.. Det nok nemmer der bare bliver sat en kasse lige meget hvad, så laver de heller ikke fejl..  

Anmeld

19. november 2011

Nessie

Anonym skriver:

Men så ville konen jo vide at der havde været én ude at køre med manden, og det er jo ikke altid lige heldigt .

Plus at det vil være ALT for dyrt at sidde og sortere, så er det bedre bare at klatte passagersædet til hver gang

Anmeld

19. november 2011

JJH

Nessie skriver:

Men så ville konen jo vide at der havde været én ude at køre med manden, og det er jo ikke altid lige heldigt .

Plus at det vil være ALT for dyrt at sidde og sortere, så er det bedre bare at klatte passagersædet til hver gang

Der er altid noget hen over pasagersædet. det tog nemlig mig 5 billeder at lære at sænke farten.  og på alle billeder er pasagersædet sløret.

Anmeld

19. november 2011

Nessie

JJH skriver:

Der er altid noget hen over pasagersædet. det tog nemlig mig 5 billeder at lære at sænke farten.  og på alle billeder er pasagersædet sløret.

Hø hø, men så har du jo lært det på den dyre måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.