Åhhh søde, det skal du da slet ikke lade dig gå på af. Hun bliver da først 3 til februar, herre gud da! Altså dengang vi selv var børn kom man da heller ikke i børnehave før efter man var blevet 3, og har vi taget skade af det? NEJ!
Som Jens sagde; hun skal lære de basale ting før hun skal kastes ud i en masse ekstra ukendt.....
Synes det er fint at du samarbejder med dagplejen og I på den måde har fokus på det, og det skal nok komme.... Julie er en skøn pige som kommer i børnehave når hun er klar til det, og ikke et øjeblik før - og lige præcis det gør jer til nogle rigtig gode forældre der vil jeres datter det bedste! Og så synes jeg du skal falde op og ned på andres kommentarer....
Jeg gik i 0. klasse i klasse med en pige, som helt klart var kommet et år for tidligt i skole, hun var simpelthen så genert og sprogligt heller ikke så langt udviklet, og det resulterede bare i at hun måtte gå 0. klasse om og pludselig gå en klasse under os andre. Det havde jo været langt bedre for hende at hun havde gået i børnehave et år ekstra inden hun startede i skolen, for så havde hun været klar og skulle ikke lide det nederlag at skulle gå en klasse om... og det er jo lidt det samme med Julie, hun skal bare have lidt ekstra tid, så skal hun helt sikkert også blive klar til børnehaven 
Og min personlige mening; det er GENERELT for tidligt at børn kommer i børnehave før de er blevet 3 år.... de er jo nærmest bare store babyer indtil da 
Anmeld