Spørgsmål ang. fotovogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Hmmm....mystisk

Har smidt mit billed ud (3 år siden jeg blev blitzet), og som sagt MENER jeg ikke der var kasse over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Anonym trådstarter

Han er lige kommet hjem og jeg har lige snakket med ham om billedet - jeg valgte bare at joke lidt med det, og jeg er ret overbevist om at der ikke er noget i det overhovedet - det var vist bare lige et anfald af paranoia og hormoner 

Han havde sagt at han var blevet blitzet på Vejlevej i Fredericia men  adressen hedder Egeskovvej - hvilket jo er den der går fra Fredericia mod Vejle, så jeg tror bare det er dét han har mixet sammen.

Anmeld

18. november 2011

Rockertand

StephanieJ skriver:

Har smidt mit billed ud (3 år siden jeg blev blitzet), og som sagt MENER jeg ikke der var kasse over.

Hvis der ikke har været en sløringskasse ved siden af dit flotte portræt (hos os er det en stor sort prik, host-host, tror jeg nok ), så er det en fejl, det sættes der altid på.

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvis der ikke har været en sløringskasse ved siden af dit flotte portræt (hos os er det en stor sort prik, host-host, tror jeg nok ), så er det en fejl, det sættes der altid på.

Haha, jeg læste det lige som "stor sort pik" 

Tror bare jeg går tidligt i seng i dag....

Anmeld

18. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Haha, jeg læste det lige som "stor sort pik" 

Tror bare jeg går tidligt i seng i dag....

det dér må du selv ligge og rode med 

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

det dér må du selv ligge og rode med 

I wish... Øh, jeg mener... 

Tror jeg går ud og laver noget aftensmad...

Anmeld

18. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

I wish... Øh, jeg mener... 

Tror jeg går ud og laver noget aftensmad...

Anmeld

18. november 2011

Benjamins'mor

Min kæreste blev engang blitzet og der var jeg med, jeg havde en hvid firkant i hovedet, selvom jeg godt ville have set mig selv.

Anmeld

18. november 2011

Muffinmus

at han har løjet om stedet kan jeg ikke forstå ideen i, med mindre han ikke vil erkende han har været et sted du ikkevil have, f.eks dårlige venner eller lign.

Men kassen er der på mit billede fra dengang jeg fik en bøde og jeg var alene i bilen i hvert fald:-)

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

at han har løjet om stedet kan jeg ikke forstå ideen i, med mindre han ikke vil erkende han har været et sted du ikkevil have, f.eks dårlige venner eller lign.

Men kassen er der på mit billede fra dengang jeg fik en bøde og jeg var alene i bilen i hvert fald:-)

Ang. roderiet med vejene, så skrev jeg denne forklaring:

Han havde sagt at han var blevet blitzet på Vejlevej i Fredericia men  adressen hedder Egeskovvej - hvilket jo er den der går fra Fredericia  mod Vejle, så jeg tror bare det er dét han har mixet sammen.

Ved ikke om du kender Fredericia, men det er den vej mange kalder "den gamle Vejlevej" eller bare "hovedvejen til Vejle" - så jeg tror det var derfor han kom til at kalde den Vejlevej.

Vejlevej er en anden vej i Fredericia der også går ud af byen - bare i en anden retning.

Manden har ingen stedsans overhovedet, så det bekymrer mig egl. ikke så meget. Det var nok mere dét sammen med billedet der fik en lille klokke til at ringe. Jeg ved egl. ikke hvorfor, for jeg har ingen reel grund til at være paranoid eller jaloux - tror bare det er hormoner (er gravid)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.