Sweet Jesus! Oprah har svaret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Sucker for love

Bubbes skriver:

Hvad tror du jeg laver når jeg ikke er på baby?

Hahaha 

- hvornår har hun sendt den mail? så må vi kunne regne os frem til et cirka tidspunkt for næste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Sabsy

Sucker for love skriver:

Hahaha 

- hvornår har hun sendt den mail? så må vi kunne regne os frem til et cirka tidspunkt for næste 

Kl 14:04!!

Anmeld

18. november 2011

twinboys

waaaauuuw

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Bubbes skriver:

Kl 14:04!!

ææv - så er der længe til 

Anmeld

18. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Bubbes skriver:

Holy Shit! Har lige tjekket min mail, og der var en mail fra Oprah, THE REAL FUCKING OPRAH

Jeg har altid været fan af hende, har set hendes show siden jeg var 14år og den der vidste alt! Hun har virkelig hjulpet mig igennem rigtig meget, lyder dumt men hun er min helt!

Jeg skrev igår til hende at jeg bla kommer til at savne hende på skærmen og alle de ting hun har gjort for mig..

I tror jeg er sindsyg, men hun er bare min SUPERMAND!

Nu har hun sku svaret! Og det er ikke en automail som jeg troede, men hun svare til mig! Hun skrev endda at hun gerne ville snakke mere og høre om mit liv som ung mor og gift kvinde i Danmark... Er helt oppe og ringe, og griner lidt af mig selv.. Er som en 15år der har fået lov til at røre samtlige sixpack i Westlife!..

Ville ikke noget, andet end at sige at den kvinde er lavet af GULD!!

OPRAH!!  Gotta love the lady 

Anmeld

18. november 2011

Nolle

wooow .. sygt ! .. virklig fedt - hold da op, ..

det vildt - tillykke eller hvad man nu siger.. 
du må hilse hende  

Anmeld

18. november 2011

Maise

fedt, ja hun er sej. Fortæl hende om baby.dk

Anmeld

18. november 2011

Dot D

Sådan!!!!

Det er sådan noget, der bekræfter, at Oprah bare er en super dejlig og engageret kvinde. Elsker hendes programmer, så det er lidt ærgeligt, at det nye ikke kommer til Danmark, for det kan da kun blive godt...

Glæder mig til update

Anmeld

18. november 2011

Molly8

Bubbes skriver:

Holy Shit! Har lige tjekket min mail, og der var en mail fra Oprah, THE REAL FUCKING OPRAH

Jeg har altid været fan af hende, har set hendes show siden jeg var 14år og den der vidste alt! Hun har virkelig hjulpet mig igennem rigtig meget, lyder dumt men hun er min helt!

Jeg skrev igår til hende at jeg bla kommer til at savne hende på skærmen og alle de ting hun har gjort for mig..

I tror jeg er sindsyg, men hun er bare min SUPERMAND!

Nu har hun sku svaret! Og det er ikke en automail som jeg troede, men hun svare til mig! Hun skrev endda at hun gerne ville snakke mere og høre om mit liv som ung mor og gift kvinde i Danmark... Er helt oppe og ringe, og griner lidt af mig selv.. Er som en 15år der har fået lov til at røre samtlige sixpack i Westlife!..

Ville ikke noget, andet end at sige at den kvinde er lavet af GULD!!

Hvor vildt  Fantastisk

Jeg så et surprise afsnit af Oprah den anden dag, hvor en af overraskelserne var, at en (stor) flok mænd, som hun har givet skolelegater kom ind med et lys i hånden hver. Det var et meget smukt konkret billede af bare en lille del af mennesker, hun har hjulpet.

Da kom jeg til at tænke på, at hvis ALLE mennesker i hele verden, som hun har haft en eller anden positiv indflydelse på, stillede sig udenfor med et tændt lys, ville det kunne ses fra rummet fra alle de vinkler, hvor der var mørkt..

Anmeld

19. november 2011

Nessie

Hvor fedt at få OPRAH!!!! som penneven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.