Sweet Jesus! Oprah har svaret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.275 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Sabsy

Holy Shit! Har lige tjekket min mail, og der var en mail fra Oprah, THE REAL FUCKING OPRAH

Jeg har altid været fan af hende, har set hendes show siden jeg var 14år og den der vidste alt! Hun har virkelig hjulpet mig igennem rigtig meget, lyder dumt men hun er min helt!

Jeg skrev igår til hende at jeg bla kommer til at savne hende på skærmen og alle de ting hun har gjort for mig..

I tror jeg er sindsyg, men hun er bare min SUPERMAND!

Nu har hun sku svaret! Og det er ikke en automail som jeg troede, men hun svare til mig! Hun skrev endda at hun gerne ville snakke mere og høre om mit liv som ung mor og gift kvinde i Danmark... Er helt oppe og ringe, og griner lidt af mig selv.. Er som en 15år der har fået lov til at røre samtlige sixpack i Westlife!..

Ville ikke noget, andet end at sige at den kvinde er lavet af GULD!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hold da op... Det må da være vildt for dig  Og FEDT at hun svarer!

Anmeld

18. november 2011

Happiness

SEJT!

Anmeld

18. november 2011

Sabsy

rikkeregnbue skriver:

Hold da op... Det må da være vildt for dig  Og FEDT at hun svarer!

Jeg er helt målløs over hun giver sig tid - det er bare så flot af hende..

Anmeld

18. november 2011

MissBee

Bubbes skriver:

Holy Shit! Har lige tjekket min mail, og der var en mail fra Oprah, THE REAL FUCKING OPRAH

Jeg har altid været fan af hende, har set hendes show siden jeg var 14år og den der vidste alt! Hun har virkelig hjulpet mig igennem rigtig meget, lyder dumt men hun er min helt!

Jeg skrev igår til hende at jeg bla kommer til at savne hende på skærmen og alle de ting hun har gjort for mig..

I tror jeg er sindsyg, men hun er bare min SUPERMAND!

Nu har hun sku svaret! Og det er ikke en automail som jeg troede, men hun svare til mig! Hun skrev endda at hun gerne ville snakke mere og høre om mit liv som ung mor og gift kvinde i Danmark... Er helt oppe og ringe, og griner lidt af mig selv.. Er som en 15år der har fået lov til at røre samtlige sixpack i Westlife!..

Ville ikke noget, andet end at sige at den kvinde er lavet af GULD!!

Hold da op hvor fedt!!! 

Stopper hun sit show siden du skrev til hende eller???

Anmeld

18. november 2011

Sabsy

MissBee skriver:

Hold da op hvor fedt!!! 

Stopper hun sit show siden du skrev til hende eller???

Ja efter 25år stopper hun på Harpo (HARPO = OPRAH).. Hun starter sit eget og det bliver vidst ikke vist i DK..

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

SÅ SEJT! 

Anmeld

18. november 2011

MissBee

Bubbes skriver:

Ja efter 25år stopper hun på Harpo (HARPO = OPRAH).. Hun starter sit eget og det bliver vidst ikke vist i DK..

Nå da... det var ægeligt!!! men stadig virkelig cool at hun svare

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Cool.... 

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Ja hun er en helt speciel kvinde, som jeg har kæmpe respekt for.
Sejt at hun skriver personligt..men det er typisk hende

Desuden er hun i den grad faldet for Danmark og alt dansk, ligesom så mange andre store og berømte amerikanere inkl Obama og familie, så det undrer mig egentligt slet ikke spor, at hun skriver til dig.

Held og lykke med skriveriet..jeg håber da du hen ad vejen vil fortælle lidt omkring hvad hun siger

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.