at han har løjet om stedet kan jeg ikke forstå ideen i, med mindre han ikke vil erkende han har været et sted du ikkevil have, f.eks dårlige venner eller lign.
Men kassen er der på mit billede fra dengang jeg fik en bøde og jeg var alene i bilen i hvert fald:-)
Ang. roderiet med vejene, så skrev jeg denne forklaring:
Han havde sagt at han var blevet blitzet på Vejlevej i Fredericia men adressen hedder Egeskovvej - hvilket jo er den der går fra Fredericia mod Vejle, så jeg tror bare det er dét han har mixet sammen.
Ved ikke om du kender Fredericia, men det er den vej mange kalder "den gamle Vejlevej" eller bare "hovedvejen til Vejle" - så jeg tror det var derfor han kom til at kalde den Vejlevej.
Vejlevej er en anden vej i Fredericia der også går ud af byen - bare i en anden retning.
Manden har ingen stedsans overhovedet, så det bekymrer mig egl. ikke så meget. Det var nok mere dét sammen med billedet der fik en lille klokke til at ringe. Jeg ved egl. ikke hvorfor, for jeg har ingen reel grund til at være paranoid eller jaloux - tror bare det er hormoner (er gravid)
Anmeld